Bekijk originele versie : Hoeveel betaal jij aan je.........
SaraZena
07-07-2002, 00:06
telefoonrekening per maand???
en als je beltegoed heb, hoeveel betaal je eraan per maand??
:zwaai:
SaraZena
07-07-2002, 00:08
Origineel gepost door angel20
geloof me dat wil je niet weten!!!!! TEVEEL!!!!! :D
wat is teveel angel?
igzeneej
07-07-2002, 00:11
haha teveel meer dan dat 3ed !
igzeneej
07-07-2002, 00:11
beter hadden ze nooit de telefoon uitgevonden ! :D
samiawondergirl
07-07-2002, 00:13
uhumm ik koop 3 keer per week beltegoed... ofsow
xxxxsamia
yasmine85
07-07-2002, 00:13
Origineel gepost door igzeneej
beter hadden ze nooit de telefoon uitgevonden ! :D
ja inderdaad.... ik doe steeds korter met m'n beltegoed... eerst kon ik er echt twee maanden mee doen, en dan was het 3ed 25 gulden, nu doe ik met 20 euro niet eens een week!!!!
kiss
igzeneej
07-07-2002, 00:57
Origineel gepost door yasmine85
ja inderdaad.... ik doe steeds korter met m'n beltegoed... eerst kon ik er echt twee maanden mee doen, en dan was het 3ed 25 gulden, nu doe ik met 20 euro niet eens een week!!!!
kiss
Hahah vroeger jah ik ook bijna een jaar met 25 gulgen en nu 20 euro en een week foetsie !!!!
En 1 jaar abbo gehad dus ook nooit meer !!!
SaraZena
07-07-2002, 01:00
wallah, ik weet niet eens hoeveel ik betaal. :D
Ik heb 360 belminuten, maar ik ga er altijd over heen.
het wordt automatisch afgeschreven en ik durf nooit te kijken in mijn bankafschrift.
_MISsISS_
07-07-2002, 01:06
iwa ik doe met 20 euro niet eens drie dagen, dat is pas echt triest dus na de vakantie maar een abonnementje...en die rekening zal wel zwaar vallen maar ja....
SaraZena
07-07-2002, 01:10
Origineel gepost door Dorpsjongen
Eerst had ik abonnement van Ben dat ging wel goed weet 40 euro per maand oke na twee maanden Ta Graaat 200 en liep tot 400 euro op. Maar Ben knoeit met gratis belminuten dus ik adviseer jullie geen Ben abonnement te nemen.
ze knoeien allemaal met die "gratis" belminuten!!!!
Ik heb 2 kaarten een abonnement en een kaart voor te herlaaden.Die abonnement gebruik ik nu niet meer hij heeft me failliet gemaakt.Ik gebruik nu momentaal maar één kaart en dat is die herlaadkaart.Ik doe ongeveer 20 euro beltegoed op in 2 à 3 maanden.Ik bel niet veel omdat niet mij mist en ik mis niemand.
ongeveer 20 euro beltegoed in een maand. en soms gewoon 10 euro. ik bel niet zo vaak. en als ik bel dan bel ik meestal mijn vriend. maar nu bel ik hem gewoon op en hang ik gelijk op, en dan weet ik toch dat hij terugbelt....o ja, ik heb ook altijd gewoon een telefoonkaart...
al_hamka
07-07-2002, 11:59
Origineel gepost door sabrinat
telefoonrekening per maand???
en als je beltegoed heb, hoeveel betaal je eraan per maand??
:zwaai:
Ik had deze maand maar 50 euro :D ahaha recordd
Mijn hoogste rekening tot nu toe van dit jaar was 125 euro :(
Heb een abb met 6 uur belluhhhhh
One God, One Love,
** SouSou **
ik heb al 3 maanden geleden 20 euro beltegoed gekocht
rn ik heb nu nog maar 5 euro
ik snap niet hoe julie allemaal beltegoed zo snel opmaken
maarja ik koop nooit zelf belte goed
ik krijg het van mijn broer
4 keer per jaar !!!
Origineel gepost door Dorpsjongen
Eerst had ik abonnement van Ben dat ging wel goed weet 40 euro per maand oke na twee maanden Ta Graaat 200 en liep tot 400 euro op. Maar Ben knoeit met gratis belminuten dus ik adviseer jullie geen Ben abonnement te nemen.
WAAA??? En dat zeg je me nu pas?? Tffffouuuu!!
Ik heb net een 2 jarig abo bij BEN afgesloten! :D
Tghrat 3liya!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.