Bekijk originele versie : vrouwen zijn oermensen
praatjes
08-08-2003, 21:17
Een normaal denkende vrouw wil een man die voor haar kan zorgen maar tegelijkertijd ook een die voor haar kan jagen. Ook moet hij haar kunnen beschermen.
Dit is dan echt de droom van elke vrouw!! :)
Origineel gepost door praatjes
Een normaal denkende vrouw wil een man die voor haar kan zorgen maar tegelijkertijd ook een die voor haar kan jagen. Ook moet hij haar kunnen beschermen.
NEGEER DRONKENMANSPRAAT ©
MoCrO_PRiDe
08-08-2003, 21:22
oja?!?!?!?!?! wist ik nie
want das egt nie mijn droom :jammer:
Najmatje
08-08-2003, 21:26
NEE JAMMER DAT IS MIJN DROOM NIET:jammer: HELEMAAL VERKEERD :D
praatjes
08-08-2003, 21:43
Ik heb nooit gezegt dat jullie drie hierboven normaal denkende vrouwen zijn. Ik heb het over de normale denkende vrouwen, dat zijn de vrouwen die deze droom beleven.haha :D
Wil je weten wat de man tegenwoordig van zijn vrouw verwacht. Je moet een kok zijn in de keuken, slim en charmant zijn, een h**r in bed zijn,elke avond eten voor hem klaarleggen.
Je moet superlief zijn voor hem en goed zijn voor zijn familie(en dus ook zijn familie altijd helpen in het huishouden), je moet hem veel kinderen schenken, vervolgens moet je gelijk na de bevalling weer slank zijn. Dan moet DE VROUW de kineren opvoeden en nog eens werken en aan het einde van de dag WIL HIJ OOK NOG EENS SEX
LIJKT ME LOGISCH DAT JE ER DAN OP JE 30STE AL ERUITZIET ALS 50..!!!
Niet dat ik het niet aan kan hoor, ik zal heel goed voor mijn mannetje zijn, 'cause i'm a SUPERWOMAN
sammmyyy go girlllllllllllllll
you are rightttttttttt
praatjes
08-08-2003, 22:06
Origineel gepost door Sammy84
Niet dat ik het niet aan kan hoor, ik zal heel goed voor mijn mannetje zijn, 'cause i'm a SUPERWOMAN
haha, ik vind jouw drukte maken wel terecht!! Het klopt dat veel mannen jullie vrouwen alleen als sexpobject zien, en als een keukengek. Ook gaan ze van vrouwen ervan uit als onkundig en onhandig.
Oja en ik geloof in jullie vrouwen maar niet in supervrouwen!!
praatjes weer met zijn praaatrjes
praatjes
08-08-2003, 22:19
Origineel gepost door hayat17
praatjes weer met zijn praaatrjes
Ga, ga aan de kant dit zijn praatjes recht uit mijn hart. Eer mijn goede instelling over vrouwen. Ik ben niet slecht :)
ohh dus het zijn echte praatjes die recht uit jou hart komen
okee dan heb ik niks gezgedddd
nee joh mij hoor je niet zeggen dat je slecht bent
volgens mij ben jij een hele goede jongen
met een onwijsss goed hart
heb ik gelijk of niet
praatjes
08-08-2003, 22:33
ohh dus het zijn echte praatjes die recht uit jou hart komen
okee dan heb ik niks gezgedddd
nee joh mij hoor je niet zeggen dat je slecht bent
volgens mij ben jij een hele goede jongen
met een onwijsss goed hart
heb ik gelijk of niet
Je hebt geen gelijk, je overdrijft.
ohh dus ik overdrijf volgens jou
ewa dan heb ik geen gelijk
ook goed
jij je zin he
praatjes
08-08-2003, 22:42
ohh dus ik overdrijf volgens jou
ewa dan heb ik geen gelijk
ook goed
jij je zin he
Het spijt me :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.