Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe voel jij je dan?

Pagina's : [1] 2 3

bollebuik
28-12-2006, 22:52

Hoe voel jij je in je vel als je aan Allah swt denkt?

tangia19
28-12-2006, 22:58
schuldig....niet lekker..maar ook vrij

Israae
28-12-2006, 22:59
Onbeschrijfelijk gevoel.... Vooral tijdens het bidden en du3a doen.... Ik voel me dan heel sterk, beschermd en veilig en ook een geweldige rust soubhana Allah. Het geeft me power waar ik dat nodig heb.... Hamdoellilah Ya rabbi... Ik zou niet zonder mijn geloof kunnen!!! Ya Rabbi ihdina ila sirat al mostaqeem.... Moge Allah swt ons tot het rechte pad leiden en houden Insha Allah.... Amin.

power_girl
28-12-2006, 23:01
als ik aan allah denk dan schaam ik me!!! omdat ik niet alles doe wat allah(swt) van me verwachtt! want kijk als je met iemand praat en die roddelt over een ander dan ben je ook schuldig aan roddelen....!! ik doe toch nog steeds het een of ander fout..bv muziek luisteren:jammer:

Aan_Zee
28-12-2006, 23:02

Ook schuldig, dingen die ik fout heb gedaan, huil de hele tijd ik ben niet te stoppen, en krijg soort aanvallen. Tot iemand mij in bedwang moet houden omdat ik me anders iets aan zou gaan doen. Niet prettig nee.

oem_mujahid2
28-12-2006, 23:03
Als ik aan Allah subhana wa ta3ala denk voel ik me ontzettend schuldig en slecht omdat ik zo zwak ben en veel te weinig aan mijn geloof doe, vooral de laatste tijd. Astagfiroulah! Moge allah swt ons leiden en onze imaan versterken allahoema ameen!!

Aan_Zee
28-12-2006, 23:03
Onbeschrijfelijk gevoel.... Vooral tijdens het bidden en du3a doen.... Ik voel me dan heel sterk, beschermd en veilig en ook een geweldige rust soubhana Allah. Het geeft me power waar ik dat nodig heb.... Hamdoellilah Ya rabbi... Ik zou niet zonder mijn geloof kunnen!!! Heb ik ook Weleens. Heerlijke gevoel.

bollebuik
28-12-2006, 23:04
Onbeschrijfelijk gevoel.... Vooral tijdens het bidden en du3a doen.... Ik voel me dan heel sterk, beschermd en veilig en ook een geweldige rust soubhana Allah. Het geeft me power waar ik dat nodig heb.... Hamdoellilah Ya rabbi... Ik zou niet zonder mijn geloof kunnen!!! Sa3datek, als ik aan Allah denk dan kan ik énkel janken omdat ik énkel mijn zondes voor me zie. Zo erg wollah ik heb spijt maar mijn lichaam wordt gewoon geblokkeerd om goede daden te verrichten. Ik weet niet wat dat met me is. Als ik anderen hoor bv. jou dan kan ik er "jaloers" om zijn.

oem_mujahid2
28-12-2006, 23:10
bollebuik ik heb precies het zelfde gevoel wallahi

Israae
28-12-2006, 23:11
Sa3datek, als ik aan Allah denk dan kan ik énkel janken omdat ik énkel mijn zondes voor me zie. Zo erg wollah ik heb spijt maar mijn lichaam wordt gewoon geblokkeerd om goede daden te verrichten. Ik weet niet wat dat met me is. Als ik anderen hoor bv. jou dan kan ik er "jaloers" om zijn. Dat is de shajtaan lieverd... Die probeert alles om je maar van het rechte pad te houden en om dingen uit te stellen... Niemand is perfect, we zijn allemaal mensen Hamdoellilah, maar van fouten kun je veel leren... En Inna Allaha ghaforoen ra7eem... En Allah swt is vergevingsgezind... Vraag in du3as gebed etc aan Allah swt je te vergeven en je te helpen. Mohim Fight the shajtaan en doe je best.... Geloof me je zal er heel veel aan hebben, want Inna Allaha ma3a alladina ittaqaw wa alladina hom mo7sinoen.... Gair Insha Allah... :kus:

bollebuik
28-12-2006, 23:18
Dat is de shajtaan lieverd... Die probeert alles om je maar van het rechte pad te houden en om dingen uit te stellen... Niemand is perfect, we zijn allemaal mensen Hamdoellilah, maar van fouten kun je veel leren... En Inna Allaha ghaforoen ra7eem... En Allah swt is vergevingsgezind... Vraag in du3as gebed etc aan Allah swt je te vergeven en je te helpen. Mohim Fight the shajtaan en doe je best.... Geloof me je zal er heel veel aan hebben, want Inna Allaha ma3a alladina ittaqaw wa alladina hom mo7sinoen.... Gair Insha Allah... :kus: Het is gemakkelijk om shaytaan de schuld te geven maar soms is de mens erger dan shaytaan. Zo erg dat shaytaan zegt, ik hoef haar niet te misleiden, ze is al erg genoeg. Zelfs shaytaan vindt mij geen prooi. Zo erg is het gesteld met mij :jammer: Wollah écht om van te janken. Soms kots ik van mezelf!! En als ik dan mensen rondom mij zie die ergere dingen doen dan mij, dan pas besef ik écht dat inderdaad in de Hel méér mensen zullen zijn dan in het Paradijs.

bollebuik
28-12-2006, 23:19
bollebuik ik heb precies het zelfde gevoel wallahi Jammer :(

Aan_Zee
28-12-2006, 23:23
Het is gemakkelijk om shaytaan de schuld te geven maar soms is de mens erger dan shaytaan. Zo erg dat shaytaan zegt, ik hoef haar niet te misleiden, ze is al erg genoeg. Zelfs shaytaan vindt mij geen prooi. Zo erg is het gesteld met mij :jammer: Wollah écht om van te janken. Soms kots ik van mezelf!! En als ik dan mensen rondom mij zie die ergere dingen doen dan mij, dan pas besef ik écht dat inderdaad in de Hel méér mensen zullen zijn dan in het Paradijs. Lieverd, is het dan zo erg?

Aan_Zee
28-12-2006, 23:25
Wie krijgt ook van die aanvallen, Grote Huilbuien en Trillingen etc? Zo ja, hoe ga jij daarmee om?

bollebuik
28-12-2006, 23:26

Lieverd, is het dan zo erg? Wat voor de één erg is, kan voor de ander gewoon flauwtjes zijn. Elke ongehoorzaamheid aan Allah is erg, al is het maar een kleine roddel of leugentje; Als we nu de straf voor onze ogen hiervan mochten zien, dan zouden onze knieën knikken. Dus of het erg is, jazeker. Wallahi al mijn zondes zijn erg.

Pagina's : [1] 2 3