Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat zou jij doen?

Pagina's : [1] 2

SOMIA_JEBLIA
07-07-2002, 18:57

hallo allemaal ik heb een vraagje stel je voor je bent al heel je leven verliefd op de beste vriend van je broer hij komt dagelijks bij jullie over de vloer, blijft ook vaak slapen in het begin kon je alleen van hem dromen en hij kende je niet eens maar nu je wat ouder bent, krijgt hij natuurlijk meer aandacht voor je hij geeft je wel van die hints van dat hij je leuk vind, maar hij is waarschijnlijk ook bang want jij bent het zusje van zijn beste vriend! ik bedoel dat je echt verliefd op hem bent vanaf je 7vende en dat terwijl je nu 18 bent dus het is echt over gegaan op houden van! wat zou jij doen???

tha_lady
07-07-2002, 21:11
ehm.........als ik het weet laat ik het je weten ;) laterZ :blauwkus:

baloe
09-07-2002, 23:08
IK ZOU HEM IN 1 KEER PAKKEN........EN SCHEGEN ALI OP DIT MOMENT HEB IK JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAREN GEW8. EN JE ZAL ZIEN ......HIJ SCHEGT DAN FATIMA.......IK OOK EN ZE LEVEN LANG EN GELUKKIG. :Iluvu:

Chaimaa
09-07-2002, 23:20
SUBHANELLAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH...het is alsof ik dit heb getyped... weer zoeits van dejavu :( dit is me ook PRECIESSSSS overkomen meid...alleen die complimentjes bleken dan niet serieus te zijn want hij had een vriendin...al maandenlang een kaaskopje....ik kon het supergoed met hem vinden echt waar we praatten over van alles en nog wat en hij hielp me in mijn slechte tijden...vroeg of laat werden we beste vrienden maar ik werd :verliefd: op hem *was ik al maar nu kon ik niet meer zonder hem* en hij begon het te merken...ewa hij nam beetje afstand want hij wou niet dat er misverstanden gebeurden...en ik wist het kon toch niks worden 1 hij was al bezet 2 het was de beste vriend van me broer...huilend lag ik maandelang in mijn bedje..want hij kwam alleen nog maar afentoe langs me broer ging nu naar hem toe...ik spreektte hem alleen als ik hem toevallig tegen kwam of op msn...na maanden verdried en pijn heb ik het opgegeven...ik heb hem verteld dat ik een vriend had *was niet zo* en hij werd een beetje jaloers en begon me te ondervragen enzo..ik speelde het spelletje vuil mee!!! toen zijn we weer dikke maatjes geworden :D ...hij heeft het nu wel wat drukker met zijn werk maar we zijn toch nog goed met elkaar omgegaan...nou ik heb mijn hartje weer gelucht..de ballen!!!!!!

samiawondergirl
10-07-2002, 00:08

Origineel gepost door SOMIA_JEBLIA hallo allemaal ik heb een vraagje stel je voor je bent al heel je leven verliefd op de beste vriend van je broer hij komt dagelijks bij jullie over de vloer, blijft ook vaak slapen in het begin kon je alleen van hem dromen en hij kende je niet eens maar nu je wat ouder bent, krijgt hij natuurlijk meer aandacht voor je hij geeft je wel van die hints van dat hij je leuk vind, maar hij is waarschijnlijk ook bang want jij bent het zusje van zijn beste vriend! ik bedoel dat je echt verliefd op hem bent vanaf je 7vende en dat terwijl je nu 18 bent dus het is echt over gegaan op houden van! wat zou jij doen??? wajooooo je haalt de woorden uit me mond! ik zou eens willen weten wat jullie zouden doen? :zwaai: :zwaai:

LELIJKERD
10-07-2002, 00:22
ZEG HET TEGEN JE BRADA, MISSCHIEN DAT HIJ WILT BEMIDDELLEN :hihi:

soussiasaida
10-07-2002, 11:35
Nou je trekt gewoon je mooiste outfit aan, doet je lekkerste geurtje op, je mooiste schoenen aan en loopt op hem af (struikel je ergens, loop dan terug!!) gaat het allemaal goed dan loop je verder........ je zegt ; mott je es effe horen achmed, ik vind jou gewoon superlekker en wil graag wat supers met je beginnen.......voordat je hem laat uitpraten pak je hem gewoon op zijn smoel en kussen maar..........mocht je verder willen gaan dan kussen dan mag dat uiteraard ook......

soussiasaida
10-07-2002, 11:36
alatieffffff heb ik dat geschreven, was maar een geintje hoor meid.......maar het kan ook een optie zijn als je het lef dervoor hebt ;) :verliefd:

Meriema
10-07-2002, 11:54
Een vriend van je broer .........mhhhhhhh dat is een moeilijke situatie. Ik heb het anders ervaren. Mijn beste vriendin en mijn broer die waren gek op elkaar.. Maar broer gaat weer heel goed met haar broer om en mijn moeder met haar moeder...We zijn hele goede kennis van elkaar en komen vaak bij elkaar over de vloer... Hij wilde echt met haar trouwen en zij met hem....En ik vond het geweldig...mijn vriendin met mijn broer....maar totdat hij ineens afstandelijk deed...en er niets meer over zei....Hij ging vaker op vakantie en ontmoete een ander vrouw...Daar trouwde hij mee Wij begrepen er niets van.....En nu hij in de scheiding is...En de waarheid heeft verteld. Op school was er een jongen die helemaal weg was van me vriendin en die heeft tegen de jonges gezegd dat hij wat met haar had...waar mijn broer van schrok..want hij wilde echt met haar trouwen en zij met hem...zonder een relatie... Hij kon dat niet verdragen en is er voor weggelopen.... Nu het allemaal een leugen blijkt te zijn heeft hij heel erg spijt van dat hij er anders mee is omgegaan... Dus meid...het enige is wat ik tegen je kan zeggen is wees je zelf....maak je broer niet te schanden....sms hem niet zonder dat je broer dat weet...Loop niet zo spontaan op hem zoals ze hier boven vermelden....Als hij werkelijk wat voor je voelt dan zal het wel van hem komen. Je mag hem uiteraard wel hindjes geven...dat je hem leuk vind maar. Succes....Hoop echt dat het wederzijds is...

DesignBoy
10-07-2002, 12:18
faissa het is jou ook weleens overkomen!!!!!! :kwaad: . Vertel eens wie was het???????????????? Ja ja :Iluvu: . Ik weet genoeg. Liefs DesignBoy

azina17
10-07-2002, 17:00
Begin eerst wat hint te geven bijv een knipoogje, dan moet je ervoor zorgen dat je een keer alleen met hem ben en dan... vraag je wat hij van je vind als hij zegt dat hij gek op je is spring je in zijn armen zoniet afstand!!!!! :Iluvu: liefs, MOI ;)

Miss_Nerd
10-07-2002, 17:21
WaT ik zou doen!,, meid je wilt niet weten:iblies: no JuSt KiDdinG. ja ik zou het zelf nooit durven stel je voor dat je broer erachter komt, dan ben je dooddddd:auw: zelf zou ik het nooit doen niks met hem nemen en ook niet met hem bellen!!!1:tover: doe bij jou broer voedoe, dan je dan wel met hem kan nemen!!!!!!!1 KuZZzZZz op jullie voorhooofden!!!!!1

Sarahsalima
10-07-2002, 17:28
ik zou hem op zijn bek pakken voor iedereen's gezicht (ondertussen zijn mijn koffers al ingepakt) en dan heel hard van huis weg lopen :zwaai:

azina17
11-07-2002, 09:15
Hahaha.. wat als je voeten het begeven en je niet meer kan lopen??

soussiasaida
11-07-2002, 09:46

Origineel gepost door Sarahsalima ik zou hem op zijn bek pakken voor iedereen's gezicht (ondertussen zijn mijn koffers al ingepakt) en dan heel hard van huis weg lopen :zwaai: Heel hard weg lopen.................

Pagina's : [1] 2