Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik heb een vraag ........

Sweet__jonge
10-08-2003, 04:51

de vraag is, ik draai twee banen tegelijkertijd maar ik word gek van belasting regeling ik hoor heel vaak dat bij tweede baan gaat 50% van je salaris naar belastingdienst vandaar verdien je heeeeeel weinig. wie kan mij info geven over regeling van belasting ingeval van twee baan? groetjes

sherine
10-08-2003, 05:08
excuse me .... are you single....sweet jong men ;)

sherine
10-08-2003, 05:19
helemaalniet ah suck a duck ik las net een omschrijviing van hem kwa innerlijk en uiterlijk in een andere topic ik ben geintresseert :) ik denk dat hij een pplaatsje verdiend op de reserve lijst ;)

sherine
10-08-2003, 05:28
ok :verdriet: dacht ik net beet te hebben, een echte normale lieve zorgzame man ...pfffff

sherine
10-08-2003, 05:35

hmmmz no i can let him go

sherine
10-08-2003, 05:47
whauahuahauahuahauhau :lol:

sherine
10-08-2003, 05:58
nou ok dankjewel :p

sherine
10-08-2003, 06:10
ohh jan achmed ik hou zo van je liefje :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:

sherine
10-08-2003, 06:13
Origineel gepost door sherine ohh jan achmed ik hou zo van je liefje :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: en ik meen het ook nog ;)

Sweet__jonge
10-08-2003, 08:27
Origineel gepost door sherine excuse me .... are you single....sweet jong men ;) Yes, fortunitly iam still single ? ;)

Faatima
10-08-2003, 11:10
Origineel gepost door Sweet__jonge de vraag is, ik draai twee banen tegelijkertijd maar ik word gek van belasting regeling ik hoor heel vaak dat bij tweede baan gaat 50% van je salaris naar belastingdienst vandaar verdien je heeeeeel weinig. wie kan mij info geven over regeling van belasting ingeval van twee baan? groetjes Jah dat kan kloppen hoor, want als jij bij je tweede werkgever opgeeft dat je een eerste baan hebt (parttime of fulltime=maakt niet uit) dan val je gelijk met je tweede baan in box een, en met je eerste baan in box twee. Dat betekent dat in box een veel loonheffingen worden ingehouden en in box twee de normale loonheffingen. Je kunt aan het eind van het jaar wanneer je je jaaropgaves hebt gekregen van beide werkgevers, een terugvraag indienen bij de Belastingdienst. Alleen is het wel weer zo, dat wanneer blijkt dat je teveel hebt verdient en weinig loonheffing hebt betaald je weer geld moet terug betalen. Maar wanneer je juist weer teveel loonheffing hebt betaald weer geld terug krijgt! Het is ook zo dat wanneer je een maal een terugvraag indient bij de Belasting je verplicht bent elk jaar zo'n aanvraag in te dienen! Dus als ik jouw was zou ik maar ff goed na denken, want als het om een klein bedrag is het niet eens de moeite waard om die vragen te beantwoorden! suc6! :p