Bekijk originele versie : Waar kan je mooie stof komen in NL
soussia_1983
28-12-2006, 10:07
Hallo dames,
Weten jullie misschien waar je mooie stof kan kopen om een caftan taksita te maken. Ik wil dat het wel in Nederland is.
Hoop dat jullie me kunnen helpen.
Alvast bedankt meiden.
Groetjess
soussia_1983
02-01-2007, 12:20
kan niemand mij helpen?
Thalla
hindatje
02-01-2007, 12:44
ik heb gehoord dat er in rottedam hele moois stoffen te koop zijn.
ben der zelf nooit geweest en ook nooit gezien.
Amsterdam, Albert Cuyp markt, er is daar een winkel waar ze echt exclusieve stoffen verkopen, prachtig gewoon, alleen de meesten zijn wel prijzig. Ik denk dat de eigenaars indisch zijn maar er staan net zo vaak marokkanen achter de toonbank.
soussia_1983
02-01-2007, 14:56
dank je wel meid. ik ga dan waarschijnlijk vrijdag daar na toe. er is daar tochmaar 1 winkel waar ze stoffen verkopen. maar hebben ze ook die doorzichtige stof met steentjes er in. want daar ben ik namelijk naar op zoek.
groetjess
Amsterdam, Albert Cuyp markt, er is daar een winkel waar ze echt exclusieve stoffen verkopen, prachtig gewoon, alleen de meesten zijn wel prijzig. Ik denk dat de eigenaars indisch zijn maar er staan net zo vaak marokkanen achter de toonbank.
ik heb laats hele mooie stof gekocht zachtroze satijn :love:
een_marokkaanse
02-01-2007, 15:30
Ik was laatst geweest, maar heb die winkel niet kunnen vinden. Terwijl ik er al eerder geweest was. Heb ik het niet gezien, of misschien was ie dicht.
ja kan er waren 2 winkels op vakantie
helaas
Er staan meerdere winkels in de Albert Cuyp die stof verkopen, waar ik het over heb staat aan het begin van de markt (als je vanuit de wibautstraat komt) en nog stee andere staan halverwege ongeveer en aan het eind. Als ik het me allemaal nog goed kan herinneren :o, ben er al een tijd niet meer gweest... Word weer hoog tijd, heb het toch nodig:D!
Hoeveel heb je ervoor neer moeten leggen ;)?!?!
soussia_1983
03-01-2007, 16:27
en heb je in beverwijk ook mooie stof. is dat een beetje te vergelijken met de stof die je in amsterdam(albertkuijp) kan kopen.
Hoor van jullie
Sarahdien
03-01-2007, 16:36
zoek kante stof!
miss_burberry
03-01-2007, 16:39
zoek kante stof!
Veel bruidswinkels verkopen kant..
Sarahdien
03-01-2007, 16:42
Veel bruidswinkels verkopen kant..
Nederlandse bruidswinkeld?
miss_burberry
03-01-2007, 16:51
Nederlandse bruidswinkeld?
Ja, gewoon bij nederlandse winkels zoeken.. Ook op de albert cuyp in amsterdam kan je mooie bruidstoffen halen in die stoffen winkels aan de zijkant, niet op de markt zelf..
Ik heb hier een paar voorbeelden geplaatst, weet niet waar je vandaan komt, maar als je op google "bruidstoffen" intikt kom je best veel tegen.. :)
http://www.couturia.nl/
http://joke-pouwels.nl/fotocolectie/bruids_mode_pagina/bruidsstoffen_index_01.htm
http://www.modista.nl/
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.