Bekijk originele versie : bij wie ga je het vaakst op bezoek:jou familie of je mans familie
nasiha_2140
02-01-2007, 14:59
:nijn: ik doe het om de week de ene weekend bezoek ik mijn familie de andere de zijne:nijn:
Ik ga elke week naar m'n Schoonmoeder toe... helaas kan ik niet elke week m'n Moeder bezoeken omdat het 2,5 uur rijden is...
_Ought_Aicha_
02-01-2007, 15:02
Ik ga elke week naar m'n Schoonmoeder toe... helaas kan ik niet elke week m'n Moeder bezoeken omdat het 2,5 uur rijden is...
Zelfde verhaal, moeder zit in Limburg:traan1:
Zelfde verhaal, moeder zit in Limburg:traan1:
Zelfde verhaal.. mijn moeder zit ook in limburg:(
We proberen haar zovaak mogelijk te bezoeken.. we blijven daar ook vaak slapen..
Zelfde verhaal, moeder zit in Limburg:traan1: De Mijne ook :D
Vlinder07
02-01-2007, 15:16
We gaan zaterdags naar zijn ouders en zondags naar mijn ouders..Soms gaan we wel 2 ker in een week naar zijn ouders aangezien ze vlakbij ons wonen!
achermijnpc
02-01-2007, 15:16
Schoonouders, ouders zitten in BE , ik probeer elke maand langst te gaan :D
tangia19
02-01-2007, 15:20
mijn ouders
_Ought_Aicha_
02-01-2007, 15:47
Zelfde verhaal.. mijn moeder zit ook in limburg:(
We proberen haar zovaak mogelijk te bezoeken.. we blijven daar ook vaak slapen..
De Mijne ook :D
Kom, we verhuizen (terug) naar Limburg....:D Heb het gehad hier in 't Gooi. Hoe vaak gaan jullie naar jullie ouders toe?
Kom, we verhuizen (terug) naar Limburg....:D Heb het gehad hier in 't Gooi. Hoe vaak gaan jullie naar jullie ouders toe?
Ik zou wel terug willen verhuizen naar het zuiden... niet zozeer om vlakbij m'n ouders te wonen, maar ik mis echt de manier hoe mensen daar met elkaar omgaan
je zegt een ander gewoon Daaag op straat zonder dat ze je raar staan aan te kijken
ik ga zo eens in de maand naar m'n Ouders toe... en eens in de zoveel tijd ga ik logeren met de meiden
dordje22
02-01-2007, 15:53
mij ouders zie ik vrij regelmatig omdat ik nog gewoon in rdam op school zit en ook werk. en mij schoonouders wonen bij mij in de buurt ene week ga ik twee keer in de week en de andere week ga ik een keer ligt er aan of ik het druk heb of niet.
_Ought_Aicha_
02-01-2007, 15:54
Ik zou wel terug willen verhuizen naar het zuiden... niet zozeer om vlakbij m'n ouders te wonen, maar ik mis echt de manier hoe mensen daar met elkaar omgaan
je zegt een ander gewoon Daaag op straat zonder dat ze je raar staan aan te kijken
ik ga zo eens in de maand naar m'n Ouders toe... en eens in de zoveel tijd ga ik logeren met de meiden
Ja, bij mij spelen beide factoren een rol. Ik mis mn moeder heel erg. En inderdaad, die mentaliteit in Limburg is zo anders, veel vriendelijker. Hier krijg je een dodelijke blik als je iemand gedag zegt, daar is het normaal:D Komen je ouders ook wel eens bij jou?
Waar in Limburg?
chahidaatje
02-01-2007, 15:58
Langs mijn familie, want mijn hele schoonfamilie woont in marokko, dus en die zien we maar 1x in het jaar!!!
Ja, bij mij spelen beide factoren een rol. Ik mis mn moeder heel erg. En inderdaad, die mentaliteit in Limburg is zo anders, veel vriendelijker. Hier krijg je een dodelijke blik als je iemand gedag zegt, daar is het normaal:D Komen je ouders ook wel eens bij jou?
Waar in Limburg?
Mijn Ouders wonen vlakbij Maastricht... een dorpje waar we altijd de enige Marokkanen waren, nooit geen last van iemand gehad.. echt nog dat je je buren wat brengt als je iets lekkers hebt gemaakt en andersom ook..
Mijn ouders komen ook bij mij op Visite, maar ik vind het toch leuker om naar hun toe te gaan.. dan zie ik ook m'n Broertjes en vaak wipt een oude kennis langs..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.