Bekijk originele versie : Welke meid heeft dit gevoel nu ook??
Fatima_24
26-12-2006, 23:34
In het verleden is iemand je hand komen vragen.
Je had bijvoorbeeld wel interesse in hem en na lang denken en denken heb je besloten om nee te zeggen.Hij trouwt en krijgt kinderen en je ziet hem wel eens af en toe in stad ofzo.Hij heeft een slechte huwelijk en is aan drank etc.. Ben je dan niet blij dat je "Nee" hebt gezegd?:D
Toen ik 14 jr was kwamen de eerste handvragers langs.
Als ik nu die jongen zie en hoe hij leeft denk ik "alhamdoelilah"
Heerlijke gevoel...
Fatima_24
26-12-2006, 23:44
jah inderdaad alhamdoelilah,
maar je weet nooit waar het probleem is.
misschien komt het door de vrouw, waardoor hij over de rooie is.
Alhamdoelilah..
Ik zag laatst iemand die om mijn hand was komen vragen waar ik nee tegen heb gezegd.Hij had tijdens grote ruzie met zn vrouw haar het ziekenhuis ingeslagen.Nu zit zij in een opvanghuis :( Hij wandelt als een gek door de straten.
zohrazina
26-12-2006, 23:46
ewa allah igsen hawen.
Dat valt zeker niet goed te praten, maar ik neem aan hij slaat niet zomaar. of deugde hij al vanaf het begin niet????
Fatima_24
26-12-2006, 23:49
Ik weet niet lieverd.
Fatima_24
26-12-2006, 23:53
jah dus we kunnen niet oordelen.. of het zijn fout is of haar fout.
ik zie dat je bent getrouwdof moet nog trouwen toch??/
Ik ga inshaƔllah binnenkort trouwen.;)
SunshineGirl
26-12-2006, 23:56
soms zie je maar weer het bewijs dat het een teken van allah swt is dat het zo heeft moeten lopen
inshallah zalje gelukkig worden met je toekomstige mannetje
allah ie kemiel likoum bighir :o
Fatima_24
26-12-2006, 23:58
chokran kbida dyali :)
ik kwam een ex van me tegen. we hadden een relatie van 1 jaar en een paar maanden. toen ik zei dat ik graag wilde trouwen heeft hij me laten zitten hij zei dat hij nooit zou trouwen met een meisje waar hij eenrelatie mee heeft gehad. ik zei tegen had dat dan eerder gezegd had ik nooit iets met je begonnen. nou nu 4 jaar later dus ben ik getrouwd met de liefste man van de hele wereld. ik heb eerst een relatie gehad van 1 jaar met hem gehad maar was al aan het begin straight. zei luister ik heb geen tijd voor spelletjes maar ben heel serieus dus ik wil voor de toekomst werken. hij zeid at hij dat ook wilde. we hadden elkaar in juni ontmoet en het jaar erop in juli is hij in de zomer vakantie toen we in marokko waren mijn hand komen vragen :love: hij zou het eigelijk pas na de vakantie doen als we terug in nl zouden zijn maar hij deed het toch in de vakanite (konden we de tijd zonder stiekeme gedoe samen door brengen :hihi:
nou 2 jaar later zijn we getrouwd. en kwam ik mijn ex tegen zomaar uit het niets :haha: hij zag er niet uit meskien lay koun felhoun. een vriendin vertelde me dat hij is getrouwd met een meid uit marokko een nichtje of zo. hij heeft haar door zijnmoeder uit laten kiezen dus geen liefde niets. hij ziet er zwaar ongelukkig uit zijn vrouw meskiena mag de duur niet uit :jammer: dus ja ik ben heel blij da tik niet met hem verder ben gegaan. wat ook speelde is dat ik jeblia ben en hij riffi en dat zou zijnmoeder dus niet accepteren. nou ik ben blij dat ik met mijn eigen jebli getrouwd ben en niet met hem lay stir (heb niets tegen riffien) das mijn verhaal :)
ik kwam een ex van me tegen. we hadden een relatie van 1 jaar en een paar maanden. toen ik zei dat ik graag wilde trouwen heeft hij me laten zitten hij zei dat hij nooit zou trouwen met een meisje waar hij eenrelatie mee heeft gehad. ik zei tegen had dat dan eerder gezegd had ik nooit iets met je begonnen. nou nu 4 jaar later dus ben ik getrouwd met de liefste man van de hele wereld. ik heb eerst een relatie gehad van 1 jaar met hem gehad maar was al aan het begin straight. zei luister ik heb geen tijd voor spelletjes maar ben heel serieus dus ik wil voor de toekomst werken. hij zeid at hij dat ook wilde. we hadden elkaar in juni ontmoet en het jaar erop in juli is hij in de zomer vakantie toen we in marokko waren mijn hand komen vragen :love: hij zou het eigelijk pas na de vakantie doen als we terug in nl zouden zijn maar hij deed het toch in de vakanite (konden we de tijd zonder stiekeme gedoe samen door brengen :hihi:
nou 2 jaar later zijn we getrouwd. en kwam ik mijn ex tegen zomaar uit het niets :haha: hij zag er niet uit meskien lay koun felhoun. een vriendin vertelde me dat hij is getrouwd met een meid uit marokko een nichtje of zo. hij heeft haar door zijnmoeder uit laten kiezen dus geen liefde niets. hij ziet er zwaar ongelukkig uit zijn vrouw meskiena mag de duur niet uit :jammer: dus ja ik ben heel blij da tik niet met hem verder ben gegaan. wat ook speelde is dat ik jeblia ben en hij riffi en dat zou zijnmoeder dus niet accepteren. nou ik ben blij dat ik met mijn eigen jebli getrouwd ben en niet met hem lay stir (heb niets tegen riffien) das mijn verhaal :)
Oh myn god dit is gewoon mijn verhaal.....Alleen ga ik over 6 weekjes trouwen dus ben nog niet bij hem.......Nou meid zo zie je maar de mensen met nair worden altijd beloond.....
Ja lieve fatima24, dan ben je blij dat je destijds nee hebt gezegd!!!
Fatima_24
27-12-2006, 21:01
Inderdaad Prinz.. :)
hafida12345
28-12-2006, 00:46
nou nou wat een verhalen zegg !!
maar ben blij voor jullie
jullie hebben de juiste beslissingen gemaakt.
Oh myn god dit is gewoon mijn verhaal.....Alleen ga ik over 6 weekjes trouwen dus ben nog niet bij hem.......Nou meid zo zie je maar de mensen met nair worden altijd beloond.....
ja inderdaad meid ;) allah ye kemal bel gier enshalah:sjans:
Fatima_24
28-12-2006, 20:03
nou nou wat een verhalen zegg !!
maar ben blij voor jullie
jullie hebben de juiste beslissingen gemaakt.
Dank je wel lieverd :kus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.