Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik Kom Net Uit Marokko...En Een Jongen Heeft Een brief Achtergelaten....

Pagina's : [1] 2

Morokhen
09-08-2003, 11:50

HoI HoI..... :zwaai: (Was echt leuk in Marokko:D) Elke Zomervakantie zie ik Majd...Wa7ed hij heet Majd :rolleyes: . We hadden het altijd leuk enzo...ik ken hem al 3 jaar. Eerst woonde ze in Casablanca...toen gingen ze verhuisen in Mohammedhia waar ik woon.Zo leerde ik hem kennen...We waren altijd samen ik ken de ze hele familie.... :D ...want hij had ook een zusje van 14...en ik ging met haar om. Als ik bij hun thuis was...deed ik net alsof ik hem niet kende...maar snikkie keek ik wel en hij ook....En die moeder pest me altijd van...('', je gaat met me zoon trouwen en...over een paar jaar gaat hij naar Italie naar zn Oom en daarna komt hij naar Nederland en dan gaat hij jou halen....''..Is grappig om te horen.... :rolleyes:. Hij Beschermende me altijd hij was lief....en Mooi dat was hij zeker... :..... En die broertje Simohamed was erg fattoe.... :giechel: ze vader en ik ging hem groeten en toen zei Simohamed tegen ze vader kijk de vrouw van je zoon...toen heeft Majd hem gewoon een klap gegeven....die vader ging naar me glimlachen... ......De hele straat het door...iedereen wist dat we met elkaar hadden....want altijd als we gingen praten...gingen we praten in de trap...van zn huis. Of als ik brood ging brengen ging hij mee want ik moest altijd langs hem huis...En ze vrienden wisten alles....dus die ene keer....ging hij mee voor brood ophalen ..... en me oma ging achter me aan...want ik mocht niet mee met me nicht....dus de vriend van Majd ging rennen en zei tegen majd in Gebaren taal...ga weg der oma komt er aan.....Ik had geluk....anders had ik pakkie gekregen van me Oom want me oom zei tegen als ik hoor dat je met een jongen loop ik zie alleen...ik sla je verrot en me Oom heeft op Fitness gezeten voor spieren....en hij heeeft grote....en die vingers.....(voor verse klappen)....< :giechel: ....Maar ja heb zoveel meegemaakt.... Mis Hem Nu Al....... Dus toen ik naar Nederland ging is er een klein meisje gekomen heeft zij me die brief gegeven die meisje is de buurmeisje van Majd en kende haar ook heeft hij het en haar gegeven want ik stond met me ouders. En heeft me schatje die brief in het Frans achtergelaten (Me Lekker-bek denkt dat ik Frans kan... ) Maar ik had een vraagje kunnen jullie die brief voor me vertalen :cool: Alvast hardstikke bedankt........... Les Larmes Aux Yeux je t' ercie ces mots car je t'aime et je he peux pas t'oublier. Ta he m'oublies pas. Telephone moi qaund tu veux cherie....Ma Puce ...Ton Amour Majd. Wie dit voor me kan vertalen is me grote KANJER.........Ik hoop dat die brief mooi is.... :Iluvu: :verliefd: .... Ciao Ciao Beslamma....(Was ik maar bij hem.... ) Love U Ichraq..... P.S. Sokrhan voor jullie aandacht........en Sokrhan....dat ik allemaal hier kwijt mag..... (me vriendin zegd altijd bespaar je tranen...maar af en toe laat ik me tranen wel vallen voor hem.......)

Chaimaatje
09-08-2003, 11:54
is de brief frans???? kan hem wel vertalen voor je :)

Morokhen
09-08-2003, 11:57
jah kan je dat... :D....Als je wilt graag......

Teaser
09-08-2003, 12:00
Tranen in mijn ogen terwijl ik deze woorden schrijf, want ik hou van je en ik kan je niet vergeten ,vergeet jij me ook niet, bel me wanneer je maar wilt, mijn onderdeurtje, Jou liefje Majd Ma Puce kan Mijn onderdeurtje, Liliputter of Mijn VLO betekenen, zie maar wat jij hij er mee bedoelt.

BerberLayD
09-08-2003, 12:02

:hihi:.sweet man..

miuccia
09-08-2003, 12:03
aaaaaaahhhhh zo liefffffff:love:. waarom doet niemand dat nou bij mij :verdomme:

Morokhen
09-08-2003, 12:05
Teaser Sokrhan bezef hehehe.........zo mooii........Beging ook tranen te krijgen......

Chaimaatje
09-08-2003, 12:06
oooh hahaha had helemaal niet gezien dat de brief eronder stond :maf3: ik slaap nog half...

Morokhen
09-08-2003, 12:11
hahaha geeft niet..... ook bedankt

Chaimaatje
09-08-2003, 12:19
:D het is trouwens wel romantisch he...*zucht*..lief hoor...

Morokhen
09-08-2003, 13:12
hahahahahahhahahahahahahahhaa sokrhan

HajaQadura
09-08-2003, 14:32
Origineel gepost door Teaser Tranen in mijn ogen terwijl ik deze woorden schrijf, want ik hou van je en ik kan je niet vergeten ,vergeet jij me ook niet, bel me wanneer je maar wilt, mijn onderdeurtje, Jou liefje Majd Ma Puce kan Mijn onderdeurtje, Liliputter of Mijn VLO betekenen, zie maar wat jij hij er mee bedoelt. "ma puce" is een liefkozend woordje in het frans, als je zegt "puce" dan bedoel je idd 'vlo' (onder andere), maar als je zegt "ma puce" dan is het eerder zoiets als 'mijn liefje of schatje'! Love is in the air.... :Iluvu: :verliefd: :Iluvu: :verliefd: :Iluvu:

Teaser
09-08-2003, 20:56
Origineel gepost door HajaQadura "ma puce" is een liefkozend woordje in het frans, als je zegt "puce" dan bedoel je idd 'vlo' (onder andere), maar als je zegt "ma puce" dan is het eerder zoiets als 'mijn liefje of schatje'! Love is in the air.... :Iluvu: :verliefd: :Iluvu: :verliefd: :Iluvu: Ik denk toch dat hij onderdeurtje er mee bedoelde, gezien de lengte van marokkaanse meisjes. als hij schatje bedoelde zou hij zeggen, cherie of bichette..........

Dounia81
09-08-2003, 21:28
Origineel gepost door Teaser Ik denk toch dat hij onderdeurtje er mee bedoelde, gezien de lengte van marokkaanse meisjes. als hij schatje bedoelde zou hij zeggen, cherie of bichette.......... damn teasser wil jij mijn nieuwe franse leraar worden ik bak er geen ... van :D

Teaser
09-08-2003, 21:31

Origineel gepost door Dounia81 damn teasser wil jij mijn nieuwe franse leraar worden ik bak er geen ... van :D ik ken alleen maar vieze woordjes. Ik kan wel je golf leraar worden of ski leraar. If you have enough money to afford me

Pagina's : [1] 2