Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie Kan Mijn Helpen?

nador_zina
27-12-2006, 14:16

:confused: Mijn vraag is wat heb je allemaal nodig om een bruiloft te organiseren wat moet allemaal doen wat moet ik allemaal hebben:rolleyes: . Ik weet niet waar ik moet beginnen ik ga het in Marokko doen in tanger. ik moet van A t/m Z hebben maar ik kom er echt niet uit ik zou het fijn vinden als ik advies zou kunnen krijgen.:maf2:

bubelgirl
27-12-2006, 14:18
- Bruidsjurk - Pak voor hem (plus bijpassende stropdassen) (hij) - Zaal - Negaffa - Zaaldecoratie - Bruidstaart - Henna (dame plus benodigheden) - Bruidsboeket - Corsages - Ringen (hij) - DJ of muziekband of (anasheed) - Snoepzakjes voor de kids - Koek(doosjes) - Dadels en melk - Gastenboek (plus pen) - Cameravrouw - Fotograaf - Catering - Gastenlijst - Bedankjes - Bloemen - Lingerie - Schoenen - Ehbo tasje ( met daarin reserve panty, paracetamol, maandverband enz) - Badjas en slippers (extra ondergoed?) (voor tijdens het omkleden bij de negaffa) - taart-mes, melkglazen,dadel-bordje, taart-bordje! dit stond een keertje op m.nl heb het meteen gekopieerd en opgeslagen! Hoop dat je er wat aan hebt :D

nador_zina
27-12-2006, 14:30
Thanx lieverd

Romaina
27-12-2006, 15:36
heeel handig!!! :D

sendoek
27-12-2006, 15:55

- Bruidsjurk - Pak voor hem (plus bijpassende stropdassen) (hij) - Zaal - Negaffa - Zaaldecoratie - Bruidstaart - Henna (dame plus benodigheden) - Bruidsboeket - Corsages - Ringen (hij) - DJ of muziekband of (anasheed) - Snoepzakjes voor de kids - Koek(doosjes) - Dadels en melk - Gastenboek (plus pen) - Cameravrouw - Fotograaf - Catering - Gastenlijst - Bedankjes - Bloemen - Lingerie - Schoenen - Ehbo tasje ( met daarin reserve panty, paracetamol, maandverband enz) - Badjas en slippers (extra ondergoed?) (voor tijdens het omkleden bij de negaffa) - taart-mes, melkglazen,dadel-bordje, taart-bordje! dit stond een keertje op m.nl heb het meteen gekopieerd en opgeslagen! Hoop dat je er wat aan hebt :D heel handig!!! voor alle toekomstige bruidjes: sla dit goed op of print het uit!