paleisje
26-12-2006, 23:22
Ik heb heel goed nagedacht, en ik ga vanaf nu af aan mijn leefwijze veranderen. Geen gelui meer, maar er voor vechten voor wat ik wil! - Inchallah- - Proberen mijn verdomde diploma te halen! En serieus aan het werk, minder met klasgenoten praten. Maar doorwerken. - Een autootje gaan halen! Dat zeg ik al jarennnn maar nog steeds geen 1tje. Dus opzoek naar kleine auto. - Sparen!!!!!! Vreselijk, dit zeg ik al jaren maar is moeilijk! ik ga nieuwe goedkope abbonement afsluiten, en mijn belmin bij houden, minder shoppen en geld uitgeven aan ETENNNNNNNN en permaand ga ik 200 a 300 euro of meer sparen!! - 'n volgend jaar moet ik gewoooooon naarrrr marokko gaan, kan me niet schelen hoe ik ga, als ik maar ergens plek heb!! - Bijbaantje zoeken ergens bij mij in de buurt!!! Waarom kan ik nou niks vinden - Mij zelf praktiseren in de islaam! dus opstaan met lfadjr meer koran lezen en kennis opdoen overal!!!!! berouw tonen! - Meer arabisch gaan leren! spreek het wel maar niet zo denderend, dus daar wil ik verandering in gaan brengen!!!! - Mijn kleine administratie goed bijhouden anders loopt alles in de soep!! - Mijn ouders vaker geld geven of kadootjes!!!!! (vorige maand nog pas gedaan , maar ik moet meer kadootjes geven want het zijn toch mijn schatjes~!) - Leren Koken!!!!! ik kan niet zo goed koken. vreselijkkkkkk dat als een jongedame hasjoema3lik paleisje!! Zodra ik nog meer weet dan meld ik dat. Nou mensen kan jij me zeggen hoe ik dit allemaal goed kan aanpakken??!! Is wel makkelijk om het zo te typpen maar ik moet het wel goed aanpakken.