Bekijk originele versie : Zuiniger met water in dit warme weer?
Watervoorzienings bedrijven velangen dat mensen minder water gaan gebruiken uit voorzorgsmaatregel dat de waterdruk kan wegvallen... We hebben het vast allemaal meegekregen op het journaal...
Welnu.. Wie van jullie is bereid dit verzoek te horen?
Ik in ieder geval niet, laat anderen maar minder gaan douchen... Hollanders bijvoorbeeld, en belgen ook; ik heb het over de niet moslims.. Die weten toch niet hoe ze hun k.ont moeten schoonmaken...
Stem boven even....
Ik heb vanmiddag met een tuinslang mijn balkon schoongemaakt en ben zeker ander half uur bezig geweest, heerlijk om water zo te zien stromen terwijl het zonnetje zo schijnt. Het geeft je echt zo een zomer gevoel.
Origineel gepost door Nibazat
Watervoorzienings bedrijven velangen dat mensen minder water gaan gebruiken uit voorzorgsmaatregel dat de waterdruk kan wegvallen... We hebben het vast allemaal meegekregen op het journaal...
Welnu.. Wie van jullie is bereid dit verzoek te horen?
Ik in ieder geval niet, laat anderen maar minder gaan douchen... Hollanders bijvoorbeeld, en belgen ook; ik heb het over de niet moslims.. Die weten toch niet hoe ze hun k.ont moeten schoonmaken...
Stem boven even...
Mijn bips is anders brandschoon hoor, je dacht toch niet dat alleen moslims wassingen verichten?
Origineel gepost door Nibazat
Hahaha.... Ik hoop dat het morgen net zo warm wordt en dat je balkon morgen weer heel erg vuil is... :rolleyes:
Mijn balkon zit vol met zonnepitten.......moet morgen zeker weer de tuinslan naar buiten halen.............
Prachtpoll :hihi:
Ik overdrijf altijd, zo ook met watergebruik.
Zolang je de rekening op tijd betaald, is er nix an de hand.
Als ik geen water meer heb, heeft niemand water.
Dus daar zullen WE met zn allen wel weer uitkomen.
/me gaat alvast emmers en flessen vullen.
Ik gebruik gewoon water zoals ik altijd doe, ik douche gewoon 1 x per dag 10 minuten a 30 minuten.
Ik doe de afwas gewoon, ik was gewoon mijn kleding.
Doe altijd al zo zuinig mogelijk, ik ga niet de kraan laten stromen als het niet hoeft!
Neuh, wrom moeilUk doen als ut makkelijk kan.
Heb nog genoeg toiletrollen liggen.
en flessen deo en vochtdoekjes.
Ik kan desnoods als Hollander door `t leven.
`kben `t ook nie van plan hoor, maar mocht het water op zijn,
Dan zal ik assimileren, ben jij ook weer blij..:)
Origineel gepost door KohiNoor
Klopt en over 20 jaar nog niet vrees ik.
"Hoe minder je hebt te bieden, hoe mooier je de verpakking maakt."
ps: Iszy slaat die ondertekening op jezelf?
Nee, ik kom niet in `n verpakking.
Ik heb zoveel te bieden, geen enkel doosie zou datgene kenne herbergen.
MELILLENSE
11-08-2003, 23:09
Salaam aleikoem, moslimbroeders en -zusters,
Goedenavond iedereen,
Eventjes, alle gekheid op een stokje...
Verspilling en vervuiling van alle natuurlijke rijkdommen is VERBODEN in de Islam.
Vergeet niet dat wij deel uitmaken van de natuur en dat iedereen er zorg voor moet dragen, hoe klein de bijdrage ook is. De aarde behoort niet aan de mensheid.
Vergeet niet dat water stilaan het blauwe goud aan het worden is en laten we allen hopen dat dit weer geen reden wordt om oorlog te voeren.
In sommige landen in het Midden-Oosten is dit al een ernstig probleem en wordt het te pas en te onpas als pasmunt gebruikt om concessies los te krijgen tijdens onderhandelingen. De kwestie Israƫl-Palestina is daar helaas geen uitzondering op.
Dit eventjes maar ter informatie.
Ma3a salama,
Gegroet,
MELILLENSE :belgie:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.