Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse vrouwen zijn sexbommen!

LZN
08-08-2003, 20:20

Op de huwelijksnacht ontploffen ze (tenminste, khoop dat ze nog niet eerder zijn ontploft anders geld terughalen bij de schoonpappa)! :D.

Sahbi
08-08-2003, 20:24
Origineel gepost door temsamni Op de huwelijksnacht ontploffen ze (tenminste, khoop dat ze nog niet eerder zijn ontploft anders geld terughalen bij de schoonpappa)! :D Schoonpapa....kent jou dan niet meer :D

mgarba_4ever
08-08-2003, 20:28
je hebt 30 dagen niet goed, geld terug garantie....

cousina_rifia
08-08-2003, 20:33
Origineel gepost door temsamni Op de huwelijksnacht ontploffen ze (tenminste, khoop dat ze nog niet eerder zijn ontploft anders geld terughalen bij de schoonpappa)! :D volgens mij had je geen onderwerp om over te praten dus verzon je dit onderwerp.

Sundous
08-08-2003, 20:39

Origineel gepost door temsamni Op de huwelijksnacht ontploffen ze (tenminste, khoop dat ze nog niet eerder zijn ontploft anders geld terughalen bij de schoonpappa)! :D hopelijk is mijn man ook niet eerder ontploft als het wel zo is, dan is het wegrennen met zijn geld:D

Faatima
08-08-2003, 20:40
Origineel gepost door Sundous hopelijk is mijn man ook niet eerder ontploft als het wel zo is, dan is het wegrennen met zijn geld:D Nou begin je route maar alvast uit te s.t.i.p.p.e.l.e.n.

beetjeverlegen
08-08-2003, 21:16
Origineel gepost door Sundous hopelijk is mijn man ook niet eerder ontploft als het wel zo is, dan is het wegrennen met zijn geld:D Of niet :stout: :stout: