Bekijk originele versie : Babycadeau...
Hey Dames,
Mijn schoonzus is bevallen van een gezonde jongetje :banana:
Wij willen haar een apart cadeau geven, alleen weet ik niet wat :confused:
Ben helemaal niet cra bea :o
Wie kan meedenken?
solovely19
30-12-2006, 23:20
Laat een leuk t-shirt bedrukken
www. simplycolors .nl
www. rainbowbabies .nl
Zonder spaties ertussen... je kan daar de kleur, kleur van de letters, letterstyl zelf uitkiezen. Leuk en origineel want je kan er op zetten wat je wil.
Mozhima1
30-12-2006, 23:43
Ik zit met hetzelde dilemma en heb besloten een pakket samen te stellen met diverse babyartikelen, rompertjes, sokjes, schoentjes en een pakje ofzo. Ik heb vandaag al een begin gemaakt en zat met mijn handen in mijn haar in de winkel :maf:
chahidaatje
31-12-2006, 00:21
Ik heb in begin van mijn zwangerschap een leuke kleine koffertje gehad van mijn verloskundige met foldertje en boekjes enz over zwangerschap en knuffel erin, en er zat toen ook een foldertje in dat je dien kan bestellen, met leuke dingen erin zoals met slaapzak of kleertje en slabbertjes enz...
Je kan zelf kiezen welke koffertje je neemt ze hebben verschillende echt keileuk:love:, ik ga dat denk ik doen voor mijn zusje als ze is bevallen!!
Ik zal morgen effe kijken waar ik die folder heb gelaten, en effe kijken of ze een site hebben!!!
liefs Chahida
cuisinetje
31-12-2006, 00:24
Ik zit met hetzelde dilemma en heb besloten een pakket samen te stellen met diverse babyartikelen, rompertjes, sokjes, schoentjes en een pakje ofzo. Ik heb vandaag al een begin gemaakt en zat met mijn handen in mijn haar in de winkel :maf:
Toen mijn zus beviel van haar babytje heb ik dat ook gedaan........
Een grote rechthoekige mand gekocht met een lichtblauw stofje in wat crepe papier en dan vullen met vanalles en nog wat....
rompertjes
body'tjes
slabbetjes
sokjes
zuigflessen
zwitsal artikelen
enz.........
En daarboven op een grote beer, dit alles met van dat doorschijnend papier ingepakt en een kaartje aangebonden.... was erg mooi en oogt prachtig.
Heb ook een "pampertaart" gemaakt :hihi: new born luiers opgerold en vastgebonden met een lintje en zo een taart gemaakt bestaande uit 3 lagen.........we zijn dit dan gaan afgeven in het ziekenhuis.
Succes!
Mozhima1
31-12-2006, 00:28
Toen mijn zus beviel van haar babytje heb ik dat ook gedaan........
Een grote rechthoekige mand gekocht met een lichtblauw stofje in wat crepe papier en dan vullen met vanalles en nog wat....
rompertjes
body'tjes
slabbetjes
sokjes
zuigflessen
zwitsal artikelen
enz.........
En daarboven op een grote beer, dit alles met van dat doorschijnend papier ingepakt en een kaartje aangebonden.... was erg mooi en oogt prachtig.
Heb ook een "pampertaart" gemaakt :hihi: new born luiers opgerold en vastgebonden met een lintje en zo een taart gemaakt bestaande uit 3 lagen.........we zijn dit dan gaan afgeven in het ziekenhuis.
Succes!
ik heb vandaag 6 rompertjes gekocht, 2 paar sokjes, 2 paar slofachtige schoentjes een pyamaatje.
een beer, zwitsalprocucten, een maandje en kaartje had ik ook in mijn hoofd.
Denk dat ik het aanvul met een rammelaar, een doesje voor ´het eerst lokje´en het ´eerste tandje´en misschien een pamper erbij.:hihi:
leuk hoor die pampertaart. Zou ik ook wel doen bij mijn eigen zus, maar dit is mijn kersverse schoonzus en ik weet niet hoe zij het zou opvatten.
cuisinetje
31-12-2006, 00:37
ik heb vandaag 6 rompertjes gekocht, 2 paar sokjes, 2 paar slofachtige schoentjes een pyamaatje.
een beer, zwitsalprocucten, een maandje en kaartje had ik ook in mijn hoofd.
Denk dat ik het aanvul met een rammelaar, een doesje voor ´het eerst lokje´en het ´eerste tandje´en misschien een pamper erbij.:hihi:
leuk hoor die pampertaart. Zou ik ook wel doen bij mijn eigen zus, maar dit is mijn kersverse schoonzus en ik weet niet hoe zij het zou opvatten.
Die zijn zooooo schattig, heb ze vrijdag in de winkel gezien, deze waren van Winnie de Pooh........:p hou van die beer hahahaha:nerd:
Ik zou die pampertaart echt doen, is echt leuk;)
http://img178.imageshack.us/img178/9770/luiertaartblauwmediumht7.th.jpg (http://img178.imageshack.us/my.php?image=luiertaartblauwmediumht7.jpg)
chahidaatje
31-12-2006, 00:44
Die zijn zooooo schattig, heb ze vrijdag in de winkel gezien, deze waren van Winnie de Pooh........:p hou van die beer hahahaha:nerd:
http://img178.imageshack.us/img178/9770/luiertaartblauwmediumht7.th.jpg (http://img178.imageshack.us/my.php?image=luiertaartblauwmediumht7.jpg)
Hoeveel pampers heb je dan wel niet gebruikt???...;)
cuisinetje
31-12-2006, 00:45
Hoeveel pampers heb je dan wel niet gebruikt???...;)
Wij hebben toen 2 pakken luiers gebruikt voor onze luiertaart......deze op de foto is niet van ons hoor, was gewoon een vb om te laten zien ;)
Mozhima1
31-12-2006, 09:54
:eek: ziet er leuk uit :hihi:
Dames, erg leuke ideeen allemaal...maar niet origineel genoeg :o
Maroc_Meissie
01-01-2007, 13:32
Hey Dames,
Mijn schoonzus is bevallen van een gezonde jongetje :banana:
Wij willen haar een apart cadeau geven, alleen weet ik niet wat :confused:
Ben helemaal niet cra bea :o
Wie kan meedenken?
Koop een leuke mand (kun je vaak halen bij de grotere turkse zaken) zet daarin een leuke knuffelbeer, rompertje, handdoek, babychampoo/creme/zeep, een flesje en een speentje en for the finishing touche een leuk kaartje met een persoonlijk gedichtje..
Koop een leuke mand (kun je vaak halen bij de grotere turkse zaken) zet daarin een leuke knuffelbeer, rompertje, handdoek, babychampoo/creme/zeep, een flesje en een speentje en for the finishing touche een leuk kaartje met een persoonlijk gedichtje..
`
Wel en leuke idee, maar ze heeft al zeker zo'n 5 manden gekregen...
Moslima22
01-01-2007, 15:36
Je kunt een soort "surprise" maken, net als bij sinterklaas als het ware wordt gedaan. Bijvoorbeeld:
Je verstopt spulletjes in een grote knuffelbeer;
Je maakt een grote fles of tut van karton en vult deze met cadeautjes;
etc etc. Van balonnen die in de lucht blijven hangen kun je ook zo iets groots maken bv een grote fles... dit bind je dan zo aan elkaar of je laat het voor je doen!
Je kunt een besteksetje laten bedrukken met de baby's naam. Of wat al voorheen is gezegt een setje: sokjes, bodypakje, beddengoed, baddoek ed. allemaal bedrukt met de baby's naam. En dit dan mooi inpakken.
De 1e Foto's van het babytje kun je bedrukken op speciale papier/plastick dat je op een kaarsenhouder kunt plakken, op een fles drinken, verzorgingsprodukten ed. Je kunt de naam van het kind afdrukken op een zeepje... en dit kun je dan ook leuk inpakken.
Je kunt verder zo een mobiel boven het bed hangen met foto's van oma/opa en familieleden wat ook evt licht kan geven...
Je kunt van die doosjes met deksels halen (heel veel) en dan in elkaar steeds zetten iedere keer komt ze dan een cadeautje tegen en op het einde (de kleinste) kun je een sieraadje doen evt bedrukt of zo een kettingkje met ouders's foto's.
Hmmm echt iets spectaculairs weet ik verder nie :hihi: Succes ermee!
chahidaatje
01-01-2007, 16:07
Hier is die site van die koffertje waar ik het over had....
Ik zelf heb zoiets gehad van mijn verloskundige!!!
www.extravoordelen.nl
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.