Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Afkopen van je abonnement..

Temsaman_love
30-12-2006, 18:46

Ik heb nog 7 maanden te gaan, maar nadat mijn telefoon is gestolen, betaal ik dus een best groot bedrag per maand aan abonnementskosten, terwijl ik er niet eens een fatsoenlijke telefoon bij heb... Wie kan mij advies geven? Komen er veel extra kosten bij? Betaal je gewoon de abonnementskosten vooruit?

idioot
30-12-2006, 23:08
doe 1 jaar verlenging met nieuwe telefoon ofzo

sweet_nadoria
02-01-2007, 13:40
Vriend van me heeft dat ook gedaan .. Sowieso moet je de resterende maanden betalen en er komt een boete bij. Is dat het waard ?? :rolleyes: Nadoria

miss_ghizou
02-01-2007, 19:02
Aaangezien je dat bedrag toch zal moeten betalen, kun je die belminuten maar beter zelf benutten. Ga naar je provider, vertel dat je tel inclusief simkaart gestolen. Dan kun je een nieuwe simkaart kopen ( bij T-mobile 10 euro) en kun je met die simkaart alsnog gebruik maken van je belminuten.

Temsaman_love
03-01-2007, 20:15

Had je een abonnement aangesloten met telefoon? Jep. De eerste en laatste keer!

Temsaman_love
03-01-2007, 20:16
Vriend van me heeft dat ook gedaan .. Sowieso moet je de resterende maanden betalen en er komt een boete bij. Is dat het waard ?? :rolleyes: Nadoria Ja ik heb toch maar besloten te houden...Ik betaal dat bedrag toch, kan ik er net zo goed gebruik van blijven maken...

Temsaman_love
03-01-2007, 20:17
Aaangezien je dat bedrag toch zal moeten betalen, kun je die belminuten maar beter zelf benutten. Ga naar je provider, vertel dat je tel inclusief simkaart gestolen. Dan kun je een nieuwe simkaart kopen ( bij T-mobile 10 euro) en kun je met die simkaart alsnog gebruik maken van je belminuten. Ja mijn telefoon is ondertussen al drie maanden geleden gestolen. Ik had hem net pas 2 maanden, en heb gelukkig maar een jaarabonnement. Ik heb voor een nieuwe simkaart 20 euro moeten betalen, maar zoals je zegt, ik kan er beter gebruik van blijven maken, anders betaal ik een bedrag en kan ik er toch niets mee. Bedankt voor jullie reacties!:kus: