Bekijk originele versie : problemen met mn broertje help eve
kijk hij iz net terug van vakantie en heeft zo van die marokkkaanse shirts meegenomen :D alleen ik vind er 1 mooi en die wil hij mij ni geven dus wat moet ik doen :confused: i need that shirt :(
Lady_Cazawia
08-08-2003, 20:41
wijd hem extra uit...:D
GEbruik de marokkaanse methode 1 KOPStOOT en hij is bewusteloos vervolgens pak je die shirt, klaar is kees :D
pak het stiekem als hij effe weg is van zijn kamer en dan moet je hem dragen de volgende dag als hij je niet ziet :D
Origineel gepost door NOURD1N
kijk hij iz net terug van vakantie en heeft zo van die marokkkaanse shirts meegenomen :D alleen ik vind er 1 mooi en die wil hij mij ni geven dus wat moet ik doen :confused: i need that shirt :(
Hij moet niet zo gierig doen en gewoon samen alles delen! :D
Lady_moi
08-08-2003, 20:45
jah fruitje heeft gelijk breors delen met mekaar :)
Origineel gepost door Lady Cazawia
wijd hem extra uit...:D
techniek der zussen yek? (doen de mijne ook!!!)
ofoz :)
smily_girl
08-08-2003, 20:46
NEE W8 ER IS IETS WAT BIJNA ELKE BROERTJE VAN EEN BROER AANNEEMT EN DAT IS "FLOES FLOES", TENMINSTE HANGT ERVAN AF WAT JIJ TE BIEDEN HEBT VOOR DAT TRUITJE ;)
TWEEDE KEUS:INDERDAAD DE MAROKKAANSE KOPSTOOT HAHA :)
Lady_Cazawia
08-08-2003, 20:49
Origineel gepost door amianis
techniek der zussen yek? (doen de mijne ook!!!)
ofoz :)
heel slim..:hihi:
Origineel gepost door Lady_moi
jah fruitje heeft gelijk breors delen met mekaar :)
;)
THNX MENSEN IK GA DIE SHIRT HOE DAN OOK KRIJGEN :) GEWELD IS LAATSTE RED MIDDEL :BRIL:
THNX MENSEN IK GA DIE SHIRT HOE DAN OOK KRIJGEN :) GEWELD IS LAATSTE RED MIDDEL :BRIL:
Je zegt tegen hem dat je die shirt niet mooi vind en hem zeker niet zal staan dan doet hij der wel zelf afstand van!
MoCrO_PRiDe
08-08-2003, 21:09
Origineel gepost door mobo24
GEbruik de marokkaanse methode 1 KOPStOOT en hij is bewusteloos vervolgens pak je die shirt, klaar is kees :D
geweld lost nooit iets op........:jammer:
marocgirll2
09-08-2003, 18:13
Origineel gepost door mobo24
whahahhaha,ja dat is de enige manier om die shirt te kriijgen
Zeg dat het een lelijke shirt is en dat iedereen hem gaat uitlachen als hij dat gaat dragen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.