Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse vrouwen zijn....

Pagina's : [1] 2

LZN
08-08-2003, 19:37

*^(^&T%^*^^$%&$%#$#&%^*$%^*%&*%^*%^*T&&*%&*% Ziek! :maf2:.

Miss_Honey
08-08-2003, 19:41
Mensen zijn weer terug...en de verveling is weer toegeslagen :rolleyes:

Trebendo
08-08-2003, 19:42
Origineel gepost door temsamni *^(^&T%^*^^$%&$%#$#&%^*$%^*%&*%^*%^*T&&*%&*% Ziek! :maf2: :lol: I like your style :stout:

babyboy
08-08-2003, 19:45
Origineel gepost door temsamni Yeps! Maar maak je geen zorgen, ik heb straks een sexdate en blijf dus niet al te lang hangen vandaag! Mischien wat later op de avond weer! :D :hihi:

Miss_Honey
08-08-2003, 19:53

Origineel gepost door temsamni Yeps! Maar maak je geen zorgen, ik heb straks een sexdate en blijf dus niet al te lang hangen vandaag! Mischien wat later op de avond weer! :D We zullen wachten op de details...want jouw kennende spill je alles hier :p Maarre een sexdate hè...als je later op de avond weer op marokko.nl bent en je bent nu nog niet weg...dan blijft er niet veel tijd over hè?! Volgens mij gaat jouw date zo: je haalt haar op (nee wacht...dat nieteens...je ziet haar wel in de stad ofzo)...dan gaan jullie ff wat drinken ofzo (die ze overigens zelf mag betalen!)...daarna naar iemands huis (waarschijnlijk die van haar...het zal wel één of andere doos zijn die alleen woont en gewoon jan en alleman meeneemt!)...dan komt die "daad" (van een paar sec!!!) dan kleed je je aan (niet veel...alleen je broek weer een beetje optrekken of zelfs alleen je gulp weer dichtdoen!)...dan pak je ff snel wat eten uit haar koelkast (tjah na zo'n "lange" en "zware" daad krijg je toch honger!)...en dan roep je met volle mond (en 1 voet al buiten de deur!) "Thalla...ik bel je wel (met je meest gemene grijns op je gezicht)!" Zit ik een beetje in de buurt???

Fruitje
08-08-2003, 19:56
Origineel gepost door Miss_Honey Mensen zijn weer terug...en de verveling is weer toegeslagen :rolleyes: Je haalt de woorden uit mn mond ;)

Miss_Honey
08-08-2003, 20:00
Origineel gepost door temsamni :giechel: Jij bent echt helderziend man! :giechel: Waarschijnlijk zal het niet al te veel afwijken van wat je hierboven hebt beschreven! Behalve dan dat de daad lang genoeg zal duren om haar tegen de muur te laten klimmen van genot! :D Ja dat zeg ik...een paar sec! :p Ik ben heel toevallig helderziend ja :) Veel plezier met je doos...oh pardon date! :zwaai:

cousina_rifia
08-08-2003, 20:38
Origineel gepost door Miss_Honey We zullen wachten op de details...want jouw kennende spill je alles hier :p Maarre een sexdate hè...als je later op de avond weer op marokko.nl bent en je bent nu nog niet weg...dan blijft er niet veel tijd over hè?! Volgens mij gaat jouw date zo: je haalt haar op (nee wacht...dat nieteens...je ziet haar wel in de stad ofzo)...dan gaan jullie ff wat drinken ofzo (die ze overigens zelf mag betalen!)...daarna naar iemands huis (waarschijnlijk die van haar...het zal wel één of andere doos zijn die alleen woont en gewoon jan en alleman meeneemt!)...dan komt die "daad" (van een paar sec!!!) dan kleed je je aan (niet veel...alleen je broek weer een beetje optrekken of zelfs alleen je gulp weer dichtdoen!)...dan pak je ff snel wat eten uit haar koelkast (tjah na zo'n "lange" en "zware" daad krijg je toch honger!)...en dan roep je met volle mond (en 1 voet al buiten de deur!) "Thalla...ik bel je wel (met je meest gemene grijns op je gezicht)!" Zit ik een beetje in de buurt??? :giechel:

Tisar
09-08-2003, 23:38
Origineel gepost door snakeswannabite :confused: :confused: k moest toch wat verzinnen...misschien is deze beter: marokkaanse jongens zijn ...&*&*#$%~$%&&*(**(&*&%^#$#$!%$^&**&&*(*(*(*&*&(()())*(&#$!$%@#%#^%$$&*^%&*...versierders :lol::lol:

Tisar
09-08-2003, 23:48
Origineel gepost door xXx_Rachid_xXx Marokkaanse meide zijn da best, serieus... :zwaai: :hoera: Love u all :Iluvu: Love you;) You are the best sweetheart;)

Tisar
09-08-2003, 23:49
Origineel gepost door snakeswannabite okeeeeeeeeee das duidelijk........maar k ken het ook vanuit mn omgeving!!! Ik ook ik zie niks anders :jammer:

Pagina's : [1] 2