Bekijk originele versie : Respect Voor de Marokkaanse Meisje/Vrouw
Salaam Allemaal..
Wees zelf eerlijk..bijna altijd en zeker de laatste tijd..worden hier en elders de meisjes en vrouwen van Marokkaanse afkomst zwaar geplaagd en gediscrimineerd..
Waarom toch..waarom laat men ze niet met rust..
Waarom moet ze zich altijd dubbel bewijzen dat ze anders is en correct leeft..
Waarom moet ze deze last en afgunst dagelijks trotseren
Waarom gunt men haar geen eerlijke kans en vrijheid van meningsuiting
Waarom houd men geen rekening met haar gevoelings en waarden
Waarom moet ze het zwarte schaap zijn..door geklungel van anderen
Waarom krijgt ze de schuld..als het verkeerd gaat in de maatschappij
Waarom kan de man geen respect opbrengen van haar studiekwaliteiten
Waarom..Waarom..Waarom
mojo
je hebt helemaal gelijk bedankt voor de wijze woorden
tangia19
07-07-2002, 20:25
Origineel gepost door Mohammed Justice
Salaam Allemaal..
Wees zelf eerlijk..bijna altijd en zeker de laatste tijd..worden hier en elders de meisjes en vrouwen van Marokkaanse afkomst zwaar geplaagd en gediscrimineerd..
Waarom toch..waarom laat men ze niet met rust..
Waarom moet ze zich altijd dubbel bewijzen dat ze anders is en correct leeft..
Waarom moet ze deze last en afgunst dagelijks trotseren
Waarom gunt men haar geen eerlijke kans en vrijheid van meningsuiting
Waarom houd men geen rekening met haar gevoelings en waarden
Waarom moet ze het zwarte schaap zijn..door geklungel van anderen
je verdiend een dikke kus.....grapje laat het mijn schatje niet lezen :D
Waarom krijgt ze de schuld..als het verkeerd gaat in de maatschappij
Waarom kan de man geen respect opbrengen van haar studiekwaliteiten
Waarom..Waarom..Waarom
dit noem ik pas een man!!meschien een goeie voorbeeld voor die zieligerds als appytazzz kunnen ze wat van leren..en hij opende za3ma een topic dat we respect moeten hebben vor onze ouders terwijl hij zegt dat alle marokkaanse vrouwen h oeren zijn ....denk maar aan je moeder dropluw
je hebt helemaal gelijk, ik wou dat er maar meer jongens als jou waren, meestal hoor je toch andere dingen. Ik ben het helemaal met je eens.
groetjes farah.
:goedzo:
flowerpower
10-07-2002, 22:16
He moooooooo I really like you now, thanx
Maar toch geloof ik dat een meisje en een vrouw,soms beinvloedt moet worden door een man, daarmee bedoel ik vader, broeder echtgenoot etc.Want een vrouw te veel vrijheid geven is ook niet zo verstandig, zij is dan net een roodkapje in het bos.
as-salaam haleikoem wa rahmatoe allah wa barakatoe,
bismilallah arhamani arahim,
broeders en zuster het leven is een zware taak voor een islamitische vrouw hier in nederland. maar het leven is een test voor ons allemaal.
onze doel hier op aarde is niks anders dan het goede leven te leven, maar dit betekent niet dat het makkelijk zal zijn.
mijn mening hier over is dat een islamitische vrouw het moeilijker heeft hier in nederland dan een islamitische man. en daarom heb ik veel respect voor islamitische vrouwen die zich bezig houden met het goede pad volgen die ons is geleerd door ALLAH swt door middel van de koran.
en ons een voorbeeld heeft gegeven namelijk Mohammed vzmh.
maar zusters beter is het om in dit leven het niet makkelijk hebben dan dat je het niet makkelijk hebt in het volgende leven. en broeders help uw zuster wanneer dit nodig is. en behandel ze met respect.
voor waar ALLAH swt is al wetende de rechter der rechters.
as-salaam haleikoem
ZE3HMA ZE3MA Mohammed Justice!!!
Jij bent de man met de mentaliteit waar ik mee zou trouwen!!!!
Het wordt de islamitische meisjes in NL inderdaad niet gemakkelijk gemaakt. En om dan nog kritiek te vangen van Marokkaanse jongens die het zelf niet eens zo ver kunnen schoppen. En dat ze liever niet met een meisje trouwen die niet op haar mondje is gevallen.
En mata zeker moeten meisjes goed beschermd worden maar dan op de goede manier en ook weer niet naar de andere kant door slaan.
Eeen beetje vrijheid mag wel. zolang ze maar respect hebben voor zichzelf en anderen.
kusjes Nadia
EsteeLauder01
10-07-2002, 22:32
Ik snap het niet...waar is de rest van deze topic? Of droom ik?
:confused:
zitten er gaten in mijn ogen of bril ofso ???
ik mis de helft
mojo foto's kon ik ookal niet zienn
Origineel gepost door Estée Lauder
Ik snap het niet...waar is de rest van deze topic? Of droom ik?
:confused:
Inderdaad.. er is een groot gedeelte weggehaald inclusief mijn berichten..misschien te pro vrouwelijk..wie zal het zeggen..
Of..door verwijdering van appieharry berichten (gebanned) hebben ze die van mij en van anderen zoals die van Omar en Omar per vergissing weggehaald..dat zou ook kunnen..
Origineel gepost door chemie
mojo foto's kon ik ookal niet zienn
Je ziet perfect chemie..ze zijn weggehaald bewust of onbewust ???
samiawondergirl
10-07-2002, 22:57
:zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai:
Origineel gepost door samiawondergirl
:zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai:
ben je weer bezig
samiawondergirl
10-07-2002, 23:02
Origineel gepost door chemie
ben je weer bezig
sorry maar ik kon het niet laten....vergeef je me het?
liefs samia
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.