Bekijk originele versie : Voor mensen die naar Marokko zijn geweest klik....
Voor de muziekfreaks, wie kan mij vertellen welke nieuwe albums zijn uitgekomen van de bekende raizangers.
En welke hit is de zomerhit geworden dit jaar in marokko???
Groetjes :zwaai:
dulce_lamia
08-08-2003, 09:43
Er waren meer chaabi en charki hits in de mode daar was mij opgevallen.. maar ik vond Mani Zaafan wel heel grappige cd vooral het 1e nummer L'meblia.. :D:D
Origineel gepost door rico
HAKMA SALAH EDIN
Dat hoorde ik ook laatst! maar wie is de zanger en hoe heet het liedje?
Origineel gepost door dulce_lamia
Er waren meer chaabi en charki hits in de mode daar was mij opgevallen.. maar ik vond Mani Zaafan wel heel grappige cd vooral het 1e nummer L'meblia.. :D:D
Charki is zeker leuk maar welke nieuwe zijn uitgekomen hoe heet het album en de zanger
wie zingt mani zaafaan en wie is de zanger! ik ga binnekort naar frankrijk en ga daar wat inkopen weer!daar zijn ze sneller uit dan in nederland!
SALAH EDIN IS DE RAPPER EN HAKMA IS DE TITEL CHECK MAROC STORE . NL
Nieuwe charki albums zijn:
Ehab Tawfiq: Leh el Khesam
Pascal Mashaalani: ana 3amaltelak shou
Assi el Helani: Fursit 3omer
Latifa: Ma batrou7sh ba3eed
Mohammed Hamaky: ghaleena Na3eesh (klik hier (http://www.muzikarabia.com/forum/read.php?f=1&i=89&t=89) )
George Wassouf: salaf wi deen
Naar mijn weten zijn er niet echt albums uit van
bijvoorbeeld Khaled, Mami en Faudel :(
Lady_moi
08-08-2003, 19:08
amr diab - ana yash :goedzo:
nancy agram - akhasmak ah :boogie:
" ya salam
Lady_moi
08-08-2003, 19:09
Mohammed Hamaky: ghaleena Na3eesh :goedzo:
enne check my husband :D
Naar mijn weten zijn er niet echt albums uit van
bijvoorbeeld Khaled, Mami en Faudel :( [/B][/QUOTE]
Deze duurt nog ff helaas, faudel ben ik niet echt geinterseerd in! ALbum van mami is niet echt uit er is wel eentje uit met alleen franse rapliedjes en een paar van mami er tussen, deze vind ik wel goed! en Khaled kan nog een tijdje duren! helaas :(
Is die van Ehab Tawfik goed??? de laatste met het nummer allah 3lik ya sidi vond ik nummer alleen dat liedje vond ik wel leuk! en nog twee andere voor de rest vond ik die cd niks!
De beste van charki's vind ik Mustapha Qamar, Amr Diab, Nawal Zougbi, Samir said(sinds kort)
Origineel gepost door Kenza
Is die van Ehab Tawfik goed??? de laatste met het nummer allah 3lik ya sidi vond ik nummer alleen dat liedje vond ik wel leuk! en nog twee andere voor de rest vond ik die cd niks!
De beste van charki's vind ik Mustapha Qamar, Amr Diab, Nawal Zougbi, Samir said(sinds kort)
Er staan wel een paar goeie nrs ja op die van Ehab,
Elly mdawebny is het leukst!! :D Oul kida en salemtelo
zijn ook wel lekker. Je kan 'm hier (http://www.muzikarabia.com/forum/read.php?f=1&i=90&t=90) downloaden! :D
al_hamka
11-08-2003, 10:16
Mensen help me even svp :huil:
Ik ben op zoek naar een liedje die in marokko veel werd gedraaid dit jaar.
Ah ya leil ofzo... Ik weet niet precies hoe je het schrijft maar ik wil dus ook graag de zanger hebben... Kan iemand mij helpen?
** SouSou **
Origineel gepost door al_hamka
Mensen help me even svp :huil:
Ik ben op zoek naar een liedje die in marokko veel werd gedraaid dit jaar.
Ah ya leil ofzo... Ik weet niet precies hoe je het schrijft maar ik wil dus ook graag de zanger hebben... Kan iemand mij helpen?
** SouSou **
een zangeres toch? waarschijnlijk bedoel je Shereen.
je kan'm hier downloaden:
http://music.egypt7000.net/pop/Tamer&Sherien/Egypt7000_Tamer&Sherien_Ah%20Ya%20Liel.mp3
:D
al_hamka
11-08-2003, 10:30
Thanx :hoera: :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.