Bekijk originele versie : kandidaten
Sarahsalima
07-07-2002, 14:08
Voor de dames onder ons !
We kennen het allemaal wel en we zijn er hooguit allemaal in aanraking mee gekomen.
HUWELIJKSKANDIDATEN !!!!
Meestal gebeurt het stiekem via je moeder, vader of oudere zus zonder dat jij het weet.
Hoe vaak zijn jullie op de hoogte gebracht ?
Maakt eigenlijk helemaal niet uit, ik had in de meeste gevallen zelf ook wel geweigerd, maar het liefst wil ik het wel meteen weten ik wil zelf uiteindelijk de beslissing nemen.
Hoe denken jullie hier over?
Almoemin
07-07-2002, 14:21
zo denk ik er oooooook over dusssssssssssssss.......................lAAT JE NIET OMPRATEN
nee nog veel te jong voor kanidaten
maar mijn vriendin die is pas veertien en heeft ieder jaar mensen voor de deur staan
waarom vinden ze haar nou leuker???
Origineel gepost door Sarahsalima
Voor de dames onder ons !
We kennen het allemaal wel en we zijn er hooguit allemaal in aanraking mee gekomen.
HUWELIJKSKANDIDATEN !!!!
Meestal gebeurt het stiekem via je moeder, vader of oudere zus zonder dat jij het weet.
Hoe vaak zijn jullie op de hoogte gebracht ?
Maakt eigenlijk helemaal niet uit, ik had in de meeste gevallen zelf ook wel geweigerd, maar het liefst wil ik het wel meteen weten ik wil zelf uiteindelijk de beslissing nemen.
Hoe denken jullie hier over?
Jij en alleen jij mag en kan de beslissing nemen..het gaat over jou leven en jou huwelijk..
Het is heel fijn als men voor je hand komt vragen..zeker als het van een jonge man komt die hier offecieel woont en werkt..
Maar het is niet fijn als de anderen in jou plaats gaan beslissen over jou toekomst..
Maak deze mensen dat zeer duidelijk..dat jij de enige bent die beslist met de hulp van Allah(swt)..
Ik wens alle meisjes en dames veel geluk en een mooi toekomst.
Origineel gepost door chemie
nee nog veel te jong voor kanidaten
maar mijn vriendin die is pas veertien en heeft ieder jaar mensen voor de deur staan
waarom vinden ze haar nou leuker???
aaah chemie, het heeft niks met leuker zijn te maken. Het gaat om de connecties. je hoort hier en daar wel hoe het gaat. Mensen die anderen vragen of ze iemand kennen die nog dochters heeft die nog niet gehuwd zijn maar wel een huwbare leefijd hebben. Tadaa en men stelt zich voor. Dit zijn de meest voorkomende die ik in mijn omgeving hoor.
Ik heb er zelf, gelukkig, nooit mee te maken gehad.
Doei doei :zwaai:
Origineel gepost door Zahra22
aaah chemie, het heeft niks met leuker zijn te maken. Het gaat om de connecties. je hoort hier en daar wel hoe het gaat. Mensen die anderen vragen of ze iemand kennen die nog dochters heeft die nog niet gehuwd zijn maar wel een huwbare leefijd hebben. Tadaa en men stelt zich voor. Dit zijn de meest voorkomende die ik in mijn omgeving hoor.
Ik heb er zelf, gelukkig, nooit mee te maken gehad.
Doei doei :zwaai:
weet ik ook wel hor
maar tis toch niet zo leuk
enne om op het onderwerp trug te komen
ik denk dat alle meiden van tegenwoordig het trouwen zelf in de hand willen hebben lijkt me eiglijk ook erg vanzelf sprekend want het is jouw leven
Sarahsalima
07-07-2002, 14:45
Origineel gepost door Mohammed Justice
Jij en alleen jij mag en kan de beslissing nemen..het gaat over jou leven en jou huwelijk..
Het is heel fijn als men voor je hand komt vragen..zeker als het van een jonge man komt die hier offecieel woont en werkt..
Maar het is niet fijn als de anderen in jou plaats gaan beslissen over jou toekomst..
Maak deze mensen dat zeer duidelijk..dat jij de enige bent die beslist met de hulp van Allah(swt)..
Ik wens alle meisjes en dames veel geluk en een mooi toekomst.
allereerst bedankt voor je reactie (jullie allemaal bedankt trouwens).
ik ben nu 20, zelf wil ik ook nog niet trouwen, maar als ik bij de leeftijd kom dat ik er wel klaar voor ben, dan zal ik dat mijn ouders zeker duidelijk gaan maken, dat ik de beslissing wil nemen.
maarhad ik ook gekregen toen ik 13 was haha ik wist het niet derna had mijn zus en mijn neef het verteld ik moest echt hard lachen :giechel: ik kende die jongen helemaal niet hij was misschien :verliefd: maar ik niet ale beslama en take care evryone :zwaai:
Sarahsalima
07-07-2002, 17:45
13 ???? dat is wel jong hoor !!
dan speel je nog in de zandbak !! :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.