Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dikke marokkaanse meiden ..

Pacino
28-06-2010, 18:02

Hier is een mollige actrice uit India: http://filminews.net/actress-namitha-new-look-in-a-song-shoot/ Jaja mooi he.:D

locopoco
28-06-2010, 18:05
echt bullshit! nergens staat het vast dat je daardoor dikker word.. jullie moeten niet zo laat eten (10 uur enz.) Want dan verteer je niks meer

Pacino
28-06-2010, 18:11
echt bullshit! nergens staat het vast dat je daardoor dikker word.. jullie moeten niet zo laat eten (10 uur enz.) Want dan verteer je niks meer Over bullshit gesproken... spijsvertering gaat ook 's nachts gewoon door.:lekkerpuh

locopoco
28-06-2010, 18:12
Over bullshit gesproken... spijsvertering gaat ook 's nachts gewoon door.:lekkerpuh Maar je beweegt niet, je gaat eten en slapen.. blijft allemaal hangen :maf: Tuurlijk gaat het door, maar het is gewoon een feit dat als je naar 8 uur of later eet dat je gewoon niks verbrand..

Pacino
28-06-2010, 18:14

Maar je beweegt niet, je gaat eten en slapen.. blijft allemaal hangen :maf: Tuurlijk gaat het door, maar het is gewoon een feit dat als je naar 8 uur of later eet dat je gewoon niks verbrand.. Wat een onzin kraam jij uit zeg.:kwaad:

locopoco
28-06-2010, 18:16
Wat een onzin kraam jij uit zeg.:kwaad: Nou, uit eigen ervaring spreek ik.. Toen ik nog sporte mocht ik pas na het sporten eten wegens allergie etc. dat was altijd pas na 8/9 uur Toen ik gestopt was met sporten en weer normaal ging eten was ik zelfs afgevallen! :maf: Het is weird, maar het is echt zo.. Mrja misschien is dat niet bij iedereen zo

Pacino
28-06-2010, 18:20
Nou, uit eigen ervaring spreek ik.. Toen ik nog sporte mocht ik pas na het sporten eten wegens allergie etc. dat was altijd pas na 8/9 uur Toen ik gestopt was met sporten en weer normaal ging eten was ik zelfs afgevallen! :maf: Het is weird, maar het is echt zo.. Mrja misschien is dat niet bij iedereen zo Tja, het zal afhangen van je volledige, totale, algehele levenspatroon.

locopoco
28-06-2010, 18:22
Tja, het zal afhangen van je volledige, totale, algehele levenspatroon. Ik vond het nogal vreemd, en het klopt dat alles doorgaat maar snachts werkt je lichaam anders als overdag.. Achja who cares, bij mij heeft het wel geholpen :banana:

Pacino
28-06-2010, 18:23
Ik vond het nogal vreemd, en het klopt dat alles doorgaat maar snachts werkt je lichaam anders als overdag.. Achja who cares, bij mij heeft het wel geholpen :banana: En daar gaat het maar om.

Pacino
02-08-2010, 17:38
Ik had laatst een gesprek met een meisje over dikke meiden.. Zij vroeg aan mij: Waarom zijn de meeste marokkaanse meiden dik geworden laatste tijd? Ik antwoord: Omdat ze steeds meer eten doordat ze onzeker zijn geworden? :confused: Zij zegt: Nee, ik denk dat ze dik zijn geworden door de sperma van een man.. Bijna alle meiden laatste tijd zijn ontmaagd.. Wat vinden jullie ervan? :rolleyes: Gezwets natuurlijk. Ze worden dik omdat ze gewoon genieten van lekker eten.:goedzo:

motorola
02-08-2010, 17:47
Ik had laatst een gesprek met een meisje over dikke meiden.. Zij vroeg aan mij: Waarom zijn de meeste marokkaanse meiden dik geworden laatste tijd? Ik antwoord: Omdat ze steeds meer eten doordat ze onzeker zijn geworden? :confused: Zij zegt: Nee, ik denk dat ze dik zijn geworden door de sperma van een man.. Bijna alle meiden laatste tijd zijn ontmaagd.. Wat vinden jullie ervan? :rolleyes: Ziek dat ze zo denkt. Als je haar weer spreekt moet je zeggen dat je niet je eigen fouten op anderen projecteert. Dat ze zo vies is, betekent niet dat iedereen zo is. Hoe kom je erbij dat je dik wordt van sperma haha. Hoe oppervlakkig ben je!

Eventjes.
02-08-2010, 17:49
Haha, daar heb ik nog nooit van gehoord. Van seks val je toch eerder af, lichaamsbeweging..?

Pacino
06-08-2010, 20:19

Ik had laatst een gesprek met een meisje over dikke meiden.. Zij vroeg aan mij: Waarom zijn de meeste marokkaanse meiden dik geworden laatste tijd? Ik antwoord: Omdat ze steeds meer eten doordat ze onzeker zijn geworden? :confused: Zij zegt: Nee, ik denk dat ze dik zijn geworden door de sperma van een man.. Bijna alle meiden laatste tijd zijn ontmaagd.. Wat vinden jullie ervan? :rolleyes: Up maar weer.

MvrSpacekip
06-08-2010, 20:21
Zei wilde je duiderlijk maken dat ze ondmaagd is. Meskiena ze wist niet hoe.. :gniffel:

badr-hari45
08-08-2010, 01:02
Ik Weet Waarom Marokaanse Vrouwen Zoveel Bijkomen,omdat Ze Ten Eerste Te Zelfzeker Zijn Over" Hun Mooie En Sexy Uiterlijk" Daardoor Vinden Ze Het Niet Nodig Om Nog Moeite Te Doen Voor Hun Uiterlijk! Maar Het Komt Vooral Omdat Ze Tijdens Het Koken?al De Helft Opeten?daarmee Dat Ze Tijdens Het Diner Zo Snel Klaarkomen.

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11