Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Lieve Dames.....

Pagina's : [1] 2

Alhoceima_Angel
28-12-2006, 20:31

Lieve dames...... Er zijn er vast wel een paar (heel veel) onder ons wiens zus of broer al getrouwd zijn, en waar je daarbij een 'o zo prachtige jurk' bij hebt gedragen, want het is tenslotte je broer of zus die maar 1 keer trouwt (dat is wel de bedoeling inschallah)........ (en natuurlijk al de andere bruiloften van familie :hihi: :hihi: ) Nou was mijn vraag, waar je je stof vandaan hebt gehaald, en waar je dat hebt laten maken (als je niet naar Marokko gaat, want de bruiloft is voor de vakantie).......... Ik hoop echt inschallah dat jullie me dat laten weten, want ik zit echt in nood :( :( ..... veel liefs.... :zwaai:

Alhoceima_Angel
28-12-2006, 20:38
please iemand??

nouria100
28-12-2006, 20:40
bij silktours in amsterdam zulke prachtige stoffen zijn daar zit in de albert kuijp is dat..

Achmed_N
28-12-2006, 20:43
Ik ken een hele goede naaister Ze is ook lid op m.nl.. (Fena20). Voor meer info kun je haar website bezoeken: www. latifamode.webhop.info STof kun je gewoon op de markt kopen of in een winkeltje ergens (Ik ken er in ieder geval geen in Eindhoven maar ik weet wel dat er zulke winkels in Utrecht zijn, waar precies weet ik niet)

Alhoceima_Angel
28-12-2006, 20:43

bij silktours in amsterdam zulke prachtige stoffen zijn daar zit in de albert kuijp is dat.. silktours? bij de albertcuip? die winkeltjes daar bedoel je toch? heel erg bedankt voor het reageren meid..... en heb je ooit wel eens hier in Nl je jurk laten naaien??

Alhoceima_Angel
28-12-2006, 20:44
Ik ken een hele goede naaister, ze woont in Den haag! Ze is ook lid op m.nl.. (Fena20). Voor meer info kun je haar website bezoeken: www. latifamode.webhop.info STof kun je gewoon op de markt kopen of in een winkeltje ergens (Ik ken er in ieder geval geen in Eindhoven maar ik weet wel dat er zulke winkels in Utrecht zijn, waar precies weet ik niet) soekran bezaf dame voor het reageren, heb de moed nog niet verloren..... en heb jij weleens bij haar een jurk laten maken? zo ja...hoeveel heb je daarvoor betaald, of weet je wat de prijzen zijn???

Achmed_N
28-12-2006, 20:57
De prijzen staan op haar site.. Kaftan is vanaf 65 euro, takshita vanaf 100 euro, exclusief stof en sfifa ;) Ik heb nog niets bij haar laten naaien, maar dat ga ik binnekort insha'allah wel doen ;) Ik kan je wel vertellen dat zij weet wat ze doet, ze is professioneel, klantvriendelijk en maakt echt mooie kleding

Alhoceima_Angel
28-12-2006, 20:59
De prijzen staan op haar site.. Kaftan is vanaf 65 euro, takshita vanaf 100 euro, exclusief stof en sfifa ;) Ik heb nog niets bij haar laten naaien, maar dat ga ik binnekort insha'allah wel doen ;) Ik kan je wel vertellen dat zij weet wat ze doet, ze is professioneel, klantvriendelijk en maakt echt mooie kleding maar zij woont toch niet in Den Haag, maar in Amsterdam West?

sabria2000
28-12-2006, 21:01
Waar kom je vandaan? Als je uit omgeving van Eindhoven komt ken ik wel iemand die jurken verkoopt. Ze is nu wel naar Marokko om nieuwe inkopen te doen...

nisrina78
28-12-2006, 21:01
Ja ze woont in Amsterdam-west,ik heb ook een keer wat bij haar gemaakt!!

Achmed_N
28-12-2006, 21:02
Echt waar? Waar staat dat dan? Subhan'Allah, hoe kom ik dan aan Den Haag :maf: Sorry maar ik ben er echt niet bij vandaag :o

Achmed_N
28-12-2006, 21:05
Waar kom je vandaan? Als je uit omgeving van Eindhoven komt ken ik wel iemand die jurken verkoopt. Ze is nu wel naar Marokko om nieuwe inkopen te doen... Naait zij ook toevallig? Of heeft ze een site of iets

sabria2000
28-12-2006, 21:08
Naait zij ook toevallig? Of heeft ze een site of iets Ze heeft geen site, de jurken worden geloof ik voor haar gemaakt! Er zitten altijd hele leuke jurken tussen, jabadors en jellaba's! Ze komt uit Helmond.

nouria100
28-12-2006, 21:16
silktours? bij de albertcuip? die winkeltjes daar bedoel je toch? heel erg bedankt voor het reageren meid..... en heb je ooit wel eens hier in Nl je jurk laten naaien?? nee heb ik nog nooit gedaan maar je krijgt hier in nl echt niet de mooie jurken als uit marokko ik koop mooie taksita's bij mondedereve die naait ze ook in marokko en je kan ook een jurk bij haar laten naaien en stof bij haar kopen ze gaat in januarie weer naar marokko om nieuwe jurken te halen als je er snel bij bent dan tref je echt mooie jurken..silktours dat winkeltje ja had daar mn stof gehaald voor mn bruidslebsa was wel prijzig maar absoluut waard..succes

Alhoceima_Angel
28-12-2006, 21:19

nee heb ik nog nooit gedaan maar je krijgt hier in nl echt niet de mooie jurken als uit marokko ik koop mooie taksita's bij mondedereve die naait ze ook in marokko en je kan ook een jurk bij haar laten naaien en stof bij haar kopen ze gaat in januarie weer naar marokko om nieuwe jurken te halen als je er snel bij bent dan tref je echt mooie jurken..silktours dat winkeltje ja had daar mn stof gehaald voor mn bruidslebsa was wel prijzig maar absoluut waard..succes mondedereve?? is dat een winkel? zo ja....waar en wat zijn de prijzen ong? en zou je misschien tel kunnen achterlaten? sorry voor de zoveel vragen, maar zit echt in nood... heel erg bedankt voor je hulp en de moeite die je hebt genomen om te reageren

Pagina's : [1] 2