Bekijk originele versie : bleekjes in de winter (L'Oréal Sublime Bronze Gel )
Dames kunnen jullie me helpen want ik vind dat ik Geel ben in de winter en dat ik ook een dag creme nodig heb
Maar aangezien me collega me aanraad om een gekleurde dag creme te gebruiken Wil ik dat ook maar eerst effe tips van de damesssss
Ik vind de gekleurde dagcreme van Vichy heel goed.
LeipeMocroChick
02-01-2007, 19:03
[ hallo mensjes wie is er ook altijd zo bleekjes in de winter en wat doe je eraan:traan1: is de L'Oréal Sublime Bronze Gel een optie?deel hierf jullie ervaringen:kus: ]
Ja wil ik ook graag weten.
Ik krijg rode wangen en een rode naus,lijk net een clown : (
KrOelenbOl__
02-01-2007, 19:12
Zonnebank. :kweetnie: Nooit gedaan, maar helpt misschien.
LeipeMocroChick
02-01-2007, 19:20
Ja wil ik ook graag weten.
Ik krijg rode wangen en een rode naus,lijk net een clown : (
i feel ya :( me neus krijgt een veel rodere kleur dan mijn wangen:kwaad:
LeipeMocroChick
02-01-2007, 19:21
Zonnebank. :kweetnie: Nooit gedaan, maar helpt misschien.
zonnenbank wil ik niet ik heb liever een goede zelfbruiner:kus:
i feel ya :( me neus krijgt een veel rodere kleur dan mijn wangen:kwaad:
:traan: wij zijn zielig!!
Maar ik lijkt net alsof ik op wintersport ben geweest,alleen mn wangen en mn neus derest niks :nerd:
bubelgirl
02-01-2007, 19:29
die loreal is oke maar alleen voor je lichaam je mag hem niet voor je gezicht gebruiken je krijgt wel een moooi kleurtje
die loreal is oke maar alleen voor je lichaam je mag hem niet voor je gezicht gebruiken je krijgt wel een moooi kleurtje
ja alleen voor lichaam ...:goedzo:
ps:je krijgt er zeker een mooi kleurtje van !!
bubelgirl
02-01-2007, 19:51
ja alleen voor lichaam ...:goedzo:
ps:je krijgt er zeker een mooi kleurtje van !!
Je moet alleen uit de buurt van een zwembad blijven anders ga je vlekken krijgen ziet er echt freacky uit heb het mee gemaakt dus weet waar ik het over heb :maf:
KrOelenbOl__
02-01-2007, 20:32
zonnenbank wil ik niet ik heb liever een goede zelfbruiner:kus:
Oke, begrijp ik ook. :hihi:
Je moet alleen uit de buurt van een zwembad blijven anders ga je vlekken krijgen ziet er echt freacky uit heb het mee gemaakt dus weet waar ik het over heb :maf:
yep gelijk heb je!!
ga daar tog nooit heen..maar tog bedankt voor je reactie meid..;)
Leliebloem
02-01-2007, 23:18
Hai lieve dames,
Ik vraag me af of iemand van jullie bekend is met de gekleurde dagcreme van Nivea Young.
Momenteel gebruik ik de gekleurde dagcreme van Biotherm (Aqua Source Teinte), maar deze bevalt niet erg goed, dus nu wil ik eerst even research doen voor me in een andere aankoop te storten.
Ik heb zelf een gladde huid, alleen is deze zo dof en nogal witjes.
De creme hoeft dus niet dekkend te zijn als een foundation..
Alvast bedankt schatjes!
:kus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.