Bekijk originele versie : Marokkaanse vrouwen zijn sexbommen!
Op de huwelijksnacht ontploffen ze (tenminste, khoop dat ze nog niet eerder zijn ontploft anders geld terughalen bij de schoonpappa)! :D.
Origineel gepost door temsamni
Op de huwelijksnacht ontploffen ze (tenminste, khoop dat ze nog niet eerder zijn ontploft anders geld terughalen bij de schoonpappa)! :D
Schoonpapa....kent jou dan niet meer :D
mgarba_4ever
08-08-2003, 20:28
je hebt 30 dagen niet goed, geld terug garantie....
cousina_rifia
08-08-2003, 20:33
Op de huwelijksnacht ontploffen ze (tenminste, khoop dat ze nog niet eerder zijn ontploft anders geld terughalen bij de schoonpappa)! :D
volgens mij had je geen onderwerp om over te praten dus verzon je dit onderwerp.
hopelijk is mijn man ook niet eerder ontploft als het wel zo is, dan is het wegrennen met zijn geld:D
Origineel gepost door Sundous
hopelijk is mijn man ook niet eerder ontploft als het wel zo is, dan is het wegrennen met zijn geld:D
Nou begin je route maar alvast uit te s.t.i.p.p.e.l.e.n.
beetjeverlegen
08-08-2003, 21:16
Origineel gepost door Sundous
Of niet :stout: :stout:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.