Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vraagje:-)

Babylonia
31-12-2006, 13:24

hai dames, en heren natuurlijk, ik had even en klein vraagje..... het gaat om een vriendin van mij. ze heeft ongeveer anderhalve maand een hele leuke en lieve jongen leren kennen. het gaat echt ontzetten goed tussen die twee. het voelt alsof ze elkaar al eeuwig kennen. en dat straalt ook van hun gezichten af.. ben zo blij voor hun. maar ze willen misschien wel gaan verloven, over ongeveer twee maanden als alles goed blijft gaan zoals nu.alleen ze vroeg ook aan mij of het daar niet te snel voor is. ik wist er geen antwoord op. ik zei: als het goed aanvoelt en jullie het graag willen, waarom dan niet.... maar hoe denken jullie erover?? ik wil natuurlijk ook niet dat ze een fout begaat....... vinden jullie dat ze gewoon kan verloven of nog even wachten?:confused: alvast bedankt al a7la bousa

liefje_20
31-12-2006, 13:38
ik vind dat als ze een goed gevoel over heb dat ze het moet doen en ik vind elkaar kort leren kennen en verloven veel beter dan lange relatie die gaan meestal mis maar ik hoop dat alles goed komt allah ya kamel bigier

Babylonia
31-12-2006, 13:46
dank je voor je reactie:) en ik denk dat het eigenlijk ook beter is om te verloven. en zeker als zij er een goed gevoel over heeft. ze weet ook niet hoe ze het aan moet pakken. en ik weet het ook niet, ben zelf nog vrijgezel, anders zou ik haar zelf kunnen helpen. vandaar dat ik hier jullie advies vraag... jouw ondertekening is wel een goede: de tijd voor moet nemen.. het geduld voor hebben, het juiste moment kiezen. en wie weet komt het wel vanzelf naar je toe.

Babylonia
01-01-2007, 02:01
hehehe eigenlijk heb je gelijk ja. want eindstand wordt het misschien op mij verhaald. ook al is ze denk ik zo niet. maar ik zal dan tegen haar zeggen dat zij moet verloven wanneer zij vinden dat daar de tijd rijp voor is. en ik daar niet in kan mee beslissen. alleen ze is zo onzeker. dat maakt haar gek. maar inderdaad, de stap zal zij zelf moeten zetten. in elk geval, bedankt!! en een happy new year!!!!!!!!!!!!!!!