Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik kan het echt niet opgeven!!!!!!

000Zina000
09-08-2003, 01:31

Salaam Jullie weten mischien ondertussen al dat ik nog stapel sta van mijn ex vriend. Elke vrijdag en zondag ga ik naar Borgerhout uit de hoop hem te zien, want die dagen heeft hij vrijaf. Vandaag ben ik terug gegaan.Ik hoopte hem weer te zien,want het was al meer dan een maand geleden.Ik en mijn vriendin besloten iets te gaan eten,ik wou speciaal aan de raam zitten, zodat ik alles in het oog kon houden.Oppeens stopte er een Opel Corsa aan de lichten,en ja daar was hij.Eerst had ik het niet door,ik riep direkt tegen mijn vriendin kijk kijk!!!! Naast hem zat een meisje,was het zijn zus,nicht of mischien zijn vriendin,ik weet het zelf niet. Maar op dat moment begon ik te huilen,ik weet het niet was het uit verdriet of uit blijheid dat ik hem weer zag??? Daarna kwam ik zijn vriend tegen hij is al een tijdje met mijn zuster. Ik zei hem dat ik Mo had gezien. Hij zegd me steeds dat ik hem moet vergete,maar dat kan ik niet. Mijn vriendin vroeg hem of Mo iemand had,maar dat wist hij niet. Hij zei wel dat Mo niet over mij kon zwijgen. Maar Mo had gezegd dat hij wil trouwen,maar met mij heeft hij geen toekomst.Terwijl ik gewoon weg alles voor hem wil doen.Ik wil met hem trouwen,ik wil echt zijn vrouw worden.Tegen mijn zuster zei hij dan dat hij nog gevoelens had voor mij.Hij geeft me echt valse hoop.En dat maakt me echt kapot. :traan1: Ik weet echt niet meer wat ik nog moet doen :(

bella_amina
09-08-2003, 01:35
sorry, maar ik zou ten eerste nix beginnen met gasten van Borgerhout... wat kan ik zeggen??? Life go's on? jij zult ook wel gauw de ware tegenkomen inshallah.

hayatoe
09-08-2003, 01:36
Ewa meid sbar oe safie. Ik zou je aanraden om goed met hem te praten en hem te vragen wat hij nou wil, want hij zou niet voor niets zeggen dat hij nog gevoelens voor je heeft. maar meid ik wens je veel succes en ik hoop dat het toch nog wat wordt

Teaser
09-08-2003, 01:37
tfoeeeeee 3la players................... succes meid verder, er zijn genoeg vissen in een vijver

Teaser
09-08-2003, 01:38

en nog wel een player in een Corsa, waar gaat de wereld naar toe............ :kwaad:

000Zina000
09-08-2003, 01:40
Die corsa is niet eens van hem geloof ik. Hé maar tog al bedankt voor jullie reacties!!!

Teaser
09-08-2003, 01:43
Origineel gepost door 000Zina000 Die corsa is niet eens van hem geloof ik. Hé maar tog al bedankt voor jullie reacties!!! You are welcome, Ik ken trouwens een heel leuke Belg in Gent. :D

000Zina000
09-08-2003, 01:45
Gent is ver hé,en trouwens ik val ni echt op Belgen sorry

Teaser
09-08-2003, 01:48
Origineel gepost door 000Zina000 Gent is ver hé,en trouwens ik val ni echt op Belgen sorry Hij is alleen tijdelijk gestationeerd in Gent, Van oorsprong komt hij uit Rif.

000Zina000
09-08-2003, 01:52
ah toch bedankt,maar ik wil nu echt maar 1

naisha
09-08-2003, 10:38
Origineel gepost door 000Zina000 ah toch bedankt,maar ik wil nu echt maar 1 heb sbar als hij de ware is komt het wel goed.. ;)

meryema
09-08-2003, 11:59
Origineel gepost door naisha heb sbar als hij de ware is komt het wel goed.. ;) precies hie sbhar :)