Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : HOe kun je krullen makkelijk uitkamen zonder dat het pijn doet

Pagina's : [1] 2

houdaya
02-01-2007, 19:34

mijn kleine dochter van 4 jaar heeft krullend haar echt prachtig om te zien,maar o wee als ik die moet kammen Daarom kam ik het haar 1 keer in de week als ik haar was. En het doet ongelooflijk veel pijn ze huilt zo erg, vind het zo erg:traan1: Wie weet welke product echt goed is voor zulke haar zodat ik het haar makkelijk kan uitkammen Het haar zit echt kompleet in de war, je kan er met een kam echt niet door, ik gebruik de helft van een condioner in haar haar.

zahra1983
02-01-2007, 19:37
babyolie (zwitsal) maakt het haar zacht

MarociiaGiirl_S
02-01-2007, 20:16
olijfolie kan je ook gebruiken, dat maakt het haar ook zacht. ;) succes

bnioukilya
02-01-2007, 20:36
mijn kleine dochter van 4 jaar heeft krullend haar echt prachtig om te zien,maar o wee als ik die moet kammen Daarom kam ik het haar 1 keer in de week als ik haar was. En het doet ongelooflijk veel pijn ze huilt zo erg, vind het zo erg:traan1: Wie weet welke product echt goed is voor zulke haar zodat ik het haar makkelijk kan uitkammen Het haar zit echt kompleet in de war, je kan er met een kam echt niet door, ik gebruik de helft van een condioner in haar haar. Kam je en was je je dochter maar één keer per week?

hannan2000
02-01-2007, 20:38

Ik heb een flesje van Kérastase Nutritive en dat heet oléo relax en ik die heb ik bij mijn kapper gehaald. Het maakt het haar heel zacht en krullen zijn dan makkelijk uit te kammen. Bij mij werkt het tenminste heel goed!

7alima
02-01-2007, 22:09
mijn kleine dochter van 4 jaar heeft krullend haar echt prachtig om te zien,maar o wee als ik die moet kammen Daarom kam ik het haar 1 keer in de week als ik haar was. En het doet ongelooflijk veel pijn ze huilt zo erg, vind het zo erg:traan1: Wie weet welke product echt goed is voor zulke haar zodat ik het haar makkelijk kan uitkammen Het haar zit echt kompleet in de war, je kan er met een kam echt niet door, ik gebruik de helft van een condioner in haar haar. 1 keer per week is heel weinig. Een kind moet minimaal 4 keer in de week douchen. Probeer antiklit spoeling en dan pas shampoo!

khadija_z
02-01-2007, 22:23
baby olie van zwitsal dat gebruikt me moeder voor me zusje want die heeft veel krullen, dan gaat het kammen ook veel makkelijker

Le-Sud
02-01-2007, 22:25
Wie zegt dat haar kind 1 x per week doucht?:moe: misschien wast ze haar haren alleen 1 x per week. Snel conclusies trekken :moe: ! Maarre heb het ook weleens bij mezelf maar goed hoort erbij ik gebruik palmolive die witte ... die is niet overal verkrijgbaar meestal die andere kleure maar die witte niet. maar kijk maar of ze die verkopen in jouw omgeving.

Le-Sud
02-01-2007, 22:26
Shampoo is sowiezo slecht om krullen uit te kammen dat maakt t alleen maar erger dusse een goeie anti klit of cremespoeling proberen.

Sugah_loveM
02-01-2007, 23:44
Douchen & haren wassen zijn 2 aparte dingen, maar goed [ gelijk domme opmerkingen maken 'DOUCHE JE JE KIND MAAR 1X PER WEEK ?!' ] . :moe: In ieder geval .. Droog je krullen uitkammen doet pijn ja, je moet gewoon ALTIJD crèmespoeling gebruiken als je haar haren wast & 1 of 2x per week 'n ANTI STICK/ANTI KLIT haarmasker in haar haren doen & ik zelf gebruik altijd [als mijn haar niet gestijld is] gewone babyolie [:o] voor ik mijn haar uitkam .

Our_NTmazight
03-01-2007, 13:13
Ik heb ook krullen, ik kam ze onder de douche uit. Eerst wassen met shampoo en uitspoelen. Cremespoeling aanbrengen en na een paar minuten onder de douche met een kam door je haar gaan. De kam gaat er makkelijk doorheen.

chemicha
03-01-2007, 13:52
gebruik zelf producten van Elvive (gele flacon) en hierdoor kan ik zelfs met mijn vingers een krul uitkammen/loshalen zonder pijn. Elvive (gele flacon) is tegen droog/beschadigd/breekbaar haar. In mijn ogen is dit ideaal voor mensen met krullen :goedzo:

houdaya
03-01-2007, 18:06
Wie zegt dat haar kind 1 x per week doucht?:moe: misschien wast ze haar haren alleen 1 x per week. Snel conclusies trekken :moe: ! Maarre heb het ook weleens bij mezelf maar goed hoort erbij ik gebruik palmolive die witte ... die is niet overal verkrijgbaar meestal die andere kleure maar die witte niet. maar kijk maar of ze die verkopen in jouw omgeving. :hihi: nee mijn tweeling gaat elke dag in bad maar het kompleet uitkammen van een van de tweeling gebeurt maar 1 keer per week tijdens het doucehen als ik haar haar was. De andere tweeling heb ik geen problemen mee die kam ik 2 keer per dag voordat ze naar school gaat en s avonds voor dat ze naar bed gaat, zij heeft heel makkelijk haar. Bedankt meiden voor jullie tips, zelf heb ik best veel dingen gebruikt die hier ook staan. Dus olijfolie,babyolie, heel veel cremespoeling bij het wassen en dan pas met schampoo wassen enz. Maar echt het doet ongelooflijk veel pijn bij haar. Een paar producten die hier staan heb ik nog niet gebruikt die ga ik de komende tijd proberen. bedankt allemaal

zinaa_s
03-01-2007, 21:26
hey meid,,,' ik heb zelf een zusje van 2 en ze heeft ook een hele bos krullen en prachtig om te zien... maar huilen word het als we het moeten kammen.. sinds kort gebruikt mn zusje baby olie van zwitsal,,... e HET HELPT... zal k je eens geheimpje verklappen.. heb zelf ook krullen en moeilijk kambaar.. sinds ik baby olie gebruik ist egt toppie... het is een egte aan rader,,#1

houdaya
03-01-2007, 21:58

hey meid,,,' ik heb zelf een zusje van 2 en ze heeft ook een hele bos krullen en prachtig om te zien... maar huilen word het als we het moeten kammen.. sinds kort gebruikt mn zusje baby olie van zwitsal,,... e HET HELPT... zal k je eens geheimpje verklappen.. heb zelf ook krullen en moeilijk kambaar.. sinds ik baby olie gebruik ist egt toppie... het is een egte aan rader,,#1 thanks meid ik ga die zeker gebruiken, moet even mijn ouders bellen omd ie te halen want hier heb je geen zwitsal babyolie maar andere en die heb ik geprobeert en waren niet zo goed.

Pagina's : [1] 2