Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraagje aan alle getrouwde dames

Pagina's : [1] 2

AbaHoeCh
29-12-2006, 23:36

Had je écht het gevoel dat je er klaar voor was om te trouwen? Dat je alle verantwoordelijkheid zou aankunnen en dat je de zekerheid had dat je huwelijk wel zal lukken en je man gelukkig maken etc.. etc.. Hadden jullie geen bindingsangst? Zoja, wie of wat heeft die angst doen weggaan? Ik weet het is geven en nemen maar hadden jullie geen schrik van dat het zou mislopen over bv. je gedrag of je kookkunst of het huishouden,... Heb je er spijt van dat je nu getrouwd bent? Mis je het oude leven toen je nog bij je ouders woonde?

JuStAmOsLiMa
29-12-2006, 23:44
Oeeh.. dat zou ik ook wel willen weten.......

AbaHoeCh
29-12-2006, 23:50
:o Lijkt me allemaal scary hoor... :(

fatt
29-12-2006, 23:53
Nou ik zei altijd als ik wat ouder ben dan pas ga ik trouwen... dus studie werk auto, leren koken, huishouden van het leven genieten en dan pas trouwen... Maar jah.. op een gegeven moment wordt je verliefd en dan wordt je meegesleurd en zijn al je ideeen en wensen anders verlopen... En nee ik heb geen spijt; ik heb 7amdolah veel dingen gedaan voor ik ging trouwen en nu ik getrouwd ben kan ik ook alles doen wat ik graag zou willen doen... bindingsangst heb ik wel gehad... maar ik denk wel dat iedere meid dat krijgt... ik had echt op een gegeven mometn zoiets van.... is hij wel de ware; en stel het gata verkeerd dan heb ik mijn leven vepest; en stel hij knapt af (want ik kon toen helemaal niets in het huishouden en niet koken (en nu bak ik er nog steeds niet veel van)) :hihi: ... Maar ja de sleutel is gewoon over alles valt te praten met je man, en maak daar gebruik van... en het huwelijk is geven en nemen.... het is net wat je er zelf van maakt.... welke angst heb jij? Groetjes Fat

JuStAmOsLiMa
29-12-2006, 23:58

Nou ik zei altijd als ik wat ouder ben dan pas ga ik trouwen... dus studie werk auto, leren koken, huishouden van het leven genieten en dan pas trouwen... Maar jah.. op een gegeven moment wordt je verliefd en dan wordt je meegesleurd en zijn al je ideeen en wensen anders verlopen... En nee ik heb geen spijt; ik heb 7amdolah veel dingen gedaan voor ik ging trouwen en nu ik getrouwd ben kan ik ook alles doen wat ik graag zou willen doen... bindingsangst heb ik wel gehad... maar ik denk wel dat iedere meid dat krijgt... ik had echt op een gegeven mometn zoiets van.... is hij wel de ware; en stel het gata verkeerd dan heb ik mijn leven vepest; en stel hij knapt af (want ik kon toen helemaal niets in het huishouden (en nu bak ik er nog steeds niet veel van)) :hihi: ... Maar ja de sleutel is gewoon over alles valt te praten met je man, en maak daar gebruik van... en het huwelijk is geven en nemen.... het is net wat je er zelf van maakt.... welke angst heb jij? Groetjes Fat Dat kan ik me heel goed voorstellen als je de vraag stelt of hij wel de ware is?.. Een huwelijk is een grote stap, niet zomaar dat vriendje waar je morgen dag tegen kunt zeggen...;) ... Hmmz.. Ik denk dat alles op zn pootjes terecht zal komen.. Hij zal toch ook de angst hebben om 24/7 met 1 vrouw te wonen?..:hihi: .. En vrouwen zijn niet de makkelijkste wezens... Justamoslima

Poppetje_1
30-12-2006, 00:10
Af en toe toon ik heel vervelend gedrag....ben dan helemaal paranoia.... Ik ben een control freak...en de toekomst is voor niemand bekend, dus mijn getrouwd leventje dan ook niet Ik haat veranderingen en in mijn leven is mijn huwelijk toch wel het grootste verandering. Maar ik hou van hem en mijn gevoel jegens hem zit goed. Zodra ik dit besef kan ik weer normaal ademen.

AbaHoeCh
30-12-2006, 00:24
Nou ik zei altijd als ik wat ouder ben dan pas ga ik trouwen... dus studie werk auto, leren koken, huishouden van het leven genieten en dan pas trouwen... Maar jah.. op een gegeven moment wordt je verliefd en dan wordt je meegesleurd en zijn al je ideeen en wensen anders verlopen... En nee ik heb geen spijt; ik heb 7amdolah veel dingen gedaan voor ik ging trouwen en nu ik getrouwd ben kan ik ook alles doen wat ik graag zou willen doen... bindingsangst heb ik wel gehad... maar ik denk wel dat iedere meid dat krijgt... ik had echt op een gegeven mometn zoiets van.... is hij wel de ware; en stel het gata verkeerd dan heb ik mijn leven vepest; en stel hij knapt af (want ik kon toen helemaal niets in het huishouden en niet koken (en nu bak ik er nog steeds niet veel van)) :hihi: ... Maar ja de sleutel is gewoon over alles valt te praten met je man, en maak daar gebruik van... en het huwelijk is geven en nemen.... het is net wat je er zelf van maakt.... welke angst heb jij? Groetjes Fat Gewoon bindingsangst in het algemeen. Angst om je ouders en je kamer te verlaten. Angst voor het onbekende. Angst dat het zal mislopen. Angst dat ik of mijn partner er spijt van zal hebben,...

AbaHoeCh
30-12-2006, 00:27
Af en toe toon ik heel vervelend gedrag....ben dan helemaal paranoia.... Ik ben een control freak...en de toekomst is voor niemand bekend, dus mijn getrouwd leventje dan ook niet Ik haat veranderingen en in mijn leven is mijn huwelijk toch wel het grootste verandering. Maar ik hou van hem en mijn gevoel jegens hem zit goed. Zodra ik dit besef kan ik weer normaal ademen. Hoe gaat je man er dan mee om? Is hij iemand met veel geduld?

Poppetje_1
30-12-2006, 00:33
Pffff....hij is te geduldig....misschien dat ik dit niet echt verdien. Ik heb 6 keer verteld dat ik het wat rustiger aan wil doen en 1 keer er echt een punt achter gezet. Maar hij blijft begrip tonen en blijft zeggen dat hij voor mij wil gaan....en dit geeft mij weer vertrouwen in onze relatie. Vergeet niet dat shajtaan twijfels in je oren fluistert

Dreamlover
30-12-2006, 00:35
AbaHoeChhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!! Dat is lang geleden! How are youuuuuuuuuu?!! :banana: Wil je trouwen? :stout:

AbaHoeCh
30-12-2006, 00:38
Pffff....hij is te geduldig....misschien dat ik dit niet echt verdien. Ik heb 6 keer verteld dat ik het wat rustiger aan wil doen en 1 keer er echt een punt achter gezet. Maar hij blijft begrip tonen en blijft zeggen dat hij voor mij wil gaan....en dit geeft mij weer vertrouwen in onze relatie. Vergeet niet dat shajtaan twijfels in je oren fluistert Gelukszak dat je zo'n iemand hebt gevonden! :D Mag ik vragen hoe je hem hebt ontmoet? En wist hij van in het begin hoe je in mekaar zat en kon je aan hem duidelijk zien dat hij iemand is met veel geduld? Pff heb er zo'n schrik voor... :(

AbaHoeCh
30-12-2006, 00:42
AbaHoeChhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!! Dat is lang geleden! How are youuuuuuuuuu?!! :banana: Wil je trouwen? :stout: Heeeeeeeeeeyyyy Dreamlover wejow je leeft nog! :eek: Ja is idd lang geleden. :hihi: Met mij gaat het goed hmdl :goedzo: en met jou? Jah man, k begin laatste maanden trouwkriebels te krijgen. :o :maf:

Poppetje_1
30-12-2006, 00:42
Op een bruiloft.... Voor hem was het liefde op het eerste gezicht en voor mij niet! Toen we contact kregen was ik best bot....Ik vond het allemaal eng en ik ben best wantrouwig naar de marokkaanse man toe... Ik liet niks kwijt over mezelf! Beetje bij beetje heeft hij veel in mij doen veranderen...hmdl!! Hij is nog niet helemaal tevreden...hahaha!!! Ik moet me meer uiten zegt hij! Je moet een ding heel goed onthouden...dit heb je niet in de hand, maar als je intentie zuiver is en weet waar je grenzen zijn dan kan er niks fout gaan. En alles wat ons overkomt is om onze imaan te beproeven. Ik ga mijn bedje in...mijn zusje krijst! Dit ga ik zo niet missen later...:)

Dreamlover
30-12-2006, 00:46
Heeeeeeeeeeyyyy Dreamlover wejow je leeft nog! :eek: Ja is idd lang geleden. :hihi: Met mij gaat het goed hmdl :goedzo: en met jou? Jah man, k begin laatste maanden trouwkriebels te krijgen. :o :maf: Ja ja I'm still alive babe :cool: Met mij gaat alles ook z'n gangetje elhamdoulillah. Hoe bedoel je trouwkriebels? :eek: Heb je al iemand op het oog dan :stout:

AbaHoeCh
30-12-2006, 00:47

Op een bruiloft.... Voor hem was het liefde op het eerste gezicht en voor mij niet! Toen we contact kregen was ik best bot....Ik vond het allemaal eng en ik ben best wantrouwig naar de marokkaanse man toe... Ik liet niks kwijt over mezelf! Beetje bij beetje heeft hij veel in mij doen veranderen...hmdl!! Hij is nog niet helemaal tevreden...hahaha!!! Ik moet me meer uiten zegt hij! Je moet een ding heel goed onthouden...dit heb je niet in de hand, maar als je intentie zuiver is en weet waar je grenzen zijn dan kan er niks fout gaan. En alles wat ons overkomt is om onze imaan te beproeven. Ik ga mijn bedje in...mijn zusje krijst! Dit ga ik zo niet missen later...:) :love: Jah alles is mektab hé. Oké slaapwel en bedankt om te reageren. :D :zwaai:

Pagina's : [1] 2