Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dikke marokkaanse meiden ..

sunamila
27-11-2011, 13:08

ik zou me echt vernederd voelen om zo'n topic te openen. de meest gehuwde koppels incl.. mannen.komen bij. waarom?ze koken uitgerbreider.minder beweging (omdat ze samen willen zijn) als niet gehuwde gingen mannen vaker in de avond voetballen met hun vrienden. en na enkele jaren blijft de vrouw meer thuis en doet ze niet aan beweging. zelf shoppen nemen ze de bus.huishouden?ik denk niet dat men in zo'n grote huis woont en je traiint zeker niet elke spiergroep. allemaal straat praatjes.waar men geen aandacht moet gaan hechten?weet je wat men zou doen? opstaan en echt gaan bewegen .in plaats maar achter de pc en of tc te zitten en maar klagen van oh moet nog 10kg afvallen. begin met 2kg .en met gezonder en meer te eten.in plaats van die troep.men weet niet wat je met je lcihaam aandoet met die viezigheden.vervuiling. sta op en begin.maak je schema.

madam70kgram
09-12-2011, 12:16
ik zou me echt vernederd voelen om zo'n topic te openen. de meest gehuwde koppels incl.. mannen.komen bij. waarom?ze koken uitgerbreider.minder beweging (omdat ze samen willen zijn) als niet gehuwde gingen mannen vaker in de avond voetballen met hun vrienden. en na enkele jaren blijft de vrouw meer thuis en doet ze niet aan beweging. zelf shoppen nemen ze de bus.huishouden?ik denk niet dat men in zo'n grote huis woont en je traiint zeker niet elke spiergroep. allemaal straat praatjes.waar men geen aandacht moet gaan hechten?weet je wat men zou doen? opstaan en echt gaan bewegen .in plaats maar achter de pc en of tc te zitten en maar klagen van oh moet nog 10kg afvallen. begin met 2kg .en met gezonder en meer te eten.in plaats van die troep.men weet niet wat je met je lcihaam aandoet met die viezigheden.vervuiling. sta op en begin.maak je schema. wil je mij aub helpen om een schema te maken? Na de school ga ik direct naar huis om te leren. ik heb geen tijd om te gaan sporten zeker tot eind januari ik kan wel oefeningen thuis doen

Ingelogde
11-12-2011, 11:30
Waarom zijn en blijven Marokkanen toch zo ongeloofelijk achterlijk?????????????? Aankomen van dat vieze spul? Echt onzin man! Gemeenschap is juist een goede calorieenverbrander.

yepska
11-12-2011, 12:50
HAHAHA!! Sorry, ik moest hier echt hardop om lachen! Wat een grap en wat een klinkklare onzin! Als je logisch nadenkt, dan val je eerder af indien je een goed s**leven hebt met je partner dan dat je er juist van aankomt. Deze topic hoort bij het 'onzinhoekje'. Ik had laatst een gesprek met een meisje over dikke meiden.. Zij vroeg aan mij: Waarom zijn de meeste marokkaanse meiden dik geworden laatste tijd? Ik antwoord: Omdat ze steeds meer eten doordat ze onzeker zijn geworden? :confused: Zij zegt: Nee, ik denk dat ze dik zijn geworden door de sperma van een man.. Bijna alle meiden laatste tijd zijn ontmaagd.. Wat vinden jullie ervan? :rolleyes:

Moslima
11-12-2011, 23:46

Eerlijk gezegd, Veel vrouwen die getrouwd zijn zeiden wel tegen mij van: Ik was vroeger dun, maar nadat ik getrouwd was begon ik dikker te worden.. Weet je hoe het komt? Komt door de sperma.. Maar of ik het moet geloven dat weet ik niet.. hmmm ach nee komt helemaal niet daardoor. ik zie nog veel dunne getrouwde vrouwen rondlopen. Ik denk dat dat te maken heeft met het feit dat je al iemand hebt. En dat de dames dan niet meer zoveel om hun uiterlijk bekommeren dan ervoor

Sterappel
11-12-2011, 23:47
van anti-conceptie wordt een vrouw dik. Dat kan een verklaring zijn voor getrouwde vrouwen die dik worden. Als je een druk leventje hebt kun je ook dik worden. Je hebt namelijk veel stress, neemt weinig tijd voor het koken en grijpt snel naar ongezonde hapjes. En je hebt weinig tijd om intensief te bewegen. Dik worden door sperma ga ik niet eens op in.

Pacino
16-12-2011, 18:08
Ik had laatst een gesprek met een meisje over dikke meiden.. Zij vroeg aan mij: Waarom zijn de meeste marokkaanse meiden dik geworden laatste tijd? Ik antwoord: Omdat ze steeds meer eten doordat ze onzeker zijn geworden? :confused: Zij zegt: Nee, ik denk dat ze dik zijn geworden door de sperma van een man.. Bijna alle meiden laatste tijd zijn ontmaagd.. Wat vinden jullie ervan? :rolleyes: Gewoon genieten van lekker eten.:lekkerpuh

Pacino
23-03-2012, 15:01
Ik had laatst een gesprek met een meisje over dikke meiden.. Zij vroeg aan mij: Waarom zijn de meeste marokkaanse meiden dik geworden laatste tijd? Ik antwoord: Omdat ze steeds meer eten doordat ze onzeker zijn geworden? :confused: Zij zegt: Nee, ik denk dat ze dik zijn geworden door de sperma van een man.. Bijna alle meiden laatste tijd zijn ontmaagd.. Wat vinden jullie ervan? :rolleyes: ik vind het best.

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11]