Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : goeie ouwe moskee tijd!!!

Pagina's : [1] 2

Loco_Mocro
08-08-2003, 17:57

salaaam allemaal.....zeg eens wie van jullie mist zijn jonge jaren in de moskee niet?! persoonlijk heb ik ongeveer 11 jaar op moskee gezeten....waaa als ik eraan denk, was echt tof man....vooral de " koranklas" daar heb ik 4 jaar op gezeten, met al die criminele marokkaantjes werden we helemaal totall loss geslagen...en we maakten echt de meest bizarre situatie mee, soms deden we alsof we aan het lezen waren achter die ouwe mappen en dan kwam lfkieh heeel snikie achter ons staan...en als we niet zaten te leren dan gaf hij ons letterlijk een kopstoot...wollah was echt lachen man....we deden ook weleens de tijd naar voren zodat we eerder naar huis mochten (lfkieh had namelijk geen horloge) of tijdens salaat gingen we helemaal achterin bidden, maar zoals je weet als je jong bent dan doe je domme dingen waar je later spijt van hebt ...dan gingen we tijdens de salaat gewoon vechten..gewoon heel snikkie iemand een stoot geven zodat de lfkieh zijn stem hoorde en dat hij afgemaakt zou worden in de klas (dat was voor ons humor) . yo als jullie ook dit soort dingen hebben meegemaakt of iets anders reageer dan......

Lady_moi
08-08-2003, 18:12
jaaah ik mis da enorrrrrrrm willie de koranles was echt :goedzo: als ik zo weer met mijn vriendinne de oestad uitlachten ofsow, dan kregen we altijd de lamoud net als die ons zo wou raken, vluchten wij helemaal naar achter,dus de oestad had een nieuwe plan hij haalde een lange lamoed van misschien 2 meter lang, zo kon hij ons een tik geven vanuit zijn plaats naar ons toe :hihi: nu ja een "tik" het deed best pijn :D oef ik mis die tijd :traan1:

naisha
08-08-2003, 18:12
ik heb niet zelf zulke dingen gedaan... maar de jongens die bij mij in de klas waren deden precies hetzelfde.. altijd klappen....

Lady_moi
08-08-2003, 18:14
hij heeft ons met allerlei soorten lamoud geraakt :D -de tuinslang -de bamboestok -de bezemstok -de kabel :D oja die van de uurwerk deden we ook vaak was echt lachen man :hihi:

naisha
08-08-2003, 18:15

Origineel gepost door Lady_moi hij heeft ons met allerlei soorten lamoud geraakt :D -de tuinslang -de bamboestok -de bezemstok -de kabel :D oja die van de uurwerk deden we ook vaak was echt lachen man :hihi: mijn broer ving vaak de klappen ...met de kabel..of tuinslang :D ik heb in de tijd dat ik op de moskee zat niet eens 1 keer een klap gekregen.... :D :D

Lady_moi
08-08-2003, 18:18
Origineel gepost door naisha mijn broer ving vaak de klappen ...met de kabel..of tuinslang :D ik heb in de tijd dat ik op de moskee zat niet eens 1 keer een klap gekregen.... :D :D hey echt ik was int begin de braafste en stilste van heel die moskee ik kreeg nooit klappen ofsow maar nadien was ik degene die de meeste klappen kreeg :jammer: als die een vriendin van mij aframmelde met de kabel willie lache met trane :lol: als die haar voeten ermee wou raken sprong ze er altijd over :D

marocgirll2
08-08-2003, 18:22
whaahahahhahaha,ik heb zelf ook op moskee gezeten,de dingen die jij opnoemde komen mij best wel bekend voor,alleen waren die klappen volgens mij lang niet zo erg als bij jouw,maar goed echt missen doe ik het niet zo gezellig was het nou ook weer niet,wanneer ben jij er eigenlijk vanaf ging,ik toen ik naar de tweede klas ging maar goed leuke toppic

naisha
08-08-2003, 18:22
Origineel gepost door Lady_moi hey echt ik was int begin de braafste en stilste van heel die moskee ik kreeg nooit klappen ofsow maar nadien was ik degene die de meeste klappen kreeg :jammer: als die een vriendin van mij aframmelde met de kabel willie lache met trane :lol: als die haar voeten ermee wou raken sprong ze er altijd over :D I know what you mean :D :D

Lady_moi
08-08-2003, 18:23
mooi zo :D

Soefy
08-08-2003, 18:26
Origineel gepost door naisha mijn broer ving vaak de klappen ...met de kabel..of tuinslang :D ik heb in de tijd dat ik op de moskee zat niet eens 1 keer een klap gekregen.... :D :D :goedzo: ik heb wel 1 x met een liniaal een tik op mijn vingers gekregen..:( mijn broer kreeg ook altijd klappen.. :giechel:

selmAa
08-08-2003, 18:30
IK KREEG NOOIT KLAPPEN..WAS ALTIJD BRAAF MEISJE.....ZE3MAA...MAAR IK WAS GEWOON SNEAKY...BIJ ONS WERD ER ALTIJD 1TJE DE BOOM INGESTUURD OM EEN TAK TE GAAN HALEN..EN MET DIE TAK..JAH..DAN KREEG JE MOOIE ROOIE STRIEMEN.. :( ..EN DAT ONDER HET BIDDEN RUZIE MAKEN WERD OOK VAAK BIJ ONS GEDAAN..DAN HOORDE JE DE KLAPPEN ECHT HARD..EN DAN BEGON DE ENE TE LACHEN NA DE ANDER..ECHT ERG..WIJ GINGEN ALTIJD EEN UUR TOT HALF UUR EERDER NAAR HUIS..WANT OOK ONZE LFKIEH HAD GEEN HORLOGE.. DAMNSS LEKKER MAN DIE GOEIE OUDE TIJD.. :cool:

mobo24
08-08-2003, 18:30
Het enige wat ik me ervan kan herinneren zijn de klappen die ik toen kreeg.

marocgirll2
08-08-2003, 18:33
Origineel gepost door Lady_moi hij heeft ons met allerlei soorten lamoud geraakt :D -de tuinslang -de bamboestok -de bezemstok -de kabel :D oja die van de uurwerk deden we ook vaak was echt lachen man :hihi: whaahahah ik heb echt medelijden met jullie gelukkig was het nooit zo erg bij mij,wel met tuinslang maar als het erger was zou ik dit doen :zwaai:

Lady_moi
08-08-2003, 18:34
wayo als ik nog verder ga vertelle ik kan wel een boek schrijven :haha:

Loco_Mocro
08-08-2003, 18:42

wie heeft er hierzo op moskee " annasr" gezeten in rotterdam IKik zat bij si 7med......daar was het slagveld waar ik zoveel klappen heb gehad :D ....wejoooo als ik me kaal zou scheren....dan heb je een jaar nodig om al die gaten in mijn hoofd te tellen (let niet op m'n nederlands, ben ook maar een marokkaan) :giechel: , we hadden ook heel veel marokkaanse boys bij ons in de klas die geen arabisch konden spreken...en dan vroeg de lafkieh weleens iets in het arabisch...en dan antwoorden ze terug in het nederlands, berbers, suri etc :D ...van alles zo'n beetje. we spraken alle talen behalve arabisch....en dan kun je al een kopstoot verwachten :D ...hahaha DODELIJKKKK WAS DIE TIJD!!

Pagina's : [1] 2