Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mogen de gasten op jouw bruiloft foto's nemen?

Pagina's : [1] 2 3 4

Prinz
31-12-2006, 17:19

Mogen ze foto's nemen? Of laat je dat liever aan de fotograaf over en mogen de gasten geen foto's nemen.

Bitterballen
31-12-2006, 17:29
Geen sprake van!! Foto's maken zodat ze bij de kleinste ruzie op het internet worden geplaatst. Ik zal dat duidelijk op de uitnodigingskaarten vermelden...

angelrifia
31-12-2006, 17:41
oh nee oh nee vorig jaar op de verloving van me nichtje ... iedereen nam een camera mee en iedereen wou op de foto tot op een moment een groep mensen voorin stonden en al de mensen in de zaal achterin niks konden zien dat was erg. nou voor de duidelijkheid niemand mag een foto meenemen !!!

Sarahdien
31-12-2006, 17:51
hoe zet je dat dan op een uitnodigingskaart?

angelrifia
31-12-2006, 17:52

hoe zet je dat dan op een uitnodigingskaart? doormiddeln van een klein symbool van een fotocamera te plaatsen linksonder aan je kaart

angelrifia
31-12-2006, 17:53
dan weten ze genoeg hoop ik

miriamm_19
31-12-2006, 17:56
ja gwn wat je net seg een fotocamera onderaan je kaart setten met een streep of een kruis doorheen...

angel_maline
31-12-2006, 17:57
hoe zet je dat dan op een uitnodigingskaart? Er zal een fotograaf aanwezig zijn dus laat je fototoestellen maar thuis Dit had een meisje er ook eens opgezet Kvind da ni kunnen iedereen foto's trekken voor niets nodig!!! Alleen dichte famil zoals tantes en ooms nix anders Grtzz

Prinz
31-12-2006, 18:00
Er zal een fotograaf aanwezig zijn dus laat je fototoestellen maar thuis Dit had een meisje er ook eens opgezet Kvind da ni kunnen iedereen foto's trekken voor niets nodig!!! Alleen dichte famil zoals tantes en ooms nix anders Grtzz Nou meid, het is eigenlijk of t 1 of t ander. Als dichte familie wel foto's mogen nemen dan zullen anderen hun fototoestel ook pakken hoor. Dus of wel of niet...

Achmed_N
31-12-2006, 18:02
Ik ga toch maar voor de laatste, maar de gasten mogen in ieder geval geen foto's maken. Zo irritant! Op de bruiloft van mijn familielid mochten alleen familie en vrienden foto's maken.. Zag ik op een gegeven moment allemaal telefoons de lucht in gaan :jammer: Zeg ik ze dat ze geen foto's mogen maken, maken ze 'm nog! :moe: Op mijn bruiloft laat ik iemand die camera's gewoon afpakken hoor :jammer:

Achmed_N
31-12-2006, 18:03
Prinz, famiile is anders dan gasten. Van familie weet je toch wel dat ze er niets mee doen en dat je de foto's zelf ook krijgt. Bij gasten (dus kennissen enzo) weet je niet wat ze er mee gaan doen.

Prinz
31-12-2006, 18:04
Ik ga toch maar voor de laatste, maar weet de gasten mogen in ieder geval geen foto's maken. Zo irritant! Op de bruiloft van mijn familielid mochten alleen familie en vrienden foto's maken.. Zag ik op een gegeven moment allemaal telefoons de lucht in gaan :jammer: Zeg ik ze dat ze geen foto's mogen maken, maken ze 'm nog! :moe: Op mijn bruiloft laat ik iemand die camera's gewoon afpakken hoor :jammer: Ja maar dat krijg je dan. Als alleen fam en friends foto's mogen maken dan voelen mensen zich vrij om ook hun toestel te pakken. Ze denken dan dat t mag en hebben zoiets van 'waarom zij wel en wij niet'. Snappie..

angel_maline
31-12-2006, 18:08
Nou meid, het is eigenlijk of t 1 of t ander. Als dichte familie wel foto's mogen nemen dan zullen anderen hun fototoestel ook pakken hoor. Dus of wel of niet... Neej men dichte famil is anders dan kennissen vriendinnen en bv neef van men nicht dit dat Ja lmhm we zien wel alst zo ver is Insha'Allah:D :D Grtjes:hihi:

Ben_Tayb_Woman
31-12-2006, 18:10
Mogen ze foto's nemen? Of laat je dat liever aan de fotograaf over en mogen de gasten geen foto's nemen. nee, ik zorg voor fotograaf. alleen mijn zusje en broer mogen foto's maken. als familie op foto wil met mij kan dit en na afloop zal ik ze een negatief (kopie van de foto) geven van de foto waar zij samen met mij op staan!

Achmed_N
31-12-2006, 18:26

Ja maar dat krijg je dan. Als alleen fam en friends foto's mogen maken dan voelen mensen zich vrij om ook hun toestel te pakken. Ze denken dan dat t mag en hebben zoiets van 'waarom zij wel en wij niet'. Snappie.. 'Zij' zijn familie en 'wij' niet :hihi:

Pagina's : [1] 2 3 4