Bekijk originele versie : Mooie jongens spotten!!!!!!!!!!!!
Ismahane82
07-07-2002, 17:33
voor alle meiden die in amsterdam shoppen, vergeet niet langs Morgan store in de kalverstraat te gaan, daar werkt me toch wahed lekkerding als bodyguard!!!! :Iluvu:
Jullie kennen mij, ik houd van delen met anderen :D
Sarahsalima
07-07-2002, 17:35
Wahahahahhahahaam shit he, kon je dat nioet eerder zeggen, ik was gisteren daar te bevinden, maar lette niet op, ik ga morgen gelijk kijken hahahaha :D
Sarahsalima
07-07-2002, 17:37
http://www.morgan.fr/img/titre.gif
Atlasleeuw
07-07-2002, 17:43
Origineel gepost door Ismahane82
voor alle meiden die in amsterdam shoppen, vergeet niet langs Morgan store in de kalverstraat te gaan, daar werkt me toch wahed lekkerding als bodyguard!!!! :Iluvu:
Jullie kennen mij, ik houd van delen met anderen :D
Mooi ik zocht al een paar goede bodyguards, dus morgen zal ik 'm gelijk inlijfen en zullen jullie 'm lekker niet meer zien :bril: :bril:
Sarahsalima
07-07-2002, 17:44
Origineel gepost door atlasleeuw188
Mooi ik zocht al een paar goede bodyguards, dus morgen zal ik 'm gelijk inlijfen en zullen jullie 'm lekker niet meer zien :bril: :bril:
NEEEEE ik moet hem nog gaan scannen en beoordelen !!
Atlasleeuw
07-07-2002, 17:48
Origineel gepost door Sarahsalima
NEEEEE ik moet hem nog gaan scannen en beoordelen !!
Moet je maar snel zijn :lekkerpuh
Sarahsalima
07-07-2002, 17:49
daarna wil ik nog met hem een MC chicken gaan eten hihihihi (vat je em?)
He meiden das mijn broer!!
Kennen jullie ook die jongen die vroeger in de DR. ADAMS werkte in de KALVERTOREN??
DAMN... Nu nog na een jaar vind ik hem wel een van de mooiste exemplaren op dit aardbolletje... :Iluvu:
Sarahsalima
07-07-2002, 17:55
nu we het toch over lekker arbeiders hebben.
de bewaker van de appie heijn van allebe plein is verssss, ik schat hem rond de 22/23 hij is echt om te bewonderen !
(ik ga stiekem een fotocamera meenemen en een pica van hem schieten en dan plaats ik het hier wel :D )
Ismahane82
07-07-2002, 18:02
Doen! Sarahsalima Doen!
Atlasleeuw
07-07-2002, 18:04
daarna wil ik nog met hem een MC chicken gaan eten hihihihi (vat je em?)
NEE IK VAT 'M NIET ( :lekkerpuh ) !!!!!! EN WIL 'M OOK NIET VATTEN, MORGEN IS JE BODYMANNETJE LEKKER WEG :hihi:
Sarahsalima
07-07-2002, 18:09
nouuuuuu !!!!
WOEHOEHOEHOEHOE :huil:
ik ga morgen extra vroeg opstaan en pak meteen tram 13 richting centrum
Ik was onlangs ook in Amsterdam en heb een knappe beveiligingsagent gezien.Hij werkt in de winkel Zara.Wie heeft hem ook al gezien?
Hij is heel gespierd en heeft kort zwart haar.Hij heeft een witte huidskleurt en is ongeveer 1m76.
Atlasleeuw
07-07-2002, 18:11
nouuuuuu !!!!
WOEHOEHOEHOEHOE :huil:
ik ga morgen extra vroeg opstaan en pak meteen tram 13 richting centrum
ok ok , je mag 'm houden :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.