Bekijk originele versie : Ik sla mijn buik om af te vallen!
Believe it or not, hij is nu dikker geworden dus helpt. :D
hoeft niet, ik heb gelezen ergens: als je denkt dat je aan het sporten bent, zal je echt afvallen. Dus dnek gewoon dat je buikspeiroefeningen aan het done bent, terwijl je gewoon voor de pc zit, en je buik wordt weer zo strak als een ... wat je maar wil :D
ofoz :)
Origineel gepost door amianis
hoeft niet, ik heb gelezen ergens: als je denkt dat je aan het sporten bent, zal je echt afvallen. Dus dnek gewoon dat je buikspeiroefeningen aan het done bent, terwijl je gewoon voor de pc zit, en je buik wordt weer zo strak als een ... wat je maar wil :D
Oke oke maar als ik eraan denk dan ga ik wel zweten, en als ik zweet stink ik en als ik stink moet ik douchen en als ik moet douchen kost het tijd en als het tijd kost dan is het geld en als het geld kost ga ik dood
Origineel gepost door Masriya
Oke oke maar als ik eraan denk dan ga ik wel zweten, en als ik zweet stink ik en als ik stink moet ik douchen en als ik moet douchen kost het tijd en als het tijd kost dan is het geld en als het geld kost ga ik dood
nee gek, omdat je het alleen maar dnket, kan je er zelf bijdenken of je zweet of niet, en of je dus moet douchen en dat het tijd gaat kosten,...
je denkt : ik sport zonder zweet! en so it 'll be :D
ofzo :)
nee gek, omdat je het alleen maar dnket, kan je er zelf bijdenken of je zweet of niet, en of je dus moet douchen en dat het tijd gaat kosten,...
je denkt : ik sport zonder zweet! en so it 'll be :D
ofzo :)
Ga jij voor me denken. :D
MoCrO_PRiDe
09-08-2003, 16:49
hahahaha jij bent grappig :goedzo: :lol:
Origineel gepost door MoCrO_PRiDe
hahahaha jij bent grappig :goedzo: :lol:
:D
Ga jij voor me denken. :D
hmm.. ik pas :D
still on vacation, don't think :)
ofzo
Jah klopt, maar een gedachte aan een bepaalde oefening zal maar voor ongeveer 6% effect geven vergeleken bij het uitvoeren van hetgeen.
Ik heb het eens bij discovery gezien.
Iemand moest zn wijsvinger bewegen, dit deed ie een bepaalde tijd en de spiergroei is daarna gemeten.
Daarna moest diezelfde persoon alleen eraan denken, ook dat voor een bepaalde tijd en na de spiergroei te hebben gemeten is gebleken dat het in verhouding met de vorige spiergroei 6% was.
Ik ga denk ik een sportschool openen voor luie mensen...genaamd Think Thin :jeweetog:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.