Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Trouwen

supergirl_mery
01-01-2007, 22:51

[Slm wlm iedereen Waar ik soms echt lang over kan tobben, is het feit dat eens je getrouwd bent, dat je dan met je man moet slapen, dat hij je naakt ziet enzo. Als ik er al aan denk, wil ik echt niet trouwen. Ik vind het zo fijn, thuis bij mijn ouders. In mijn eigen bed, die ik met niemand moet delen. Niemand die me naakt ziet. Ik zou me zoooo hard gaan schamen, om "HET" te doen. Zijn er nog meiden die er zo over denken, of ben ik alleen? ]

Dina86
01-01-2007, 23:49
Haha ja onvoorstelbaar he..Hoe je jarenlang jezelf verbergt met een hoofddoek, lange kleding etc..En dan opeens uit de kleren gaat voor je man..Pff moet er echt niet aan denken..

supergirl_mery
01-01-2007, 23:52
Haha ja onvoorstelbaar he..Hoe je jarenlang jezelf verbergt met een hoofddoek, lange kleding etc..En dan opeens uit de kleren gaat voor je man..Pff moet er echt niet aan denken.. idd! :)

charlito
02-01-2007, 00:28
er nix om je eigen voor te schamen het is immers je man en de liefde bedrijven komt van 2 kanten en als je een lieve man hebt denkt ie meer aan jou dan aan zichzelf er komt nog n keer dat je niet kan wachten om het te gaan doen omdat je weet dat jou genot op plaats 1 komt oki

supergirl_mery
02-01-2007, 00:49

er nix om je eigen voor te schamen het is immers je man en de liefde bedrijven komt van 2 kanten en als je een lieve man hebt denkt ie meer aan jou dan aan zichzelf er komt nog n keer dat je niet kan wachten om het te gaan doen omdat je weet dat jou genot op plaats 1 komt oki I hope so. :)

Miss_bonita
02-01-2007, 12:47
[Slm wlm iedereen Waar ik soms echt lang over kan tobben, is het feit dat eens je getrouwd bent, dat je dan met je man moet slapen, dat hij je naakt ziet enzo. Als ik er al aan denk, wil ik echt niet trouwen. Ik vind het zo fijn, thuis bij mijn ouders. In mijn eigen bed, die ik met niemand moet delen. Niemand die me naakt ziet. Ik zou me zoooo hard gaan schamen, om "HET" te doen. Zijn er nog meiden die er zo over denken, of ben ik alleen? ] :hihi: neen je bent niet alleen!! Ik heb ook een vriendin die er zo over denkt!! :hihi:

soooora
02-01-2007, 13:36
Hoe oud ben je als ik vragen mag

supergirl_mery
02-01-2007, 21:41
Hoe oud ben je als ik vragen mag 21, why?

manal_88
02-01-2007, 22:45
[Slm wlm iedereen Waar ik soms echt lang over kan tobben, is het feit dat eens je getrouwd bent, dat je dan met je man moet slapen, dat hij je naakt ziet enzo. Als ik er al aan denk, wil ik echt niet trouwen. Ik vind het zo fijn, thuis bij mijn ouders. In mijn eigen bed, die ik met niemand moet delen. Niemand die me naakt ziet. Ik zou me zoooo hard gaan schamen, om "HET" te doen. Zijn er nog meiden die er zo over denken, of ben ik alleen? ] Maar k denk..als je egt van je man houdt.. dat je wel alles met hem wilt dele.. Een man moet omje innerlijk geve...dus dan boeit je uiterlijk niet voor hem, Uiterlijk ...zie het als...n pak met eten....jou gaat het tog niet om de buitenkant..maar wat er in zit..:D

nordin_nador
02-01-2007, 23:22
Komt goed mevrouw komt goed.

Koes_Koes
03-01-2007, 12:43
Maar k denk..als je egt van je man houdt.. dat je wel alles met hem wilt dele.. Een man moet omje innerlijk geve...dus dan boeit je uiterlijk niet voor hem, Uiterlijk ...zie het als...n pak met eten....jou gaat het tog niet om de buitenkant..maar wat er in zit..:D Ja hallo maar de verpakking moet ook schoon en verzorgd zijn. Ik koop liever een pak melk van de Campina dan eentje van Lidl met een vieze ingedeukte karton hoor. :p Maar natuurlijk gaat t vooral om de inhoud en kan je de buitenkant niet altijd veranderen he.

supergirl_mery
05-01-2007, 20:31
Ja hallo maar de verpakking moet ook schoon en verzorgd zijn. Ik koop liever een pak melk van de Campina dan eentje van Lidl met een vieze ingedeukte karton hoor. :p Maar natuurlijk gaat t vooral om de inhoud en kan je de buitenkant niet altijd veranderen he. Jaja what ever