Bekijk originele versie : waarzegster
wie kent die waarzegster die uit Nijkerk komt.
Hart_van_goud
29-12-2006, 13:19
Waarzeggerij is Haram in de Islam!!!!! Degene die erin gelooft of naar zo'n iemand gaat is Kafir (ongelovige).
Dus mensen, gebruik AUB jullie verstand, we leven hier op aarde niet voor altijd!!
Salaam
no no haram is haram !
Klaar :)
MariaMaria
29-12-2006, 13:30
no no haram is haram !
Klaar :)
iedereen heeft zijn/mening klaar hierover
maar et is een feit.je kan niet zomaar van een feit een mening maken
MariaMaria
29-12-2006, 13:34
maar et is een feit.je kan niet zomaar van een feit een mening maken
Feit is dat zwarte magie bestaat.....
En als iemand iets is aangedaan op dat gebied dan mag hij/zij dat weg laten halen.....en niet haar/zijn toekomst laten voorspellen. Want echter, ook in de Koran staat dat zwarte magie bestaat en het hallal is om weg te laten halen.
ja maar niet dmv een waarzegster..
ik ben die waarzegster hjihihih
MariaMaria
29-12-2006, 13:37
ja maar niet dmv een waarzegster..
het probleem is dat iedereen en alles die daarmee te maken heeft al per definitie waarzeger (ster) genoemd wordt.
Maar je kan ook naar de moskee en dan kan de imam iets voor je doen als ik het goed heb.
MariaMaria
29-12-2006, 13:38
ik ben die waarzegster hjihihih
Wellicht dat jij macro kunt helpen....
als waarzeggers echt bestonden gingen ze je geen 100 euro aftroggelen maar gingen ze allemaal Lotto spelen en de jackpot winnen
Die waarzegsters krijgen wehad straf:jammer:
caremelsoeki
29-12-2006, 14:51
waarzegster.. a3doebilah mina chitaan i rajiem.... dat is charkoulilah... ben je ziek ga naar een imam die geen geld van je wil...
Mensen die naar waarzeggers gaan krijgen meer sayyat op hen geweten dan die waarzegger of waarzegster zelf , is allemaal rotzooi en onzin
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.