Bekijk originele versie : 13jarig crimineeltje pleegt zedendelict.
13-jarige jongen uit Beerta aangehouden voor zedenmisdrijven
Een 13-jarige jongen uit Beerta is deze week aangehouden op verdenking van het plegen van sexuele handelingen bij twee meisjes van 6 en 7 jaar oud uit zijn dorp. Dit maakte de politie in Groningen donderdag bekend. De jongen heeft inmiddels bekend. De jongen gaat ervan uit dat de jongen de enige verdachte is.
De jongen zit in een jeugdgevangenis. De politie heeft de zaak inmiddels afgerond. De zaak is overgedragen aan Justitie en de hulpverlening.* De politie meldt dat in het dorp een geruchtenstroom op gang kwam naar aanleiding van het onderzoek. ,,Daarbij wordt onder meer aangegeven dat er nog een andere jonge verdachte zou zijn. Uit het politieonderzoek blijkt geen betrokkenheid van een andere verdachte’’, benadrukt het korps. ,,De 13-jarige jongen komt als enige in aanmerking voor de genoemde zedendelicten’’.
Er is daarmee voor de politie ‘geen enkele aanleiding’ een uitgebreider onderzoek in te stellen.
`n gevolg van het teveel kijken naar TMF en MTV.
TMF en MTV zijn schadelijk voor de jeugd,
Voorbeelden zijn de vele debielen op deze site(tjek andere fora) en dit jochie van dertien jaar.
Bij deze eis ik dat Alle autochtonen afstand nemen van deze jongen en van TMF en MTV.
Het kan geen Marokkaan zijn geweest, `kheb nergens Noord-Afrikaans of Marokkaanse origine gelezen.
Smerig hoor, een jochie van 13.
Laat ie maar chickies van zijn eigen leeftijd pakken, maar neej dat durft ie niet.
Hij is gewoon een miniatuur pedofiel!
Als dit door een videoclip komt dan is die clip van Right Thurr, de schuldige.
Zo walgelijk, allemaal Azia's in hun string, en die ene Azia, in haar te kleine onderbroek, BLEEEEEGGGHHH
ibtisamc
10-08-2003, 13:51
Origineel gepost door Iszy
Voorbeelden zijn de vele debielen op deze site(tjek andere fora) en dit jochie van dertien jaar.
Bij deze eis ik dat Alle autochtonen afstand nemen van deze jongen en van TMF en MTV.
Het kan geen Marokkaan zijn geweest, `kheb nergens Noord-Afrikaans of Marokkaanse origine gelezen.
hahahahahahahahahahahhahahaha :D
saida_marokko
10-08-2003, 14:12
:goedzo: hihih mijn zusjes mogen ook niet echt van dat smerige zooi bekijken..... alatief :)
Eerlijk gezegt dat jochie van 13 kan het ook van thuis mee hebben.. ik lieg er niet om.. Ik heb een familie gekend die vlak bij ons woonde... En de vader er van mishandelde het meisje en het jongentje ook en dan bedoel ik sexueel misbruik... Dat jochie en meisje hebben het later bij elkaar zitten doen.. en het buurmeisje ook geprobeerd mee te nemen!! Ik ben blij dat die mensen verhuist zijn!!! En met de vader waren ze nog langggggggggggggggg bezig!! Kijk uit met wie je kinderen/zusjes/broertjes/nichtjes en zelfs je buurkindjes om gaan..... zoiets gebeurd steeds vaker...
KouZiNaFeMaLe
10-08-2003, 21:14
Waaaaar gaaaaaaat dit heeeeeeeeeen? :(
Zelfs 13-jarige jongetjes :eek:
Die horen nog gewoon buiten te spelen enzo, niet denken aan zulke dingen :s
dertien jaar :jammer:
GangstaLovin
10-08-2003, 21:42
13 jaar ...hij is aan het puberen ;)
Ik begon al te puberen met 6 jaar ..wahahahahaa. Alleen dan experimenteerde ik met leeftijdsgenoten :D
Dus was het misschien een Duitser, Zwitser, Noor, Zweed, Pool, Rus, Hollander, Fransman, Spanjaard enz enz enz enz enz?
Origineel gepost door redcat
Dus was het misschien een Duitser, Zwitser, Noor, Zweed, Pool, Rus, Hollander, Fransman, Spanjaard enz enz enz enz enz?
`n Blanke Westerling.
Geflipte geiten.
`n Blanke Westerling.
Geflipte geiten.
Chinees, Japanner, Congolees, Keniaan, Turk, Egyptenaar, Braziliaan, Amerikaan, Indier, Pakistani, enz enz enz enz enz.
Nu blij?
Gecastreerde bok.
Origineel gepost door KohiNoor
kop dicht, vette zeug. :) :hihi:
:lol:
Maarre, het was volgens mij een mannetje.....
Origineel gepost door KohiNoor
Nee hoor Redcat, om in Amazoeloe's genre te blijven: Dit geval is een hemafrodiet (of zoiets) mannelijk en vrouwelijk.
Omdat jij het bent: Okay!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.