Bekijk originele versie : Wie kan me snel een antwoord geven?
nador_zina
31-12-2006, 11:29
Wie weet of je niet tanger in de zomer vuurwerk kan halen en waar kan iemand mijn zo snel mogelijk een antwoord geven anders ga ik het hier snel kopen maar ik ben bang dat ik word aangehouden op schiphol als ik vuurwerk meeneem daarom is mijn vraag wie weet van jullie of ik het kan kopen zo ja waar ik het kan halen in tanger.:confused:
alhouceimagirl1
31-12-2006, 12:04
Ik zou het niet weten...
Waar wou je vandaag vuurwerk halen meis is niet alles gesloten dan???:confused:
Als ik jou was zou ik t in NL halen. Hier heb je tenminste mooie.
nador_zina
31-12-2006, 14:16
Ik heb al een paar gekocht maar als ik ze daar niet kan krijgen dan bewaar ik deze dan steek ik ze niet vanavond aan maar mijn zus zij als je word gepakt met vuurwerk dan krijg ik een grote boete en mijn andere zus zij als je ze door iemand laat mee nemen in de auto het is warm onderweg dan kunnen we af gaan ik weet echt niet wat ik moet doen
female17
01-01-2007, 12:11
hebben ze wel
maar wel in de grote steden
wij hebben een paar jaar geleden in fes vuurwerk gekocht
wel heel duur maar tja
vraag maar na
en in Tanger denk ik ook wel
babydoll
01-01-2007, 12:17
In marokko verkopen ze het wel hoor, misschien kan je aan een familielid in marokko vragen of ze voor jou willen kijken in Tanger? en alvast misschien willen inkopen...
SANAATJUH
01-01-2007, 12:26
Wie weet of je niet tanger in de zomer vuurwerk kan halen en waar kan iemand mijn zo snel mogelijk een antwoord geven anders ga ik het hier snel kopen maar ik ben bang dat ik word aangehouden op schiphol als ik vuurwerk meeneem daarom is mijn vraag wie weet van jullie of ik het kan kopen zo ja waar ik het kan halen in tanger.:confused:
In het vliegtuig mag je absoluut geen vuurwerk meenemen! Het beste wat je kunt doen is het meesturen met iemand die met de auto gaat of het via vracht versturen. ;)
bubelgirl
01-01-2007, 13:26
hahahahahaah ik zie het al voor me gaat het ding ineens af ofzo te erg voor woorden gewoon :maf:
adiladil3
01-01-2007, 15:46
waarom die moeite je kan het in marokko gewoon kopen in casablanca kan je het gewoon het hele jaar door kopen in chinatouwn als je famillie in casa hebt kunnen ze je dat op sturen,maar ik denk dat je het gewoon in tanger kunt kopen.succes...
fatosaaa
01-01-2007, 16:43
Kan Wel
nador_zina
01-01-2007, 21:00
ahah thanx voor jullie informatie ik weet genoeg ik heb een oom die in casa woont ik ga het aan hem vragen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.