Bekijk originele versie : Stijltang..?
berkaniia_Ahlam
29-12-2006, 00:11
Heeey Heeey
Ik ben Op zoek NAar Een goeie Stijltang Maar alleen Weet Ik Niet Waar Ik Die Moet Kopen..En Welke Merk goed Is Dames dus Als Jullie Weten Welke Goed Is Hoop Ik Dat Jullie Dat even Toelichten.;)De Merk Van De Stijltang De Plaats Waar Het Verkocht Word en De Prijs..;)
AlVast Bedankt..
Kussjes ElBerkaniia..
moOie_mOker
29-12-2006, 00:29
Ehm, ik heb die vanne Rowenta, ik had hem bij de Blokker gekocht vandaag, ik heb hem bij mijn zusje uitgeprobeerd, en haar haar werd wel mooi stijl! Dus het is zeker geen miskoop, maar het is niet de beste die je kan halen..
De prijs was ook niet zo heel duur, maar 30 euro..
laatmijmetrust
29-12-2006, 00:32
die ene braun met keramische platen 60 euro kijkshop
moOie_mOker
29-12-2006, 00:33
Ehm, hij heeft wel zo'n gradenknopje, hij gaat heel erg heet en je moet hem wel 60 seconden laten opwarmen, dan is hij pas echt goed heet en gaat hij pas echt goed werken :p maar ja, dat zijn details..
medina25
29-12-2006, 01:30
ik heb er eentje gekocht bij PAK...ik weet niet of jullie die winkel kennen.
die is echt super goed,met keramische platen, je hoeft er maar 1x over heen te gaan. hij koste 69 euro. Ik had er ook een flesje zijde spul bijgekocht.extra glans en zacht
groetjes
berkaniia_Ahlam
29-12-2006, 10:52
en waar is die winkel dan welke stadje...?want ik zelf kom uit amsterdam..;)
tetouaania
29-12-2006, 13:03
De Beste stijltang is wat ik heb. Ik heb hem nu al 5 jaar! Ik heb hem gekocht bij een surinaamse winkel...je weet wel waar al die pruiken en haarproducten worden verkocht..hij is zwart/groot met vierkante platen. Ik had hem voor 140 gulden..zal nu wel rond de 70 euro zijn..het maakt je haar echhhht gladddd...ik hoop voor je dat ze die nog steeds verkopen...
ik heb er eentje nu al 3 jaartjes hij is van het merk: Carmen met keramische platen
Doet het heel goed !
voor €80 Bij de kijkshop.
miss_saboetje
29-12-2006, 20:09
ik heb een gekocht van babyliss en ik vind die ook heel goed ! kost ongeveer 25 euro maar nu heb je wel nieuwere modellen voor 50 euro waarbij je de graden kan regelen.;)
nadorgirl17
29-12-2006, 21:13
remington met keramische platen voor 25 euro bij de media markt.hij is echt super goed!!!
Sapphire
29-12-2006, 21:19
Ik heb een tijdje Remmington gebruikt, maar daar ging mijn haar echt van breken.. Nu gebruik ik de chi tang, is wel prijzig maar veeel beter.. :goedzo:
PS: Ik wil die remmingon verkopen, iemand interesse :hihi:
nadorgirl17
02-01-2007, 18:56
[QUOTE=Sapphire;28076722]Ik heb een tijdje Remmington gebruikt, maar daar ging mijn haar echt van breken.. Nu gebruik ik de chi tang, is wel prijzig maar veeel beter.. :goedzo:
PS: Ik wil die remmingon verkopen, iemand interesse :hihi:[/
ja dat heb je zo hiezo als je haar heel heet wordt dat krijg je ook met andere sttijltangen meid.
Denhaagia
02-01-2007, 23:54
ik heb de ga ma stijltang die vind ik super goed.
als iemand die wil kopen want ik gebruik niet zo heel vaak meer en ga zowiezo mijn haren binnen kort permanent stijlen.;)
Hoe duur is permanent stijlen en voor hoe lang :o ?
3lasiham
03-01-2007, 08:32
Hoe duur is permanent stijlen en voor hoe lang :o ?
zou het je niet aanraden meid permanent stylen tis wel mooi maar je kan er achter af problemen aan over houden en dan bedoel ik dus haaruitval
omdat ze dus chemische stoffen gebruiken voor je haar waardoor het me de tijd een effect gaat hebben op je hoofd huid
dus meid NIET doen
p.s heb het gelukkig zelf niet meegemaakt maar ken meiden in mijn omgeving die het wel hebben gedaan :hadj:
wackdack
03-01-2007, 08:34
ik zoek ook 1 voor mijn baard.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.