Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : communicatie

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

gandora
02-01-2007, 18:05

Jou man is arabisch en jijzelf bent berbers hoe doe je dat kwa communicatie met bijv je schoonouders ?

Safah83
02-01-2007, 18:07
Zo snel mogelijk Arabisch leren :) Wie heb je nu weer gehosseld :moe:

gandora
02-01-2007, 18:11
Zo snel mogelijk Arabisch leren :) Wie heb je nu weer gehosseld :moe: :moe: ik heb een sjeik gehosseld :banana:

Chadiedja
02-01-2007, 18:13
ik ben geen Marokkaanse, me schoonmoeder spreekt wel wat Nederlands, en anders vertaald me man en wanneer hij er niet is, heeft ze een woordenboek Frans-Nederlands bij de hand:D En ik ben Arabisch aan het leren, maar damn is moeilijk !!

HoneyBee
02-01-2007, 18:15

Mijn man is een bouyahyaoui maar hij praat alleen arabisch. Anders zouden we denk ik alleen nl's praten. Ik vind berbers echt moeilijk om te leren. De vader van mijn man praatte wel shalha (is allah ierahmoe overleden) maar zijn moeder praat dat weer niet!

Safah83
02-01-2007, 18:21
:moe: ik heb een sjeik gehosseld :banana: Doe maar duur :cool: En nu proberen interessant te blijven ;)

achermijnpc
02-01-2007, 18:21
:moe: Niet praten, ik heb dat, ik praat met iedereen nl en alleen mijn schoonmoeder spreekt geen nl en met haar praat ik helemaal niet, gewoon hoi en doegg :D soms vraagt ze me wat dan versta ik het en antwoord ik met nl arabisch en berbers door elkaar :haha:

gandora
02-01-2007, 18:23
Doe maar duur :cool: En nu proberen interessant te blijven ;) Ben je jaloers :lekkerpuh Ik ben altijd interresant :ego:

gandora
02-01-2007, 18:24
:moe: Niet praten, ik heb dat, ik praat met iedereen nl en alleen mijn schoonmoeder spreekt geen nl en met haar praat ik helemaal niet, gewoon hoi en doegg :D soms vraagt ze me wat dan versta ik het en antwoord ik met nl arabisch en berbers door elkaar :haha: Wat doe je als je bij haar op bezoek gaat dan ? Lijkt me erg jammer

achermijnpc
02-01-2007, 18:32
Wat doe je als je bij haar op bezoek gaat dan ? Lijkt me erg jammer Niet veel, ik probeer haar te helpen in de keuken als er wat is en dan ga ik in de kamer bij mijn schoonzus zitten een film ofzo kijken :D Is wel jammer langst de ene kant maar langst de andere kant ik heb ook geen hoofdpijn :hihi:

gandora
02-01-2007, 18:34
Niet veel, ik probeer haar te helpen in de keuken als er wat is en dan ga ik in de kamer bij mijn schoonzus zitten een film ofzo kijken :D Is wel jammer langst de ene kant maar langst de andere kant ik heb ook geen hoofdpijn :hihi: Hahahah Ben je trouwens nog dat gemengde feest geweest?

HoneyBee
02-01-2007, 18:35
:moe: Niet praten, ik heb dat, ik praat met iedereen nl en alleen mijn schoonmoeder spreekt geen nl en met haar praat ik helemaal niet, gewoon hoi en doegg :D soms vraagt ze me wat dan versta ik het en antwoord ik met nl arabisch en berbers door elkaar :haha: Lijkt me best moeilijk!

gzenayaanse
02-01-2007, 18:36
wahahaha je bedoelt zeker hoe communiceer je met je antilaanse schoonouders. cheikh bezef 3lik el lgenza.:giechel:

achermijnpc
02-01-2007, 18:37
Hahahah Ben je trouwens nog dat gemengde feest geweest? Jah ik ben nog geweest :D Je was deze ochtend er niet anders had je mijn jurk gezien in stamkroeg :hihi:

achermijnpc
02-01-2007, 18:38

Lijkt me best moeilijk! Is het zeker maar ja langst de andere kant is het ook ok hoor , heb niets te klagen :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8