Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ooit zoiets meegemaakt???

Pagina's : [1] 2 3

Shahinez
10-08-2003, 14:05

Het onwaarschijnlijke gevoel is mij overkomen ... Ooit gelooft in liefde op het eerste gezicht???Ik geloofde er ook nooit in,tot het me is overkomen deze zomer ... Op een avond ben ik samen met mijn moeder en zus ... mohim een bende van nichten en tantes,"De boulevard" gaan doen aan Saidia... het scheen dat er iets te doen viel in de "Mihrazjaat" ... wij allemaal opgetut om er eens wat lekker te shaken met onze asses ... Ik was niet eens 1 meter verwijderd van ons huis en kwam er een groepje van 2 jongens en 3 dames met hoofddoeken eraan ... ze kwamen blijkbaar terug vant strand ... ze spraken nederlands ... ik was zo blij,want bijna heel de vakantie lang heb ik alleen maar frans of duits gehoord... Mohim,ik keek naar die jongen in zijn ogen, weet je wat voor mooie ogen dat die had ... rwinaaa echt niet normaal,hij was ongeveer 1.90 had lichte ogen,waarschijnlijk groen of blauw ... en keek recht in mijn ogen ... wollah mijn knieën begonnen te beven echt niet normaal ... mohim ikke heel serieus doorlopen want mijn moeder en tantes en heel die karachta van familie was erbij ... opeens draaide ik mij zo om,en ik zag dat hij zich ook had omgedraaid en hij keek en lachte naar mij ... ik lachte terug maar ik wist niet wati k moest doen ... dus ik maar doorstappen ... Weer draaide ik me om... weer draaide hij ook om ... en hij vroeg me of ik terug wou komen ... zijn vriend en die 3 dames waren al lang doorgegaan en hij bleef op dat hoekje staan ...WILIEEEEEEEEE ik wist dus niet wat ik moest doen ... Moest ik het risceren om terug te gaan,en wie weet iemand van mijn familie tegenkomen,want hij stond niet zo ver van ons huisje, of moest ik gewoon doorstappen ... wollah op dat moment werd ik gek ... toch besloot ik gewoon om verder te stappen samen met de bende al hopend dat hij misschien zou terug komen of dat ik hem een van die dagen aan Saidia zou zien ... Nou dus WALLOE Hé,ik ben hem NOOIT meer terug gezien ...ik zat er SUPERHARD MEE IN,toen hij in mijn ogen keek,was het net alsof ik hem al JAREN kende .. die blik van hem ...pffff echt niet normaal ... Nu vraag ik me af,of iemand dit ooit heeft meegemaakt, en zoja, wat heb jij dan gedaan ... Kusjes Shahinez

DEUGNIET
10-08-2003, 14:08
jawel, toen ik in de spiegel keek.

Lady_moi
10-08-2003, 14:08
damnn ge moest gedaan hadde da ge zo zema iets thuis zijt vergete en dan zo terugkere dan ziet die beda wara ge woont en misschien dan zag ge hem terug ale das echt jammer se

Ikkeh
10-08-2003, 14:11
Origineel gepost door Lady_moi damnn ge moest gedaan hadde da ge zo zema iets thuis zijt vergete en dan zo terugkere dan ziet die beda wara ge woont en misschien dan zag ge hem terug ale das echt jammer se Haha idd slim, maar ik denk dat je op zo'n moment niet zo snel zoiets kan bedenken... ;)

Lady_moi
10-08-2003, 14:12

das echt spijtig

Lady_moi
10-08-2003, 14:16
azo ja kwee nie kheb da al verwijdert :)

Lady_moi
10-08-2003, 14:19
iwa anders moet ik da weer inscannne da duurt te lang :)

Shahinez
10-08-2003, 14:21
Origineel gepost door Lady_moi damnn ge moest gedaan hadde da ge zo zema iets thuis zijt vergete en dan zo terugkere dan ziet die beda wara ge woont en misschien dan zag ge hem terug ale das echt jammer se Awilie wollah als je in zo'n situatie zat ik kan erop wedden dat je zelf niet goed weet wat te doen ..; daarna had ik dan zoveel gedacht ... had ik maar terug gegaan doen alsof ik effectief iets thuis had vergeten,of gewoon risceren om naar hem toe te lopen ... weet ik veel ... NARIEEE wollah ik hoop echt dat ik hem ooit tegenkom,... nu loopt hij daar ergens in Nl rond,en hij weet niet eens dat een jongedame gek op hem is ... pfffff

Shahinez
10-08-2003, 14:27
Ajaaw ik zit hier te vragen of mensen zoiets mee hebben gemaakt,en krijg je nu hier elmoemien die via deze weg aan mijn schatje lady_moi achter haar foto vraagt ... He zinna,als hij je foto mag zien,wil ik hem ook zien hoor .... :ego:

Lady_moi
10-08-2003, 14:28
1 ding ik zet hem nie meer opt forum :) en shahinez wollah echt kwee nie se check es rubriek uit het oog verloren :jeweetog:

Lady_moi
10-08-2003, 14:32
iwa tis verwijdert weg finito doeg helemaal van mijn pc :)

fawzia
10-08-2003, 14:37
ik heb dat ook gehad maar ik heb hem daarna nog paar ker gezien hij wou steeds afspreken maar ik durde echt niet ik was wel zwaar gek op hem vanaf het moment dat ik hem zag en hij ook op mij, we zijn nu 4 jaar getrouwd en we hebben een mooi kindje en het gaat alhamdoelillah superrrrrrrrrr

Lady_moi
10-08-2003, 14:38
lief :)

Shahinez
10-08-2003, 14:45
Origineel gepost door fawzia ik heb dat ook gehad maar ik heb hem daarna nog paar ker gezien hij wou steeds afspreken maar ik durde echt niet ik was wel zwaar gek op hem vanaf het moment dat ik hem zag en hij ook op mij, we zijn nu 4 jaar getrouwd en we hebben een mooi kindje en het gaat alhamdoelillah superrrrrrrrrr Ooooh wat liefff ... mabroek en ik hoop echt met heel mijn hart dat jullie gelukkig zijn ... en jah,hij woont misschien bij jou daar in de buurt ... teneerste dit is in marokko gebeurt,in Saidia op een avond, ten tweede ik woon in belgië, en aan zijn taal te horen was hij van Nederland ... dus veel kans is er niet huhm wat zeg ik nu VEEL ... WALOE NADA RIEN ... Tja het is gewoon niet voorbestemd oe safi ... maar wollah moest ik hem ooit tegenkomen (ik weet toch dat het niet zou gebeuren) ik ga meteen op hem af,risico wella la ...

Lady_moi
10-08-2003, 14:54

ik ken wel enkele mensen van oujda :)

Pagina's : [1] 2 3