Bekijk originele versie : Homo huwelijk
Het idee alleen al is al misseljkmakend! Layster homo huwelijken! Zo sterft beetje bij beetje de mensen soort af! Allah heeft niet voor niets een man en een vrouw geschapen voor ELKAAR!
imanexxx
09-08-2003, 17:25
Idd, Allah swt heeft Adam en Eva geschapen en niet Adam en Jefke!
hahahaha die is goed Adam en Jefke!
Nou, de mensheid sterft echt niet zomaar uit hoor!
We kampen al jaren met overbevolking, dus eigenlijk komt het moeder aarde wel uit dat homosexuele stellen geen kinderen kunnen krijgen!
Origineel gepost door Amazoeloe
Man en vrouw kunnen ook samenleven zonder huwelijk. Waarom doen ze dat dan niet ? Heel simpel. Omdat het huwelijk dient om kinderen in groot te brengen. Daarom.
Man en man of vrouw en vrouw kunnen geen kinderen grootbrengen vandaar dat het huwelijk voor hen uit den boze is.
Deze redenering is WATERDICHT.
AMAZOELOE
DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN
Je bedoelt waarschijnlijk dat 2 mannen of 2 vrouwen geen kinderen kunnen verwekken. Dat is iets heel anders dan samen grootbrengen, dat kunnen zij namelijk prima.
Origineel gepost door imanexxx
Maar nadat Adam en Eva geschapen waren, kwamen er een heleboel Jefkes en ook een heleboel Aafkes. Kwam het toch nog goed. :D
Twee mama's ? Twee papa's ? Geloof je dat zelf ?
BELACHELIJK. Een kind heeft zowel een moeder als een vader nodig. Jij bent een lesbienne dus jij kunt er eigenlijk niet objectief over spreken.
AMAZOELOE
Ik geloof inderdaad in gezinnen met 2 papa's of 2 mama's, hoewel het laatste in de praktijk veel vaker voorkomt. Niks belachelijks aan. Waarom zouden 2 vrouwen niet samen hun kinderen kunnen opvoeden? Ik zie niet waarom kinderen zowel een vader als moeder nodig zouden hebben om gezond groot te worden. Helemaal zonder mannen opgroeien lijkt me niet zo handig, maar er zijn meer mannen in een kinderwereld dan enkel en alleen een vader (die zich vervolgens alleen op zondag laat zien om het vlees aan te snijden :rolleyes: ). Je hebt buurmannen, ooms, leraren enzovoort. Dus ik zie het probleem niet. Bovendien blijkt steevast uit onderzoeken dat 2 mama's het net zo goed doen als het doorsnee gezin. (Naar 2 papa's is nog nauwelijks onderzoek gedaan, omdat gezinnen met 2 vaders domweg nauwelijks bestaan.) Maar als jij bronnen hebt waaruit blijkt dat 2 papa's of 2 mama's hun kroost niet goed kunnen grootbrengen, dan hoor ik dat graag. Maar kom niet zonder enig argument met 'Een kind heeft een vader en een moeder nodig', daar kan ik niks mee.
Je draait om deze kwestie heen. Het gaat om het huwelijk als instituut. Dat dient om KINDEREN een plaats te geven waarin ze STABIEL in kunnen opgroeien. Daar gaat het over en niet over pieten en jannen.
AMAZOELOE
Het komt nogal eens voor dat een vrouw trouwt (met een man), kindertjes krijgt en er pas later achterkomt of pas later durft toe te geven dat ze lesbisch is. Ze scheidt, krijgt een leuke vriendin en trouwt met haar. In dat huwelijk hebben die kinderen uit het eerdere huwelijk een plaats en kunnen verder reuze stabiel opgroeien. Het huwelijk gaat dus ook over Miep en Truus. :D
Oja, en wat als Miep verkracht wordt en zwanger raakt? Dan moet ze wel met Truus trouwen niet waar? Anders heeft het arme kindje geen plaats om stabiel in te kunnen opgroeien.
Niemand kan voorkomen dat die homoseksuele stellen gaan samenleven , daar kiezen ze zelf voor. Maar hun ook nog trouwen , dat gaat te ver.
Huwelijk dient om kinderen in groot te brengen en dus NIET toegankelijk voor homo's. Daar gaat het over Redcat. Niet afdwalen.
AMAZOELOE
Dit was een reactie op Eden, dus ik ben niet degene die afdwaalt....
imanexxx
09-08-2003, 18:41
Origineel gepost door Eden
hahahaha die is goed Adam en Jefke!
Is toch waar zeker :D
:zwaai:
imanexxx
09-08-2003, 18:44
Origineel gepost door redcat
Nou, de mensheid sterft echt niet zomaar uit hoor!
We kampen al jaren met overbevolking, dus eigenlijk komt het moeder aarde wel uit dat homosexuele stellen geen kinderen kunnen krijgen!
Er bestaat nog altyd zoiets als geboortebeperking, moeder aarde heeft geen homo's nodig......zeker niet als het dient om de stormloop van kinderen te doen stoppen!
Er bestaat nog altyd zoiets als geboortebeperking, moeder aarde heeft geen homo's nodig......zeker niet als het dient om de stormloop van kinderen te doen stoppen!
Het is zo dat moeder aarde homo's niet nodig heeft, dit heb ik ook nergens beweert.
MAAR: vaak mag er niet aan geboortebeperking gedaan worden, of kunnen mensen het helemaal niet betalen!!!
Dat argument van Adam en Jefke (of Adam en Evert, of Anne en Eva) hoor ik hier erg vaak en eerlijk gezegd vind ik het nergens op slaan.
Als Allah met 2 mensen wilde beginnen (vind ik nogal weinig, zal me een incest en inteelt zijn geweest in de beginjaren), dan is het logisch dat het een man en een vrouw waren, anders kom je inderdaad nergens en sterft de mensheid meteen al weer uit. Maar zodra je wat meer mannetjes en vrouwtjes hebt, blijf je nergens met je uitsterf en mensen moeten zich voortplanten argumenten. Homoseksuelen zijn niet onvruchtbaar hoor! Een lesbo kan bijvoorbeeld via inseminatie prima zwanger worden. En een homoman kan best kinderen verwekken, al dan niet via de 'natuurlijke' weg. En ook al kregen homoseksuelen geen kinderen, dan nog sterft de mensheid daar echt niet van uit.
Origineel gepost door tonk
Dat argument van Adam en Jefke (of Adam en Evert, of Anne en Eva) hoor ik hier erg vaak en eerlijk gezegd vind ik het nergens op slaan.
Als Allah met 2 mensen wilde beginnen (vind ik nogal weinig, zal me een incest en inteelt zijn geweest in de beginjaren), dan is het logisch dat het een man en een vrouw waren, anders kom je inderdaad nergens en sterft de mensheid meteen al weer uit. Maar zodra je wat meer mannetjes en vrouwtjes hebt, blijf je nergens met je uitsterf en mensen moeten zich voortplanten argumenten. Homoseksuelen zijn niet onvruchtbaar hoor! Een lesbo kan bijvoorbeeld via inseminatie prima zwanger worden. En een homoman kan best kinderen verwekken, al dan niet via de 'natuurlijke' weg. En ook al kregen homoseksuelen geen kinderen, dan nog sterft de mensheid daar echt niet van uit.
:goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.