Bekijk originele versie : Afscheid van ouders etc
Sarahdien
01-01-2007, 18:23
Hoe verloopt dat?
Als je man je komt ophalen.. Vanuit je ooghoeken zie je je moeder met grote oogjes naar je kijken. Ze pikt een traatje weg.
Dan sta je op.. samen met je man loop je richting de deur.. Je zal door die deur als de dochter van.. vertrekken..
Als ik aan dat moment denk, dan schieten de tranen al in mijn ogen.
Zal waarschijnlijk nog een hele scene gaan schoppen hierzo :hihi:
Hoe ging dat bij jullie?
Fatima_24
01-01-2007, 18:36
http://www.carolynsandstrom.com/toddler%20in%20victorian%20crying.jpg
Sarahdien
01-01-2007, 18:39
hahahahahaha
aaaaaaaaaaaaaaaaahhhh gossie!
Fatima_24
01-01-2007, 18:58
hahahahahaha
aaaaaaaaaaaaaaaaahhhh gossie!
Haha..
Het lijkt me verschrikkelijk.
Ik denk dat ik ruim 1 week voor vertrek al begin met huilen.:traan1:
ja lijk me echt erg ik ga nog wel in een ander land wonen dus dat word echt:huil:
AyourInou.
01-01-2007, 19:43
Ik heb dat wel vaker gezien. En ik vond het altijd aangrijpend. Vooral wanneer je de ouders ziet :traan1: Het zou me echt breken als die dag zou aanbreken ..
Ma3a Salama,
Fatima_24
01-01-2007, 20:03
ja lijk me echt erg ik ga nog wel in een ander land wonen dus dat word echt:huil:
Net zoals ik lieverd :kus:
DiamontMarocca
01-01-2007, 21:56
Hoe verloopt dat?
Als je man je komt ophalen.. Vanuit je ooghoeken zie je je moeder met grote oogjes naar je kijken. Ze pikt een traatje weg.
Dan sta je op.. samen met je man loop je richting de deur.. Je zal door die deur als de dochter van.. vertrekken..
Hoe ging dat bij jullie?
Soms ... als ik aan HET moment denk... moet ik huilen... zo verdrietig wordt ik dan.... Ineens wil ik (even) niet meer trouwen... MAAR!! ... 5 min. later natuurlijk weer wel.. :D ..... :hihi:
Maar ik weet wel.. als ik huil.. dan huil ik ook echt... me tranen zijn dan niet te stoppen... t zijn geen krokodillentraantjes bij mij... hihi
Ben jij ook zo'n huilebalk Sarah (en derest van de a.s. bruidjes...)... ik zal OOK DAN.. aan je denken!! :hihi: ... :kus:
miss_Z_18
01-01-2007, 22:01
ik ga echt blij zijn als ik ga trouwen,(begin niet te zagen, het is jou moeder blabla, je moet eens weten wat voor leven ik hier heb) oooh ik verlang als i kga trouwen, lkkr heel ver weg van m ouders, mss binnen paar jaar niet meer in belgie,
DiamontMarocca
01-01-2007, 22:13
ik ga echt blij zijn als ik ga trouwen,(begin niet te zagen, het is jou moeder blabla, je moet eens weten wat voor leven ik hier heb) oooh ik verlang als i kga trouwen, lkkr heel ver weg van m ouders, mss binnen paar jaar niet meer in belgie,
Ewa meid..... t blijven je ouders. Misschien leef je nu in een moeilijke tijd waarin er geen ruimte is voor liefde.. en waarin het voor jou denken onmogelijk is om van hun te houden..
Maar ik denk dat zodra de afstand groot is ... maar dan ook echt groot... dat je iets in je leven zult missen.
Ik adviseer je het contact niet te verbreken met je ouders, maar probeer wat nieuws op te bouwen met ze! InshaAllah komt t goed! :goedzo:
Oem_Harith
01-01-2007, 22:18
Hoe doen jullie dat met de make up dan met al die krokodillentranen gaan je hele opgemaakte ogen naar de haaien.
Siham_1987
01-01-2007, 22:49
Hoe verloopt dat?
Hoe ging dat bij jullie?
Ik zou niet weten hoe ik dat ga doen :( Als ik op een bruiloft ben huil ik al met de bruiden en hun moeder mee laat staan als ik zelf de bruid ben :traan1:
InshAllah zal Allah ons op dat moment sbar geven :o
nouria100
01-01-2007, 22:50
met de gurza was er dakka maraksia en veel mensen dat is een leuk koment ik werd er zelf niet emotioneel van pas toen ik mn witte jurrk aanhad en afscheid nam en de auto inging toen nam ik pas echt afscheid van mn ouders dat was echt huilen ja....
Hoe doen jullie dat met de make up dan met al die krokodillentranen gaan je hele opgemaakte ogen naar de haaien.
hahahahahah nooit aan gedacht:eek:
Lang leve de waterproof mascara:hihi:
Sabrin2000
01-01-2007, 22:55
en als je geen ouders hebt:jammer: :jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.