Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Maatschappelijk werk, tip voor n baan ?

Lbessla
31-12-2006, 15:49

Ahlan w sahlan, ik ben op zoek naar n baan binnen het maatschappelijk werk (hbo), heeft er nog iemand n tip waar ik kan solliciteren ??? en t liefst in rdam of omg. ma3a salama

Marokprinses
31-12-2006, 17:26
Hoi meid, Ik kom zelf uit Amsterdam en ken Rotterdam niet, maar ik denk dat je je even moet orienteren........ken je de sociale kaart goed? Ik kijk zelf veelal op internet. Gewoon via google.com en dan maatschappelijkwerk.com Maatschappelijk werk is zo breed, als je niet een bepaalde voorkeur hebt kan je heel wat open sollicitaties sturen. Denk aan algemeen maatschappelijk werk instellingen, in elke wijk tref je er 1. Denk aan Ziekenhuis, schoolmaatschappelijk, grote welzijnsclubs. Denk aan jeugdhulpverlening. Je hebt natuurlijk bureau jeugdzorg, maar ook andere jongerenhulpverlening. Relassering, GGZ, verslavingshulpverlenende instellingen. Amsterdam heeft een sociale kaart op internet. Tip is dan ook op zoek te gaan naar een sociale kaart van Rotterdam, dan kom je van zelf wel allerlei interessante sites tegen van hulpverlenende instanties. Succes! Groetjes, M.P.