Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : bekijk deze foto eens op

Pagina's : [1] 2

elmoemien
07-08-2003, 19:06

www.telegraaf.nl bij 'Hittegolf tot en met september'. er bevinden zich tienduizenden mensen op het strand, maar de telegraaf moet uitgerekend die moslimvrouwen hebben.

Guadaloupe
07-08-2003, 19:12
ze zitten er mastoerien bij....precies zoals het hoort :)

BENTGHATAR
07-08-2003, 19:12
Dat doen ze expres. Ze willen met die foto laten zien dat de moslimvrouw onderdrukt is, denk ik, omdat ze in deze warme weer zoveel kleding aan hebben. De proberen de islam in een slecht daglicht te zetten

miuccia
07-08-2003, 19:16
mijn trots word nog groter als ik hen zie!

Lady_moi
07-08-2003, 19:17

als ze thuis zitten met zo een weerke ist nie goe voor die nederlanders gaan ze mastoerien naar buite ist nog nie goe :)

babyboy
07-08-2003, 19:19
Origineel gepost door BENTGHATAR Dat doen ze expres. Ze willen met die foto laten zien dat de moslimvrouw onderdrukt is, denk ik, omdat ze in deze warme weer zoveel kleding aan hebben. De proberen de islam in een slecht daglicht te zetten precies, ze willen dat mensen gaan zeggen, kijk hoe zielig het is heel warm maar ze mogen hun bedekking niet af doen van hun geloof. :jammer:

BENTGHATAR
07-08-2003, 19:19
Origineel gepost door Lady_moi als ze thuis zitten met zo een weerke ist nie goe voor die nederlanders gaan ze mastoerien naar buite ist nog nie goe :) Het is gewoon nooit goed.....:jammer:

Masriya
07-08-2003, 19:21
Ik HAAT de Telegraaf.:boos:

BENTGHATAR
07-08-2003, 19:23
Origineel gepost door sweet_boy precies, ze willen dat mensen gaan zeggen, kijk hoe zielig het is heel warm maar ze mogen hun bedekking niet af doen volgens hun geloof. :jammer: :jammer: Dat doen ze wel vaker. Als je oplet dan zie je die journalisten ook altijd de Hang- marokkanen interviewen . Ze weten dat zij dan allerlei dingen gaan zeggen dat negatief is. OP 11 september zag je alleen jongeren op tv die die aanslag goedkeurde. je zag nooit een Marokkaan die die aanslagen afkeurde..........En hierdoor onstaan vooroordelen ...............en dat gebeurd ook in dit geval.......

babyboy
07-08-2003, 19:24
tfoe :jammer:

mobo24
07-08-2003, 19:36
Origineel gepost door BENTGHATAR Dat doen ze expres. Ze willen met die foto laten zien dat de moslimvrouw onderdrukt is, denk ik, omdat ze in deze warme weer zoveel kleding aan hebben. De proberen de islam in een slecht daglicht te zetten wallahila

7eloua
07-08-2003, 19:41
Het is maar hoe je het bekijkt...

Sjabakkia
07-08-2003, 19:52
De Telegraaf is een krant die voor en door domme mensen is gemaakt. We zijn wel wat gewend, toch?? Zolang je zelf weet wat je doet, is alles oké!! Ciao..

camjo
07-08-2003, 20:05
Origineel gepost door BENTGHATAR Dat doen ze expres. Ze willen met die foto laten zien dat de moslimvrouw onderdrukt is, denk ik, omdat ze in deze warme weer zoveel kleding aan hebben. De proberen de islam in een slecht daglicht te zetten Waarom onderdrukt.. Ik hoop dat ze nog meer foto's van moslima's laten zien..zodat ze goed zien hoe het zou moeten..want de moslima's zullen hun klederdracht nooit veranderen..nooit. Wie heeft het nu warmer..zij die zich ontbloot hebben of de moslima's.. Met lichte kleding hou je meer zon tegen dan zonder kleding. En een échte moslim/moslima zal nooit of te nooit zich iets van anderen aantrekken..die haar of hem niet respecteren.

MariamaMslma
07-08-2003, 20:13

Als ik die foto zie dan zie ik niks negatiefs....en zo moet je het zelf ook niet zien. Het is toch niet erg dat ze dat fotograferen, ik schaam me in iedere geval nergens voor, en je moet het maar zo zien... De hoofddoek hoort er nu eenmaal gewoon bij, je kunt er gewoon niet omheen.....dus je zult het ook wel vaker in de kranten tegenkomen. wat ik zie, is een groepje moslima's die vasthouden aan dat wat ze geloven, en niks aantrekken van anderen, toppie toch :goedzo:

Pagina's : [1] 2