Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat Te Doen Bij....

Pagina's : [1] 2 3 4

Cina
07-07-2002, 17:25

Verveling???

Cina
07-07-2002, 17:26
Sorry...dacht dat dit het onzinhoekje was.....:confused:

Sarahsalima
07-07-2002, 17:29
dan moet je de film BEAUTY AND THE BEEST kijken of ALICE IN WONDERLAND hihihii

camjo
07-07-2002, 17:37
Origineel gepost door Cina Verveling??? Zonder John...is het begrijpelijk dat je je verveelt.. WAAR IS JOHN cina..enig idee..wij missen hem hierzo..

Uitgeblust
07-07-2002, 17:49

Zodat jij je niet verveelt ;) Het mooiste in een meisjesleven is geen geld of overvloed Maar een trouw en vriendelijk hartje en een zonnig, blij gemoed! Lieve Cina , heb je beide al is het maar van ieder wat Dan ben je steeds, je hele leven vaders trots en moeders schat!

Uitgeblust
07-07-2002, 17:51
Je bent een heel lief meisje en dat zul je altijd blijven en daarom wil ik met plezier iets hier voor jou schrijven want als ik jou zie lachen dan kleurt mijn hemel blauw alsof hij wil vertellen hoeveel ik van je hou :D

Uitgeblust
07-07-2002, 17:53
Jij bent de kleinste thuis en het zonnetje in huis Jij bent een hartendief vaak ben jij ontzettend lief soms ondeugend, soms heel stout en weet je toch dat .... van je houdt :D

midaria
07-07-2002, 17:54
Origineel gepost door Mohammed Justice Zonder John...is het begrijpelijk dat je je verveelt.. WAAR IS JOHN cina..enig idee..wij missen hem hierzo.. WIJ??? Spreek voor jezelf asjeblieft. :zwaai:

Uitgeblust
07-07-2002, 17:54
Tussen blokken, poppen en kralen Lego, puzzels en veel meer Ben ik in mijn pen geklommen En schrijf ik voor jou dit versje neer Zodat je later nog zult weten Als je deze regels leest En je veel weer bent vergeten Wie jouw cyberliefde is geweest :Iluvu:

camjo
07-07-2002, 18:07
Origineel gepost door midaria WIJ??? Spreek voor jezelf asjeblieft. :zwaai: Ok, midaria..jij hoort er niet bij..nu goed

Uitgeblust
07-07-2002, 18:24
De eerste vlinder Elke handeling, elk detail, niets blijft ongemerkt. Dezelfde handeling, hetzelfde detail, gekopieerd van jou. Het is die blik in jou ogen, slechts die ene lach. Die mij doen geloven, dan jij me wel mag. Ik wil graag alles delen, net als een zoon die z'n eerste voetbalwedstrijd wint. Het zit in die kleine dingen, hetgeen ik noem: Geluk Geef mij toch die eerste liefde, die kriebels die je voelt, daar diep van binnen. De bloos op de wangen bij een lach. Het eeuwige genot bij die korte blik, het maakte alles heel erg mooi. Maar nu je alles hebt ontvangen, mis je het verlangen. Het verlangen naar die simpele dingen, die lieve knipoog uit het niets. Maar dan ontmoet je de waarheid, al het zweverige is voorbij. Die gevoelens zijn niet verloren, ze zitten alleen nogal diep in mij, je moet haar de sleutel geven, dan maakt zij je gevoel weer vrij! verveel je je nu nog Cina :D

Uitgeblust
07-07-2002, 18:27
Eeuwige Liefde De sprankling in jouw ogen laat enthousiasme in me groeien het geeft mezelf de ruimte om weer hoop te laten bloeien Ik hou van die momenten waarin jij me kon bijstaan en ik jou kon vertellen over al wat in me om ging Het is nu al wat geleden maar je stem blijft in me leven het is net of je nog hier bent en ik jou mezelf kan geven Doch het zijn slechts desillusies want je bent niet meer aanwezig zo van het toneel verdwenen maar in mijn hoofd is het nog bezig Ik kan het niet begrijpen dat je hier je lijn moest zetten het is als in een mooie film met een ongelukkig einde Geen dag gaat meer voorbij zonder dat ik mijn gedachten even op jou ben aan 't richten en dan antwoord wil verwachten Ja ik weet het is over jij hebt ons all'n verlaten doch je geeft me steeds hoop daarom blijf ik met je praten tot na het einde :(

Uitgeblust
07-07-2002, 18:29
gevangen in mijn hart gevangen Jij bent gevangen in mijn hart hoe hard ik ook propeer om je vrij te laten Het lukt me niet Je blijft er gevangen Jij bent gevangen Gevangen in mijn ziel Wat je ook doet of zegt Het is hemels voor mij Je blijft er gevangen Maar ik ben niet gevangen Niet gevangen in jouw hart hoe hard ik ook propeer om erin te komen Het lukt me niet Ik wil gevangen zijn!!!

Hindaatje
07-07-2002, 18:33
Origineel gepost door Uitgeblust gevangen in mijn hart gevangen Jij bent gevangen in mijn hart hoe hard ik ook propeer om je vrij te laten Het lukt me niet Je blijft er gevangen Jij bent gevangen Gevangen in mijn ziel Wat je ook doet of zegt Het is hemels voor mij Je blijft er gevangen Maar ik ben niet gevangen Niet gevangen in jouw hart hoe hard ik ook propeer om erin te komen Het lukt me niet Ik wil gevangen zijn!!! ben je lesbisch ofso?? :confused:

Goudmeisje
07-07-2002, 18:36

Origineel gepost door Hindaatje ben je lesbisch ofso?? :confused: hahahahaha, dat had ik niet eens door dat ze een vrouw is :D En ik dacht nog 'wat kan die MAN mooie gedichten schrijven'

Pagina's : [1] 2 3 4