Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Trouwen met een ontmaagde man!

Pagina's : [1] 2 3

prOffieJ_
28-12-2006, 22:29

1) Des te meer respect hij voor je zal hebben. (jij als maagd dan) 2) Heb je geen onzeker ''sukkel'' in bed. 3) Zal hij niet blijven fantaseren en dromen hoe het met andere vrouwen zou zijn geweest... hoe denken jullie hierover?:)

Miss_Algerie
28-12-2006, 22:53
ja je hebt wel gelijk.... straks heb je iemand die niet eens weet hoe het moet:p hahahaha staan jullie daar met z'n 2en...

prOffieJ_
28-12-2006, 22:56
ja je hebt wel gelijk.... straks heb je iemand die niet eens weet hoe het moet:p hahahaha staan jullie daar met z'n 2en... hahaha, niet eens weten hoe het moet:haha: Maar aan de andere kant heeft het ook iets seksies allebei onzeker, beetje klungelig. Gewoon experimenteren.:hihi: . Maar nee toch maar een leiding gevende man vind ik beter:P:nerd:

toas
28-12-2006, 22:56
getsie ervaren? tweedehands zul je bedoelen!

yoko
28-12-2006, 23:01

is dat een aanval tegen de "maagdelijke" mannen ofzo? met al die ziektes enz , tvoeee ((al is mijn vriend zelf ook geen maagd meer))

321CBA
28-12-2006, 23:38
nummer 2 is het sowieso niet, want iedereen heeft een bepaalde gave gekregen om te kunnen voortplanten, daar hoeven we ons geen zorgen over te maken

DeMaHom
28-12-2006, 23:39
Ik ben maagd, lhamdoelilah! en mijn verloofde ook, lhamdoelilah!

cinderella
28-12-2006, 23:58
1) Des te meer respect hij voor je zal hebben. (jij als maagd dan) 2) Heb je geen onzeker ''sukkel'' in bed. 3) Zal hij niet blijven fantaseren en dromen hoe het met andere vrouwens zou zijn geweest... hoe denken jullie hierover?:) Mannen die maagd zijn, die zijn er best weinig, maar daar gaat mijn voorkeur 100% naartoe!! Ik vind het MashaAllah als mijn man maagd zou zijn.

Muslim_AbuBakr
29-12-2006, 08:10
Uh zowel de man als vrouw MOETEN beide maagd blijven totdat ze trouwen, uh ik ben toch nog maagd hmdl maar wil niet zeggen dat ik onzeker ga zijn in bed. Maar jullie willen hierbij zeggen dat jullie met een man wille trouwe die zhmma geen maagd is???

prOffieJ_
29-12-2006, 10:33
getsie ervaren? tweedehands zul je bedoelen! Ja zo kan je 't ook zien ja iehiell:jammer:

prOffieJ_
29-12-2006, 10:36
is dat een aanval tegen de "maagdelijke" mannen ofzo? met al die ziektes enz , tvoeee ((al is mijn vriend zelf ook geen maagd meer)) Nee absoluut niet, ik ben gewoon een beetje aan 't disscuseren.. Ach meid ik weet ook niet wat ik wil, ik ben ook maar 16.:maf2: Ik wilde gewoon weten wat jullie erover dachten. Maar in de islam moet je toch allebei maagd zijn, dusss Dat staat voorop denk ik dan, ik denk alleen dat dan niet zo erg zou zijn als ie ontmaagd zou zijn

prOffieJ_
29-12-2006, 10:37
nummer 2 is het sowieso niet, want iedereen heeft een bepaalde gave gekregen om te kunnen voortplanten, daar hoeven we ons geen zorgen over te maken haha, maar heeft toch iets onzekers de eerste keer:haha:

0ejdia
29-12-2006, 10:38
Ik wil ook het liefst trouwen met een man de maagd is.

prOffieJ_
29-12-2006, 10:38
Ik ben maagd, lhamdoelilah! en mijn verloofde ook, lhamdoelilah! Netjes!:D Zo hoort het ook:goedzo: Respect voor jou en je verloofde!

prOffieJ_
29-12-2006, 10:41

Uh zowel de man als vrouw MOETEN beide maagd blijven totdat ze trouwen, uh ik ben toch nog maagd hmdl maar wil niet zeggen dat ik onzeker ga zijn in bed. Maar jullie willen hierbij zeggen dat jullie met een man wille trouwe die zhmma geen maagd is??? Nee, een man die maagd is staat altijd voorop, zoals het hoort;) Ik denk alleen dat ik het niet zo erg zou vinden als hij ontmaagd zou zijn

Pagina's : [1] 2 3