Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Echt belangrijk voor je verdere leven...

DiamontMarocca
28-12-2006, 22:49

Salaam, Zoals sommigen van jullie misschien wel weten zijn de 10 dagen voorafgaand aan 3ied el Adha hele belangrijke en kansvolle dagen om te vasten. Waarom belangrijk en kansvol? Wanneer je vast op deze dagen lijkt 1 vastendag erop alsof je een jaar hebt gevast. (zo heb ik het te horen gekregen... vergeef me als het anders is) Vele van je zondes (...niemand is perfect) zullen je vergeven worden inshaAllah. Denk eraan.. Allah swt. is vergevingsgezind.... zolang je maar ware berouw toont inshaAllah. Vast en bid... vraag Allah swt. om vergiffenis. InshaAllah zullen je vastendagen geaccepteerd worden en zullen je zondes vergeven worden. Wa salaam :goedzo:

loubiaa
28-12-2006, 23:15
Salaam, Zoals sommigen van jullie misschien wel weten zijn de 10 dagen voorafgaand aan 3ied el Adha hele belangrijke en kansvolle dagen om te vasten. Waarom belangrijk en kansvol? Wanneer je vast op deze dagen lijkt 1 vastendag erop alsof je een jaar hebt gevast. (zo heb ik het te horen gekregen... vergeef me als het anders is) Vele van je zondes (...niemand is perfect) zullen je vergeven worden inshaAllah. Denk eraan.. Allah swt. is vergevingsgezind.... zolang je maar ware berouw toont inshaAllah. Vast en bid... vraag Allah swt. om vergiffenis. InshaAllah zullen je vastendagen geaccepteerd worden en zullen je zondes vergeven worden. Wa salaam :goedzo: bedankt voor het plaatsen :) Moge allah (swt) jou belonen..

PreciOus_MocrO
29-12-2006, 10:42
Allahoema Amien :sjans: :goedzo:

0ejdia
29-12-2006, 10:45
DjazzaKAllahh :goedzo:

_SiMa_FoR_LiFe_
29-12-2006, 10:46

shokran zuster

yagmur
29-12-2006, 18:34
welke dagen is dat..? ik kan geen marokkaans :$

Ciinderella
29-12-2006, 21:12
Ik had vandaag gevast..en inshallah heeft Allah(swt)mijn zondes vergeven..

DiamontMarocca
30-12-2006, 00:34
Bedankt voor jullie reakties meiden ;) Barrakallahoefiekoem Yagmur... mocht je morgen ook el3ied vieren... onthou dan voor het komende jaar dat het de 10 dagen voorafgaand aan het slachtfeest DE dagen zijn om te vasten.. lees mijn uitleg boven.. :goedzo: