Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat ik niet kan begrijpen.....

Pagina's : [1] 2

DiamontMarocca
26-12-2006, 21:18

is dat wanneer je broer trouwt of getrouwd is en gaat lopen stoken tussen hem en zijn vrouw... :confused: Je hoort veel vrouwen klagen over schoonzussen..... Ik kan het me niet voorstellen... Als mijn broer trouwt.... zal ik heel blij zijn met mijn schoonzus.. Voor mijn gevoel krijg ik er een zus/zusje of vriendin bij... :) .. Is toch hartstikke leuk!! MAAR!!!!!!!! ... als ze gemeen is..... dan zal ze spijt krijgen dat ze mij ooit heeft leren kennen.... Want als ik ergens niet tegen kan zijn het die ze3ma slimme types... die 9 van de 10 keer.... ja je raad t al... uit Marokko komen.. :moe:

tempted_2_touch
26-12-2006, 21:19
die vrouwen van de broers zijn ook geen schatjes vaak hoor ;)

DiamontMarocca
26-12-2006, 21:21
die vrouwen van de broers zijn ook geen schatjes vaak hoor ;) Ewa jah... dan geldt de tweede optie voor dat soort types.. :gniffel:

zaitounaaa
26-12-2006, 21:25
ik heb een heeele toffe schoonzus, had altijd al gezegd dat wanneer mijn broer zou trouwen ik heeeel blij zou zijn! ze is supertof en kan lachen met haar :D

DiamontMarocca
26-12-2006, 21:27

ik heb een heeele toffe schoonzus, had altijd al gezegd dat wanneer mijn broer zou trouwen ik heeeel blij zou zijn! ze is supertof en kan lachen met haar :D Besahha meid.. fijn te horen dat er nog leuke schoonzussen bestaan :goedzo: En tempted... :D

zaitounaaa
26-12-2006, 21:32
Besahha meid.. fijn te horen dat er nog leuke schoonzussen bestaan :goedzo: En tempted... :D Allah ya3tik saha :kus: shoukran

tempted_2_touch
26-12-2006, 21:35
ik heb ook gelukkig een leuke schoonzus :D

DiamontMarocca
26-12-2006, 21:37
ik heb ook gelukkig een leuke schoonzus :D Jij ook besahha tempted ;)

zaitounaaa
26-12-2006, 21:41
maar je hebt gelijk, die van marokko zijn echte heksen :hadj: echt f3ayel hebben ze

Siham_1987
26-12-2006, 22:04
is dat wanneer je broer trouwt of getrouwd is en gaat lopen stoken tussen hem en zijn vrouw... :confused: Je hoort veel vrouwen klagen over schoonzussen..... Ik kan het me niet voorstellen... Als mijn broer trouwt.... zal ik heel blij zijn met mijn schoonzus.. Voor mijn gevoel krijg ik er een zus/zusje of vriendin bij... :) .. Is toch hartstikke leuk!! MAAR!!!!!!!! ... als ze gemeen is..... dan zal ze spijt krijgen dat ze mij ooit heeft leren kennen.... Want als ik ergens niet tegen kan zijn het die ze3ma slimme types... die 9 van de 10 keer.... ja je raad t al... uit Marokko komen.. :moe: :lol: jij bent echt goed :hihi: :goedzo:

DiamontMarocca
26-12-2006, 22:15
:lol: jij bent echt goed :hihi: :goedzo: Ghihihihihi... ik heb al eens ervaring gehad met een exschoonzus uit Marokko... zo gemeen dat zij WERD... want in het begin was ze poeslief.. kan je je niet voorstellen... ze wilde mijn broer met huid en al opeten... nu kan ik haar wel opeten..... HEKS! :vlammen:

Fatima_24
26-12-2006, 22:19
Ik hoop dat mijn broers nooit met een vrouw uit marokko trouwen. Alhamdoelilah zijn ze allemaal voorzien van lieve marokkaanse meiden hier uit NL :love:

anisaleila
26-12-2006, 22:20
hahaha ik heb ook een schat van een schoonzus...en JA gek of niet...ze komt uit Marokko :hihi:....ze is egt als een soort zus voor me :)

ktama
26-12-2006, 22:42
Hey meid, ik moet ook zeggen dat die meiden uit marokko gewoon sneaky zijn. Ik weet niet waarom ik heb ook 2 schoonzussen die in de zelfde tijd met mijn twee broers getrouwd zijn en nu net in nederland zijn gekomen. Ik merk gelijk aan ze dat ze niet hun zelf zijn gewoon nep in bijzijn van de familie. En die broers gedragen zich ook meteen raar gewoon net kleine kinderen alsof zei de enige zijn met vrouwen snap je wat ik bedoel hahahaha gewoon lachwekkend! Ik zou zeggen laat ze maar het zegt meer over hun zelf dan over jouw als ze aan het stoken zijn.

tempted_2_touch
26-12-2006, 22:46

inderdaad ik heb een hekel aan die chicks uit marokko... als ik kijk naar mijn ooms die getrouwd zijn met die vrouwen uit marokko :auw: kan ze wel doodschieten... een keertje was ik bij me oma en die vrouw van me oom ook ... ik stond in de keuken stodn ze gwoon over mijn moeder te praten tegen mijn oom... toen zei me oom : gaat je nix aan toch wat heb jij met mijn zus :haha: vooral omdat ik er ineens stond :gniffel:

Pagina's : [1] 2