Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Woofer Onzin !!!

Pagina's : [1] 2

_h4T3d_sE7eN
08-08-2003, 17:59

http://www.musicplus.it/organ/assets/images/woofer.jpg Ey yo !!! :rolleyes: Ik kwam in Agadir een Somaliër tegen die pratende kuikens verkocht. Niet dat je dat moet geloven maar je moet eerder verbaasT zijn over de openingszin van deze woofer topic. Droogheid ten top kom ik weer eens een keer met een onzin-verhaal waar zelfs een kruising tussen Ghandi en Punjabi Baghwan niet tegen op kan. Misschien zo erg dat je Balkenende zelfs tot Moslim ziet bekeren en zichzelf een tulband aanmeet en zodoende de katholieke kerk binnenstapt en alles wat christelijk is vervloekt met een uitspraak waarmee je zelfs die bimbo in Zuid-Marokko die mij die griep had aangemeten met 1 dodelijke blik omdat ik haar negeerde zelfs de stuipen op het lijf mee jaagt. :maf3: Ik heb nooit een lid hier zien typen dat hij/zij uit Inezgane komt (hartje Soes-land). Heel trots wil ik dus verkondigen dat ik daar geweest ben, deze zomer. Het zuidelijkste puntje van Afrika dat ik met eigen ogen heb gezien. Vin had me vooraf al gewaarschuwd dat ik moest uitkijken voor die Polisario-gasten maar ik werd zelfs uitgenodigd door eentje om droge dadels en 3 weken oude geitemelk (het heeft staan marineren in 45 graden volle hitte) te komen nuttigen bij zijn gezin thuis. Die melk was te doen maar die dadels waren echt zo f*cked up dat mijn maag nu nog steeds Formule 3000 speelt met alles er binnenkomt. Hoe dan ook, er werd me bijna zo'n levensechte, ginuwine, zonder-nepheid-zijnde Umfufu-b*tch aangemeten, naakt op een zebra-paard en al, compleet uitgerust met chickenbones door d'r neus en een grote knots van fosfaat in haar handen (Marokko is wereldmarktleider op de internationale fosfaat-markt :bril: ). Ze sprak geen fatsoenlijk woord Marokkaans, Spaans, Frans of wat voor hedendaags als beschaafde woordspeling beschouwde taal, maar ze kon gebarentaal as the modderfokker. Niet dat ik haar begreep maar ze verdiende dus haar brood met het fokken van modder. Zo had ze al een gouden greep gedaan door het Soes-modder te kruisen met Nigeriaans modder en zodoende het eerste exemplaar van internationaal gekruisd modder te kunnen tentoonstellen op de laatste veiling van Miss Noche in Parijs. Ze kon er zelf niet bij zijn omdat haar zebra-paard lijdt aan een levensbedreigende en tevens zeldzame vorm van vliegangst (ondanks het feit dat dat beest 2 butaangas-flessen op de rug gebonden heeft en daarmee de snelste zebra ooit is bij het ontsteken van die gasflessen met kunstmest en olijfolie). Dus had ze die Soes die mij aan haar voorstelde naar Parijs gestuurd, alleen had hij de opbrengst verbruid aan drugs en ho*ren. Iemand had hem wijsgemaakt dat het ging om een investering in een nieuw te lanceren wasmiddel en modelletjes om dat wasmiddel te presenteren. Nu zit hij thuis met 50 kilo cocaïne en 5 straatho*ren die allang geen visum meer hebben voor de Westelijke Sahara en proberen thuis te komen met de verkoop van voetbalplaatjes van het WK '86 :maf: Hij had ook nog eens 3 kippen die meesterlijk waren in het spelen van Mens-Erger-Je-Niet. Ik speelde tegen alledrie en 3 keer verloor ik (ik was nota bene Mens-Erger-Je-Niet-wereldkampioen van 1998). Tjek die geniale kippen: http://www.largecow.demon.co.uk/sales/pix/chickens.gif Ze doen me denken aan 3 meisjes die lid zijn van Yasmina (ik kan alleen niet meer op hun naam komen, dus dat geeft aan hoe belangrijk ze zijn voor de vrituele lol die men heeft op deze vervloekte site waar alleen rouwdouwers van minderwaardigheidscomplexen en uitknijpers van verlammende jeugdsteenpuisten bijeen komen om hun alledaagse sores te delen waarbij als je het leest je dezelfde stekende pijn achter je linkeroog voelt als dat je een te grote hap zou hebben genomen van een ijskoud softijsje van de Febo (die van 2 euro). Het was weer eens tijd om het onzingehalte hier ver boven het gemiddelde van de afgelopen weken te trekken, dus ik plaats deze topic met dezelfde trots als een nieuw lid die net zijn eerste poll heeft geplaatst en daarbij nog foutloos de vraagstelling heeft weten te formuleren (alleen gaat niemand op die poll in, ze zijn hier nog net slim genoeg om een bericht te plaatsen, maar te dom om ook daadwerkelijk een stem uit te brengen... alsof men bang is dat de politieke voorkeur daarmee verraden wordt en dat er dan plotsklapt blijkt dat er toch wel erg veel Marokkanen jaarlijks op de VVD stemmen en de AEL links laten liggen omdat laatstgenoemde partij toch alleen maar voor de Arabieren opkomt en de berber-geiten links laten liggen. Had je maar een vak moeten leren, eikel :kwaad:. :zwaai:

_h4T3d_sE7eN
08-08-2003, 18:13
Origineel gepost door saidaaatje damn ik weet ... :jammer: Origineel gepost door naisha :stoned: way beyond your comprehension :bril:

saidaaatje
08-08-2003, 18:15
:D die zit.........

naisha
08-08-2003, 18:20
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN ik weet ... :jammer: way beyond your comprehension :bril: :kwaad: :kwaad:

_h4T3d_sE7eN
08-08-2003, 18:25

Origineel gepost door naisha :kwaad: :kwaad: if u can't stand the heat get yo fat ass out of the kitchen :kwaad:

naisha
08-08-2003, 18:31
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN if u can't stand the heat get yo fat ass out of the kitchen :kwaad: I am not in the kitchen you...big..fat......... :kwaad: :kwaad:

_h4T3d_sE7eN
08-08-2003, 18:34
Origineel gepost door naisha I am not in the kitchen you...big..fat......... :kwaad: :kwaad: niet stotteren ... :p haal diep adem en probeer het opnieuw :hihi:

naisha
08-08-2003, 18:37
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN niet stotteren ... :p haal diep adem en probeer het opnieuw :hihi: mag ik.. :kwaad: *zucht* daar gaat ie dan... I am not in the kitchen so get youre little ass out of here :kwaad: :kwaad:

_h4T3d_sE7eN
08-08-2003, 18:38
Origineel gepost door naisha mag ik.. :kwaad: *zucht* daar gaat ie dan... I am not in the kitchen so get youre little ass out of here :kwaad: :kwaad: :confused: that didn't make no damn sense what so ever ... :rolleyes: :hihi:

naisha
08-08-2003, 18:40
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN :confused: that didn't make no damn sense what so ever ... :rolleyes: :hihi: nee wat jij zei sloeg wel ergens op.. :stoned: :maf: :hihi:

_h4T3d_sE7eN
08-08-2003, 18:42
Origineel gepost door naisha nee wat jij zei sloeg wel ergens op.. :stoned: :maf: :hihi: ja maar ik hoor dat ook zo te doen :)

naisha
08-08-2003, 18:45
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN ja maar ik hoor dat ook zo te doen :) :confused: :confused: dus als jij iets doms zegt slaat het wel ergens op en als ik iets doms zeg slaat het nergens op :nerd: ik weet niet meer wat ik zeg... :confused:

younesel18
08-08-2003, 18:49
Gids: Nou mensen, hier zijn dus de H.M.C.F. Staat voor Hopeloze marokaanse cyber freaks. Een zeldzaam type. Gemiddelde leeftijd van dit volk is 20 jaar..............Bla Bla Bla Ja jongens. Wie heeft hier wel wat te doen???

naisha
08-08-2003, 18:51
Origineel gepost door younesel18 Gids: Nou mensen, hier zijn dus de H.M.C.F. Staat voor Hopeloze marokaanse cyber freaks. Een zeldzaam type. Gemiddelde leeftijd van dit volk is 20 jaar..............Bla Bla Bla Ja jongens. Wie heeft hier wel wat te doen??? dan ben ik een aparte :lol: want ik ben geen 20...:lol: ik kom er niet eens in de buurt :melig:

_h4T3d_sE7eN
08-08-2003, 18:51

Origineel gepost door naisha :confused: :confused: dus als jij iets doms zegt slaat het wel ergens op en als ik iets doms zeg slaat het nergens op :nerd: ik weet niet meer wat ik zeg... :confused: :haha::hihi:

Pagina's : [1] 2