Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : maagdelijkheidsverklaring

LZN
08-08-2003, 09:36

Ik ben afgelopen zomer getrouwd en ik hoefde geen maagdelijkheidsverklaring af te leggen. Je moet alleen n doktersverklaring afleggen dat je niet ziek bent en trouwens daarvoor hoef je ook niet worden onderzocht. Voor 50 dirham heb je t meteen mee op zak!!.

Nisrine01
08-08-2003, 12:11
Die maagdelijkheidsverklaring is gewoon bullshit, begrijp niet waarom mensen dat willen :jammer: de man komt er zelf wel achter of de vrouw maagd is of niet.

Dj_maroc
08-08-2003, 15:36
Nou er zijn nog genoeg meisjes die nog maagd het huwelijk ingaan zoals ik bv. Ik draag die eer al 20 jaar en ben nog van plan om het nog zo te houden insa allah!!!!!!!!!!!!! groetjes

Dj_maroc
08-08-2003, 15:37
o jee ik zie dat het op mn broertjes naam staat voor de mensen die het niet begrijpen ik ben een meisje, ik ga hem uitloggen en mezelf inloggen voordat ik klappen krijg

Dylaker
12-08-2003, 23:48

Doktersverklaring dat je niet ziek bent? Dus als je een chronische ziekte hebt of een handicap kan je een huwelijk dus op je buik schrijven? Wat ongelooflijk gemeen!

lalawardania
12-08-2003, 23:55
ik hoop dat de jongen waar ik mee ga trouwen zulke verklaringen niet interessant genoeg vindt. en dat hij mij op mn woord vertrouwd als het om de onderwerpen seks, maagdelijkheid etc. gaat. immers is een huwelijk gebaseerd op liefde, vertrouwen en eerlijkheid en niet op hoeveel verklaringen je al wel niet hebt getekend. x bouchra

sheima23
13-08-2003, 08:53
Miss maghrebia, MABROUK LIEVERD met jouw huwelijk, en inderdaad er zijn zat meiden die wel MAAGD zijn en trouwen, ik ben daar ook een voorbeeld van :)

shafia
13-08-2003, 12:24
het maagdelijkheid is iets tussen Allah swt en jou. bovendien heb je genoeg meisjes die misschien hun maagdvlies wel hebben maar toch ver gaan wat sex betreft ze doen alles als het vliesje maar blijft. en dan heb je ook nog de vrouwen die 1 keer de fout begaan en ontmaagd zijn die berouw bij Allah swt tonen en die verder geen sexeule contacten meer hebben. en wie ben jij dan om te oordelen dat een vrouw slecht is die ontmaagd is. dat vliesje zegt echt niet veel hoor. bovendien kun je ook maagd zijn maar dat je vliesje als is doorbroken (het is eigenlijk geen vlies) dus laten we het hier op houden het is iets tussen jou en Allah swt. en dat hoeft door verder niemand na gekeken te worden

toety
13-08-2003, 13:28
Origineel gepost door Dj_maroc o jee ik zie dat het op mn broertjes naam staat voor de mensen die het niet begrijpen ik ben een meisje, ik ga hem uitloggen en mezelf inloggen voordat ik klappen krijg :hihi: :hihi:

Sweet_Diamond
15-08-2003, 23:54
Origineel gepost door MARYAM19 Ik ben afgelopen zomer getrouwd en ik hoefde geen maagdelijkheidsverklaring af te leggen. Je moet alleen n doktersverklaring afleggen dat je niet ziek bent en trouwens daarvoor hoef je ook niet worden onderzocht. Voor 50 dirham heb je t meteen mee op zak!! Ik zou geen van beide halen.............hij moet me maar nemen zoals ik ben.........hij wordt toch verliefd op mij en niet op dat stukje papier!!!Dussssssss.......................

SaraZena
17-08-2003, 17:38
Origineel gepost door dinaforever1981 tegenwoordig gaat geen enkele meisje maagd het huwelijk in(niet dat jongens dat ook doen hoor)maar ik denk dan altijd zoiets moet gewoon een soort grote kado zijn voor je man,het zou te gek zijn als hij ook maagd is maar ja,je kan het niet controleren. wat heb ik een hekel aan meisjes als jij!