Bekijk originele versie : Bruine jas van de Mango.. wie heeft m te koop...
Hoi dames,
wie heeft een bruine jas van de Mango te koop met een riem. Hij kostte in de opruiming €82,95
ik wil m graag in maat s (of m als ie klein uitvalt)..
Wie oh wie...
Hoi dames,
wie heeft een bruine jas van de Mango te koop met een riem. Hij kostte in de opruiming €82,95
ik wil m graag in maat s (of m als ie klein uitvalt)..
Wie oh wie...
Bestellen kan ook.. www.mango.com
Ja maar ik zie m er niet tussen... ik zie er maar heel weinig op die site...
Kan ik op die site ook zoeken op artikel nr, want die heb ik wel...
asmae_tetouani
29-12-2006, 18:10
je moet langs de mango's gaan.. heb ik ook gedaan tot ik mijn jas tegenkwam in maatje xs..
die mango in rotterdam vult wel vaak bij
Vullen ze ook jassen bij die in de uitverkoop zijn? En ik heb geen tijd om overal langs te gaan. Ik heb er een paar gebeld en die hadden m niet meer...
asmae_tetouani
29-12-2006, 18:18
Vullen ze ook jassen bij die in de uitverkoop zijn? En ik heb geen tijd om overal langs te gaan. Ik heb er een paar gebeld en die hadden m niet meer...
ja ze vullen bij, ik ben wel langs wat mango's geweest en ik heb geen bruine jas gezien.. tenminste het viel me niet op
Het was wel een mooie jas. snik..
letetouania
31-12-2006, 02:05
faya baya
Fashion_Juillet
31-12-2006, 11:59
Het was wel een mooie jas. snik..
Heb je er dan geen foto van? Dan zouden mensen sneller begrijpen welke je bedoelt.
Kusjesss Fashion_Juillet
oeppp
Je moet op ''shop online'' kijken
asmae_tetouani
31-12-2006, 16:04
kijk anders op marktplaats.. de meeste mensen kopen een uitverkoopje.. en dan plaatsen ze het op makrplaats.. :hihi:
Heb je er dan geen foto van? Dan zouden mensen sneller begrijpen welke je bedoelt.
Kusjesss Fashion_Juillet
Nee geen foto...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.